Witammmmmmmmmmmm ponownie
Przerabialiście może temat tych membranek w gaźniku ? wymieniał to ktoś ?
moje się zużyły bądź też po prostu ze starości się rozsypały i przez to ciągle kapie mi paliwo i zaciąga powietrze w układ a przez to paliwo się cofa i trzeba go nieźle połechtać zanim je naciągnie
gaźnik chyba najprostszy jaki może być ( z I6 )
fotka gaźnika ; http://damiankonieczny.blogspot.com/feeds/posts/default" onclick="window.open(this.href);return false;
znalazłem na ebayu coś takiego
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/60-82-Fo ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
wygląda to tak samo ale czy to napewno to ? może kupował ktoś z Was już je ?
Membrany w gaźniku
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Membrany w gaźniku
Membranki często padają. Bywa, że nowe są bardzo kiepskiej jakosci i się rozlatuja zaraz po zamontowaniu. Przerabialismy ten temat u kolegi (pimp) w jego gaźniku. Nowa mebranka dobrej jakosci była dopiero kupiona z całym zestawem naprawczym gaźnika. Membranki z gaźnika 1V od silnika I6 są inne od tych z gaźników 2V/4V.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Re: Membrany w gaźniku
hej,
no wlasnie przerabialismy temat jw.,
wiekszosc tych membran z ebaya mozna wyrzucic po tygodniu, ta ktora pokazales wlasnie ja mialem i byla do kitu, poza tym Ty masz inny gaznik i membrana do twojego gaznika jest mniejsza niz ta.
znalazlem kiedys dobrej jakosci membrane do forda fiesty, ale byla znowu za mala do mojego, wiec do twojego taka moze pasowac, sprawdz w najblizszym serwisie forda.
of topic, kiedy wyjezdzasz ze stajni?
no wlasnie przerabialismy temat jw.,
wiekszosc tych membran z ebaya mozna wyrzucic po tygodniu, ta ktora pokazales wlasnie ja mialem i byla do kitu, poza tym Ty masz inny gaznik i membrana do twojego gaznika jest mniejsza niz ta.
znalazlem kiedys dobrej jakosci membrane do forda fiesty, ale byla znowu za mala do mojego, wiec do twojego taka moze pasowac, sprawdz w najblizszym serwisie forda.
of topic, kiedy wyjezdzasz ze stajni?

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: Membrany w gaźniku
Dziękii Panowie za pomocc prawdopodobnie bym kupił te hehe
a czytając o fieście pierwsze co pojawiła mi się przed oczami fieścina sąsiada i chyba go musze odwiedzić hehe
hmmm co do wyjazdu chciał bym do końca lipca wyjechać w końcu i tego będę się trzymał ;P bo chęci do roboty wiele lecz z czasem bardzo kiepsko , 3 rokkk niedługo mija od zakupu także chyba jestem tu jedyny z takim tempem
a czytając o fieście pierwsze co pojawiła mi się przed oczami fieścina sąsiada i chyba go musze odwiedzić hehe
hmmm co do wyjazdu chciał bym do końca lipca wyjechać w końcu i tego będę się trzymał ;P bo chęci do roboty wiele lecz z czasem bardzo kiepsko , 3 rokkk niedługo mija od zakupu także chyba jestem tu jedyny z takim tempem

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: Membrany w gaźniku
a tak jeszcze troche nie w temacie zastanawia mnie bardzo jak mam puścić paski klinowe tzn już puściłem tak jak były wcześniej tzn w " o "
alternator -klima - pompa wody -wał wszystkie kółka maja miejsce na dwa paski lecz na klimie i chyba na pompie wody jeden jest na cieńszy 2 na szerszy pasek
przypominam ze chodzi tu i silnik I6
fotka pasków ;
http://4.bp.blogspot.com/-hbtPGKL5xAg/T ... C11264.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
luźne miejsce na mocowaniu klimy dało mi do myślenia że może jednak połączenie było inne i jeden pasek naciągało się alternatorem a drugi klima
wtedy mamy opcje taka że nawet gdy nam strzeli jeden pasek to pompa wody pójdzie na drugim , ale dalej nie mam pojecia jak miały by iść gdyż tylko na 2 kolach są dwie miejsca o innych średnicach
a że nigdzie nie mogę znaleźć I6 z kilma ( hehe chyba rzadkość )t akże nie mam pojęcia jak to było oryginalnie
pomożecie i tym razem ?
alternator -klima - pompa wody -wał wszystkie kółka maja miejsce na dwa paski lecz na klimie i chyba na pompie wody jeden jest na cieńszy 2 na szerszy pasek
przypominam ze chodzi tu i silnik I6
fotka pasków ;
http://4.bp.blogspot.com/-hbtPGKL5xAg/T ... C11264.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
luźne miejsce na mocowaniu klimy dało mi do myślenia że może jednak połączenie było inne i jeden pasek naciągało się alternatorem a drugi klima
wtedy mamy opcje taka że nawet gdy nam strzeli jeden pasek to pompa wody pójdzie na drugim , ale dalej nie mam pojecia jak miały by iść gdyż tylko na 2 kolach są dwie miejsca o innych średnicach
a że nigdzie nie mogę znaleźć I6 z kilma ( hehe chyba rzadkość )t akże nie mam pojęcia jak to było oryginalnie
pomożecie i tym razem ?
