Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- SECHUBU
- Forumowicz
- Posty: 140
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Wro
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Mam na przodzie i jestem bardzo z nich zadowolony, a na tył nie wiem czy jest sens też Bendixa pakować
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
mam pytanko
czy pod brembo z Gt500 2009 zmienilo sie cos w klockach ?
cos jak Bendix CT3
czy pod brembo z Gt500 2009 zmienilo sie cos w klockach ?
cos jak Bendix CT3
- ozzy
- Forumowicz
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
- Model: 13'GT/CS '67 289
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Lublin
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Tak tylko dla pewności zapytam.
Klocki tył są takie same w V6 2005-2009 jak do 2010-2014 ?
Klocki tył są takie same w V6 2005-2009 jak do 2010-2014 ?
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
jeszcze pomecze w temacie
teraz mam pytanko odnosnie Brake Booster do konia
w 2008 roku byl inny numer czesci do Mustanga GT i inny do GT500
ale w 2009 juz jest ten sam czyli to samo wkladali w GT500 09 i do GT az do 2014 roku
mozna by w 2008 wymienic na ta z roku 2009 + ????
i bedzie lepiej hamowalo ???
teraz mam pytanko odnosnie Brake Booster do konia
w 2008 roku byl inny numer czesci do Mustanga GT i inny do GT500
ale w 2009 juz jest ten sam czyli to samo wkladali w GT500 09 i do GT az do 2014 roku
mozna by w 2008 wymienic na ta z roku 2009 + ????
i bedzie lepiej hamowalo ???
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
gt500 13-14 jest inny i ten jest najlepszy. Nie pasuje (10-14), gdyż pompa jest inna, trzeba zmienić z pompą.
- GnatsuM
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-03-14, 09:16
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Biały
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Witajcie
Widzę, że co do klocków (w moim przypadku V8 GT 2008r) nie ma wątpliwości - Bendix CT3, a tarcze? Jest jakaś zrównoważona kosztowo opcja tak jak w przypadku tych klocków? Caniggia pisałeś o tarczach Power Slot czy Power Stop jak pod tym linkiem http://www.americanmuscle.com/mustang-r ... l#shop-by1" onclick="window.open(this.href);return false;
Podkreślam, że chodzi mi szczególnie o przód, ale nie pogardzę poradą na tył Inna sprawa, że jak zrobię podstawę czyli lepsze hamowanie to prawdopodobnie wybiorę się do Opola na małego moda
Widzę, że co do klocków (w moim przypadku V8 GT 2008r) nie ma wątpliwości - Bendix CT3, a tarcze? Jest jakaś zrównoważona kosztowo opcja tak jak w przypadku tych klocków? Caniggia pisałeś o tarczach Power Slot czy Power Stop jak pod tym linkiem http://www.americanmuscle.com/mustang-r ... l#shop-by1" onclick="window.open(this.href);return false;
Podkreślam, że chodzi mi szczególnie o przód, ale nie pogardzę poradą na tył Inna sprawa, że jak zrobię podstawę czyli lepsze hamowanie to prawdopodobnie wybiorę się do Opola na małego moda
Jutro zaczyna się dzisiaj...
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
viewtopic.php?f=34&t=8757&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam tarcze od mercedesa AMG, sprzedałem już ponad 20 kpl, bardzo dobrze współpracują z zółtymi lub(gorszymi) z czerwonymi EBC, ale równie dobrze z klockami które poleca Canigia
Polecam tarcze od mercedesa AMG, sprzedałem już ponad 20 kpl, bardzo dobrze współpracują z zółtymi lub(gorszymi) z czerwonymi EBC, ale równie dobrze z klockami które poleca Canigia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Tarcze od Celibada robią robotę, klocków natomiast EBC nie polecam
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Ja polecam Ferodo w mieszance H, w katalogu ich do mustanga nie ma, ale do Brembo 4 tloczkowego pasuja i ja ma zamontowane Ferodo FCP1334H
http://ecat.ferodoracing.com/index.php/ ... 334#detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tarczami brembo zarowno oryginalnymi jak i z seri TrackDay pracuja super. A te klocki mozna zamowic w kazdyn InterCarsie.
http://ecat.ferodoracing.com/index.php/ ... 334#detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tarczami brembo zarowno oryginalnymi jak i z seri TrackDay pracuja super. A te klocki mozna zamowic w kazdyn InterCarsie.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
oczywiście Ferodo nie trzeba przedstawiać a te klocki siedzą głownie w rajdowych Subaru STi/WRX czy EVO wiec to nie jest byle co i dostępność jest dobra w Polsce dla tych co chcą tanie dobre klocki dodam tu jeszcze Ferodo FDB1968 czyli zwykła mieszanka cywilna od ręki są w Inter Cars
mały wykres jakie odmiany mieszanek dla FCP1334
mały wykres jakie odmiany mieszanek dla FCP1334