W tym tygodniu już drugi raz zauważyłem dość niemiły widok, kiedy patrzę na deskę, a wskaźnik temperatury silnika (chłodziwa silnika) jest na maksa (H) i pali się kontrolka tejże temperatury. Za każdym razem starałem się jak najszybciej zatrzymać (w ruchu miejskim czasami nie jest to hop-siup), ale również za każdym razem, zanim stanąłem, wskazówka nagle (trwało to około sekundy) wracała na swój normalny poziom, a kontrolka przegrzania chłodziwa również gasła.
Często patrzę na kontrolki, ale za każdym razem nie udało mi się zauważyć momentu podnoszenia się wskazówki i zapalania kontrolki, zatem nie wiem, jak dynamicznie ona osiągała maksymalne wychylenie. Ale, zakładam, że całe te akcje (czyli wychylenie wskazówki na maksa, a nastepnie szybki powrót wskazówki do normy) trwała od kilku do kilkunastu sekund.
Ktoś ma pojęcie co to może być? o_O
Wiadomo - przegrzać silnik to nie zabawa

See you!
Adam