Idle Air Control System
RPM Lower Than Expected.
Silnik odpala normalnie, po czym ma się wrażenie jakby miał zgasnąć, ale podciąga się jakoś i pracuje dalej, a obroty falują

Jak podcas jazdy dojeżdżam do np. świateł i wysprzęgle bieg na obrotach powiedzmy 2000 i więcej to zdechnie

jak przytrzymam go na biegu hamując i wcisnę sprzęgło w granicach 500 obr. niegaśnie i trzyma obroty równo rzędu ok 500-700 choć i bywa że pochodzi chwilę równo i zaczyna falować 500-650 obr. (ciepły silnik)
Niech ktoś mnie utwierdzi, że własnie mi TPS (Throttle Position Sensor) padł

MAF (Mass Air Flow Sensor) jest na 100% dobry bo mam drugi w domu i podmianke robiłem dla sprawdzenia. Chyba że w salonie sprzedali mi padniety

Bo nie wiem co jeszcze mogło zdechnąć.. Oxygen sensor (sondy lambda)?

Ale one chyba przecież niemiałyby wpływu na na prace silnika tylko pewnie by wyrzucało jakiś błąd związany z systemem emisji..
Throttle body control motor też paść niemógł bo by pedał gazu niereagował czy coś a wszystko jest dobrze..
Auto jeździ zupełnie normalnie, nic ze spalaniem się niedzieje (chyba), żadnych nowych dźwięków itp tylko te obroty..
Muszę to zrobić szybko, bo tak za bardzo w cyklu miejskim nie da się komfortowo jeździć tylko trzeba patrzeć na obroty żeby w odpowiednim momencie wysprzęglić bo zdechnie i parodia
