Za co lubicie tylny napęd?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Za co lubicie tylny napęd?

Post autor: Radek » 2009-02-02, 10:27

Witka.

Jako że nasze koniki sa prawdziwymi tylnonapędowcami i to na sztywnych mostach, zastanawiam się za co lubicie RWD?

Ja przedewszystkim za wspaniałą radość z jazdy jaką daje tylko auto z RWD, szczególnie jak jest ślisko, za to że mozna pokręcić tyłem, płynnie sobie jechać bokiem, dla mnie to super fun. Dlatego nie lubię aut z FWD, a lubię właśnie BMW i Mustangi. :D

Lubię też jak jest trochę ślisko ruszyć sobie płynnie, a potem czuć jak na dwójce koła się ślizgają i tył zaczyna uciekać na boki.

Acha, super jest jak np. jadę do pracy i jest troszkę ślisko, 2 tys obr na zegarze a ja już jadę bokiem po łuku wiaduktu :hyhy:

A Wy czemu? Czy czerpiecie radość z RWD? Czy po prstu chcieliście Mustanga i jest Wam rybka że ma napęd na tył i mógłby mieć równie dobrze AWD lub przedni napęd?


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-02-02, 11:44

Za to co można z takiego autka wycisnąć, a dodatkowo dochodzi to o czym Radek napisał, tj. możliwość poślizgania się i to nie tylko wtedy, kiedy drogowców zima zaskakuje. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze sentyment po pierwszym fordzie którym jeździłem - Scorpio chyba z 1987r., silnik 2.4 V6, RWD. No cudeńko i tak przyjemnie wciskał w fotel... czułem się jak bym startował samolotem. :oczami:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-02-02, 12:58

Za to, że jak jest slisko a ja rano wyjezdzam zaspany do pracy to budze sie juz na pierwszym zakrecie ;)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-02-02, 17:17

No chyba za to Obrazek nie?
:rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Forest
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
Model: 1995 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Forest » 2009-02-02, 19:54

LIZZARD pisze:No chyba za to Obrazek nie?
:rotfl:
:rotfl: właśnie za to :rotfl:



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-03, 12:29

Rozmawiam czasem z moim szefem o samochodach (wlasciwie auta i psioczenie na kobiety to nasze jedyne wspolne tematy) i powiedzial mi tak:

"I don't like FWD cars. Steering and pulling is just too much to ask from one axle..."

Ja tez lubie to uczucie slizgania sie tylu ale na razie za cienki w uszach jestem, zeby zrobic konkretny powerslide. Kiedys sie naucze ale z automatem i tymi wszystkimi gadzetami ciezko jest... (mowie to u BMW bo Mustanga mi szkoda)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-06, 11:51

A reszta nie lubi RWD?

Co jest fajnego w dymieniu z oponek? Nic





Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-02-06, 12:19

ja wolę RWD niż FWD (4WD nie jeździłem), ale co tu więcej pisać ponad to co już napisaliście :)
W skrócie: wolę opcję taką, że żeby zarzuciło autem muszę wcisnąć gaz - niż złapać za ręczny.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-06, 15:39

Czy zeby zrobic taki drift jak na zalaczonym obrazku konieczny jest LSD i manual? Widzialem kiedys filmiki z Toyota AE86 gdzie kamera pokazywala co facet robi z pedalami i bardzo czesto na sekunde wciskal sprzeglo jednoczesnie prawa stopa operujac gazem i hamulcem. Da rade z automatem i napedem roznicowym?? Czy taki manewr mozna utrzymac tylko operujac gazem?

Dzieki


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-06, 15:43

pluzz pisze:konieczny jest LSD i manual?
Da radę ale jest to trudniejsze. Szpera (LSD) daje pewność zerwania przyczepności dwum kołom naraz, jak jej nie ma siła idzie na koło z najmniejszym oporem toczenia - czyli na wewnętrzne. Po chwili samochód zwalnia bo koło od wewnątrz nie "ciągnie" samochodu. Twardy zawias pomaga.

Co do automatu, trzeba przed zakrętem depnąć żeby zredukował (bo mustangi chyab nie mają biegu sport) zerwie przyczepność, pomachać kierą lewo prawo, czasem "uderzyć" w hamulec i płynie :)

Podsumowując: Wszystko sie da, kwestia zachodu :) i jak to wyjdzie.

Acha jak nie masz możliwosci ustawienia na skrzyni żeby wyższy bieg niż np.2 wszedł to raczej tylko krótki bok w zakręt wyjdzie. :|

Jak się mylę, niech mnie ktoś poprawi.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-02-26, 22:52

Radek pisze:A reszta nie lubi RWD?

Co jest fajnego w dymieniu z oponek? Nic
Jak chcesz zrobić przyjemność sprzedawcy opon i zadym z oponek. Zobaczysz, jak promieniście się będzie uśmiechał! ;)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-02-27, 02:06

no chyba wszyscy jesteśmy zakochani w tym kręceniu tyłkiem z byle powodu :D : mokro, piaseczek, polskie "gładkie" drogi... wystarczy dodac lekko gazu i już się poruszasz wężem, a okoliczni kierowcy się grzecznie odsuwają na boki :D



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-27, 11:04

Ja kocham tylny napęd bo jest tylny i jest fajny i w ogóle z tyłu jest fajnie :zawstydzony:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-02-27, 11:36

SeaBiscuit pisze:Ja kocham tylny napęd bo jest tylny i jest fajny i w ogóle z tyłu jest fajnie :zawstydzony:
Popieram kolegę na całej rozciągłości tematu ;)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-27, 14:51

Dakota pisze:Hm... daliście radę zrobić to z tyłu?
Chyba trzeba przeniesc kilka ostatnich postow do nowego tematu... Bede sledzil temat z wypiekami :zawstydzony:


Tomasz
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”