Membrany w gaźniku

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Membrany w gaźniku

Post autor: Damian Konieczny » 2011-04-13, 21:08

Witammmmmmmmmmmm ponownie

Przerabialiście może temat tych membranek w gaźniku ? wymieniał to ktoś ?

moje się zużyły bądź też po prostu ze starości się rozsypały i przez to ciągle kapie mi paliwo i zaciąga powietrze w układ a przez to paliwo się cofa i trzeba go nieźle połechtać zanim je naciągnie

gaźnik chyba najprostszy jaki może być ( z I6 )

fotka gaźnika ; http://damiankonieczny.blogspot.com/feeds/posts/default" onclick="window.open(this.href);return false;

znalazłem na ebayu coś takiego

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/60-82-Fo ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

wygląda to tak samo ale czy to napewno to ? może kupował ktoś z Was już je ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Membrany w gaźniku

Post autor: 6t07t » 2011-04-13, 22:13

Membranki często padają. Bywa, że nowe są bardzo kiepskiej jakosci i się rozlatuja zaraz po zamontowaniu. Przerabialismy ten temat u kolegi (pimp) w jego gaźniku. Nowa mebranka dobrej jakosci była dopiero kupiona z całym zestawem naprawczym gaźnika. Membranki z gaźnika 1V od silnika I6 są inne od tych z gaźników 2V/4V.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Re: Membrany w gaźniku

Post autor: pimp » 2011-04-14, 18:54

hej,
no wlasnie przerabialismy temat jw.,
wiekszosc tych membran z ebaya mozna wyrzucic po tygodniu, ta ktora pokazales wlasnie ja mialem i byla do kitu, poza tym Ty masz inny gaznik i membrana do twojego gaznika jest mniejsza niz ta.
znalazlem kiedys dobrej jakosci membrane do forda fiesty, ale byla znowu za mala do mojego, wiec do twojego taka moze pasowac, sprawdz w najblizszym serwisie forda.
of topic, kiedy wyjezdzasz ze stajni? :)



Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Membrany w gaźniku

Post autor: Damian Konieczny » 2011-04-14, 21:03

Dziękii Panowie za pomocc prawdopodobnie bym kupił te hehe

a czytając o fieście pierwsze co pojawiła mi się przed oczami fieścina sąsiada i chyba go musze odwiedzić hehe

hmmm co do wyjazdu chciał bym do końca lipca wyjechać w końcu i tego będę się trzymał ;P bo chęci do roboty wiele lecz z czasem bardzo kiepsko , 3 rokkk niedługo mija od zakupu także chyba jestem tu jedyny z takim tempem :P



Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Membrany w gaźniku

Post autor: Damian Konieczny » 2011-04-14, 21:29

a tak jeszcze troche nie w temacie zastanawia mnie bardzo jak mam puścić paski klinowe tzn już puściłem tak jak były wcześniej tzn w " o "
alternator -klima - pompa wody -wał wszystkie kółka maja miejsce na dwa paski lecz na klimie i chyba na pompie wody jeden jest na cieńszy 2 na szerszy pasek

przypominam ze chodzi tu i silnik I6

fotka pasków ;
http://4.bp.blogspot.com/-hbtPGKL5xAg/T ... C11264.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

luźne miejsce na mocowaniu klimy dało mi do myślenia że może jednak połączenie było inne i jeden pasek naciągało się alternatorem a drugi klima

wtedy mamy opcje taka że nawet gdy nam strzeli jeden pasek to pompa wody pójdzie na drugim , ale dalej nie mam pojecia jak miały by iść gdyż tylko na 2 kolach są dwie miejsca o innych średnicach

a że nigdzie nie mogę znaleźć I6 z kilma ( hehe chyba rzadkość )t akże nie mam pojęcia jak to było oryginalnie

pomożecie i tym razem ? :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”