
SSS po "krzykach" zawodników w sprawie opon dopuszczonych w klasie street zdecydowało,że;
cytat;
1. opony w klasie street nie mogą być slickami, dopuszczone sa wszystkie opony z certyfikatem Unii Europejskiej E20 oraz opony z DOT (certyfikat USA) posiadające bieżnik (zabronione opony bezbieżnikowe). [nad tym myślę: zdjęcie opony z DOT w celu dopuszczenia musi być przesłane na forum.sss.org.pl w odpowiednio dla tego stworzonym wątku, gdzie opony będą przez SSS zaakceptowane bądź odrzucone]
No i bardzo dobrze, bo do tej pory dopuszczone były tylko w sumie Toyo R888

oraz;
2. W klasach motocyklowych nie jest wymagana rejestracja pojazdu i przegląd, zalecane OC - tak jest w klasach samochodowych drag i jest dobrze. Co za tym idzie niewymagane żadne światła w motocyklach
4. Sprawne hamulce na obydwu osiach, zabronione osłabianie układu hamulcowego (zdejmowanie tarcz z przodu lub z tyłu) we wszystkich klasach motocyklowych i samochodowych.
5. Akumulator w klasach street może być w jednej przestrzeni z kierowcą, jeśli jest zabudowany w szczelną skrzynkę trwale przytwierdzona do podlogi. Aku seryjnie bywa pod kanapą czy w bagażniku i nikomu to nie szkodzi.
6. Dozwolona zmiana napędu w street polegająca na mechanicznym odłączeniu napędu jednej z osi, konwersja z AWD na FWD lub RWD.
7. klatka bezpieczeństwa stalowa lub chromowo-molibdenowa, zalecane wykonanie wg. załącznika J regulaminu FIA lub wg. NHRA Sport Compact Rulebook; zakaz używania klatek aluminiowych
8. Doładowanie nie jest liczone, jeżeli nie jest kompletne, (myślę jak to opisać, turbo i kompresor mają nie pchać powietrza w dolot, nitro nie może być dostarczane w żaden sposób do komory spalania)