Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderatorzy: caniggia, caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-02-28, 23:18

Daj adres na pw, wyśle Ci Sct, odczytasz to co potrzeba, będzie jasność.



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: gover » 2012-03-02, 23:46

Można gdzieś dostać (lub może ktoś ma) całą mapę (oporobramowanie) kompa od mustanga gt 2005-2008? Chodzi mi o zwykła fabryczną. Czy to raczej nieosiągalne za darmo? mam na mysli jako plik na kompie. Czy trzeba się podłączać do samochodu i zgrywać?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-03-03, 01:32

Każdy ma inną prawie (calibration id/strategy code), każda jest zaszyfrowana inaczej zależy od tego jakim skanerem była odczytywana, do czego to potrzebujesz i czym chcesz wgrać?



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: gover » 2012-03-03, 08:55

Aha.
Chcę tyko zobaczyć ustawienia. O ile mozliwe to poznać usawienia i być może samemu poprzestawiać, pobawić się w dalekiej przyszłości. Choć generalnie na dzień dzisiejszy to tylko ciekawość nic innego (na początek). Tak po prostu. Poza tym jeśli niewiele w nim danych odnośnie ustawień lub ciężko je wychwycić, to obejrzeć chcę, odpuścić i tyle.
Mówisz że każdy zaszyfrowany - ale przecież każdy seryjny silnik jest taki sam więc powinnien być każdy seryjny sterownik taki asam a że zaszyfrowany inaczej to jakie to ma znaczenie grunt że dane takie same.
Mnie interesują najwzyklejsze rzeczy takie jak np (o ile są tam zawarte): kąt początkowy otwarcia/zamknięcia zaworów ssacych/wydechowych, kąt zapłonu (opóźnienie jakie/wyprzedenie), zapłon w 1/kilku cyklach, Jakie wtryskiwacze (elektromagnetyczne czy pizoelektrycznee), ile i jakie cykle (rozkład ich z dawkami), początek wtrysku kiedy, koniec kiedy (w odniesieniu kątu do tłoka), Jakie podciśnienie przy poszczególnych pozysjach przepustnicy względem obrotów na kolektorze ssacym (choć tego pewnie nie ma a to trzeba na bieżąco w czasie jezdy sprawdzać) ciśnienie na szynie ciśnieniowej.... No takie rzeczy podstawowe potrzebne do grzebania w tym.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-03-03, 10:23

No to musisz najpierw co nieco poczytać, bo mało z tego jest. Wsad odczytany z sct czy hpt mogę ci dać, ale gwarantuje że jest bezużyteczny.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: AluStar » 2012-03-03, 10:54

gover z tego co wiem jak juz bedziesz mial SCT to w nim wiekszosc parametrowo ktorych piszesz, bedziesz mogl zmieniac - ale wymaga to wiedzy .



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: gover » 2012-03-03, 11:20

Z tą wiedzą to nie problem. Dla każdej z tych paramertów o których pisałem jest zawsze przediał ogólny (zależny od wieeeelu czynników a najważniejsze to jaki do silnik). I znając te przedziały od razu wiesz co w trawie piszczy. I jeśli czytasz ustawienia to już się wie co i jak. Czy jest silnik uswawiony na moment obrotowy czy na moc, na jakich obrotach jest ustawine to a na jakich to... Wszystko tam jest ze wszystkim powiązane wystarczy wiedzieć jak co czytać i co z czym modywikować bo niektóre elementy są ze sobą trwale powiązane a niektóre tylko wpływają/oddziałują pośrednio na siebie. Jedynym czego prawdopodobnie się nie dowiem to chyba rodzaj wtryskiwaczy i ile faz dają na 1 cykl - to jak pisał Caniggia trzeba doczytać....).
Odnośnie tego wsadu to jakby nie byłoby problemu to bym chętnie spojrzał w niego. Ale jeśli mówisz że nic z tego no to zobacze, usunę i temat się skonczy.. :P
Tylko kwestia jakiegoś programiku do odczytania tego...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-03-03, 12:30

No właśnie i ten programik chodzi dlatego bezużyteczne



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: gover » 2012-03-03, 12:40

cóż poradzisz taka cekawość mnie dopadła. Zobaczyć co tam jest i w najgorszym przypadu się rozczarować i tyle.

Więc żeby nie drążyć tematu na pusto i niepotrzebnie - da się ten wsad uzyskać od Ciebie czy raczej marne szanse?



Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: adaslaw » 2012-03-03, 13:29

gover pisze:cóż poradzisz taka cekawość mnie dopadła. Zobaczyć co tam jest i w najgorszym przypadu się rozczarować i tyle.

Więc żeby nie drążyć tematu na pusto i niepotrzebnie - da się ten wsad uzyskać od Ciebie czy raczej marne szanse?
gover, jak chcesz się podłączyć do SCT i mieszkasz koło Piaseczna t owpadaj dziś lub jutro do mnie.
Ja na weekend mam SCT od caniggia. Dziś będę się podłączał pod swojego konia. A SCT odsyłam do caniggia po tym weekendzie.
W razie czego pisz na priv z numerem swojego telefonu.



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: gover » 2012-03-03, 14:12

łoho! no to dzieli nas ponad 300km. Z podlaskiego pod wawe to jest troszku :D
Ja jeszcze do białego mam pięćdziesątaka... Czyli pomysł dobry ale wykonanie raczej niesensowne. A to samo sct to można wypożyczyć? za powiedzmy "flaszkie"? Choć tak naprawdę to mnie tylko ciekawi zawartośc tej mapy a nie podłączanie pod kompa. Jeszcze coś ponaciskam nie tak i zrobię sobie V10 a nie V8.

Poza tym z wyjazdami to u mnie nie jest tak różowo. Ja jestem w takiej robocie gdzie słowo urlop/wolne NIEISTNIEJE. Ja nie wiem co to jest - CAŁY okrągły rok.



Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: adaslaw » 2012-03-03, 14:59

caniggia pisze:Daj adres na pw, wyśle Ci Sct, odczytasz to co potrzeba, będzie jasność.
caniggia, użyłem Twojego SCT i mam następujące odczyty:

Kod: Zaznacz cały

Comm: CAN
Strategy: FMAF0AZ   (0 - to jest zero, a nie duże "o")

Read DTC: No DTC's found
To jak? Twój sprzęt potrafi dostroić mojego konia. Mam planować wycieczkę do Opola? ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-03-03, 15:01

Nie da się odczytać programu bez utraty jednego unlocka, ani nawet nie próbuj, bo sct zostanie u ciebie, a kasa u mnie



Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: adaslaw » 2012-03-03, 15:17

caniggia pisze:Nie da się odczytać programu bez utraty jednego unlocka, ani nawet nie próbuj, bo sct zostanie u ciebie, a kasa u mnie
Nie próbuję - spokojnie (SCT jest już w pudełku).
Daj znać, proszę, czy po tych odczytach widać, czy Twój sprzęt poradzi sobie z moim koniem.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator

Post autor: caniggia » 2012-03-03, 15:56

Później dam znać



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”