Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SECHUBU
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: SECHUBU » 2017-02-22, 00:15

Mam na przodzie i jestem bardzo z nich zadowolony, a na tył nie wiem czy jest sens też Bendixa pakować :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-02-22, 04:23

Takie same.



Awatar użytkownika
SECHUBU
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: SECHUBU » 2017-02-22, 08:54

OK, dzięki.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2017-03-07, 23:28

mam pytanko

czy pod brembo z Gt500 2009 zmienilo sie cos w klockach ?

cos jak Bendix CT3



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-03-07, 23:59

Z26



Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: ozzy » 2017-03-18, 22:51

Tak tylko dla pewności zapytam.
Klocki tył są takie same w V6 2005-2009 jak do 2010-2014 ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-03-19, 03:20

tak.



Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: ozzy » 2017-03-19, 10:43

Dzieki :)



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2017-04-02, 20:14

jeszcze pomecze w temacie

teraz mam pytanko odnosnie Brake Booster do konia

w 2008 roku byl inny numer czesci do Mustanga GT i inny do GT500

ale w 2009 juz jest ten sam czyli to samo wkladali w GT500 09 i do GT az do 2014 roku

mozna by w 2008 wymienic na ta z roku 2009 + ????


i bedzie lepiej hamowalo ???



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-04-02, 21:18

gt500 13-14 jest inny i ten jest najlepszy. Nie pasuje (10-14), gdyż pompa jest inna, trzeba zmienić z pompą.



Awatar użytkownika
GnatsuM
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2017-03-14, 09:16
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: GnatsuM » 2017-04-13, 03:27

Witajcie

Widzę, że co do klocków (w moim przypadku V8 GT 2008r) nie ma wątpliwości - Bendix CT3, a tarcze? Jest jakaś zrównoważona kosztowo opcja tak jak w przypadku tych klocków? Caniggia pisałeś o tarczach Power Slot czy Power Stop jak pod tym linkiem http://www.americanmuscle.com/mustang-r ... l#shop-by1" onclick="window.open(this.href);return false;

Podkreślam, że chodzi mi szczególnie o przód, ale nie pogardzę poradą na tył ;) Inna sprawa, że jak zrobię podstawę czyli lepsze hamowanie to prawdopodobnie wybiorę się do Opola na małego moda ;)


Jutro zaczyna się dzisiaj...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: celibad » 2017-04-13, 08:07

viewtopic.php?f=34&t=8757&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam tarcze od mercedesa AMG, sprzedałem już ponad 20 kpl, bardzo dobrze współpracują z zółtymi lub(gorszymi) z czerwonymi EBC, ale równie dobrze z klockami które poleca Canigia


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-04-13, 10:45

Tarcze od Celibada robią robotę, klocków natomiast EBC nie polecam



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: lamina » 2017-04-13, 20:19

Ja polecam Ferodo w mieszance H, w katalogu ich do mustanga nie ma, ale do Brembo 4 tloczkowego pasuja i ja ma zamontowane Ferodo FCP1334H
http://ecat.ferodoracing.com/index.php/ ... 334#detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tarczami brembo zarowno oryginalnymi jak i z seri TrackDay pracuja super. A te klocki mozna zamowic w kazdyn InterCarsie.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Magic » 2017-04-13, 21:15

oczywiście Ferodo nie trzeba przedstawiać :D a te klocki siedzą głownie w rajdowych Subaru STi/WRX czy EVO wiec to nie jest byle co ;) i dostępność jest dobra w Polsce dla tych co chcą tanie dobre klocki dodam tu jeszcze Ferodo FDB1968 czyli zwykła mieszanka cywilna :P od ręki są w Inter Cars :D

mały wykres jakie odmiany mieszanek dla FCP1334

Obrazek


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”