Swiatla dzienne - podlaczenie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Swiatla dzienne - podlaczenie

Post autor: stngr » 2012-09-09, 12:41

Witam,
Kto ma moze jakis pomysl, pod co sie podpiac z napieciem do swiatel dziennych? Swiatla nieLEDowe, wiec pobor pradu bedzie w okolicach 50W, wiec takie pytanie, ktore z urzadzen pod maska uruchamia sie po wlaczeniu zaplonu i wytrzyma taki pobor?

Dzieki



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2448
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Swiatla dzienne - podlaczenie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2012-09-09, 13:06

poprawka w okolicach 10 W razem 2 lampy , pod maską powinien być też jkiś grubszy przewód też włączany po kluczyku , a najlepiej się wpiąć w wolne miejsce gdzie się wkłada dodatkowe przekażniki w skrzynce rozdzielczej



Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Re: Swiatla dzienne - podlaczenie

Post autor: stngr » 2012-09-11, 00:00

poprawka 2x27W zarowki ;)
Niestety w skrzynce z przekaznikami wszytsko jest sterowane masa...



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: Swiatla dzienne - podlaczenie

Post autor: sim » 2012-09-11, 01:25

Możesz zrobić tak jak narysowałem na schemacie poniżej - prymitywnie, ale działa i jest w pełni zgodne z ustawą. Szukasz pod maska +12V po stacyjce, bierzesz +12V z postojówek, +12V z akumulatora przez bezpiecznik oraz masę z karoserii.

http://sim.drap.pl/dzienne.png" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”