Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-16, 15:19

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:49 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-18, 21:46

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:49 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Rezor » 2017-07-19, 18:58

Kalkulator mi się popsuł bo wychodzi ze wydajność wolumetryczna silnika wynosi 108


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 00:27

na 380 nie trzeba wałków.
Załączniki
maf.png



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 00:48

I jeszcze jeden, w tym obciążenie nawet dochodzi do 108% poniżej 7000 rpm, 105% powyżej przy 382g/s, JLT, Gt350 kolektor, magnaflow, long tube.
Załączniki
maf.png



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 01:31

czy dobrze widzę, że wałki to NSR?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 08:16

oryginalne wtryski nie ruszane, więc jest dobrze skalibrowany, jak widać zresztą.

Wałki NSR, szkoda kasy, sam się przekonasz (koszt inwestycji vs zysk), ale życzę Ci powodzenia w tym projekcie mimo wszystko.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-20, 08:28

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:50 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-20, 08:35

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:50 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 08:41

Ja tylko Ci pokazałem.
JLT z gt350 więc większe niż zwykły, LT również bez katalizatorów, po co się zaraz musisz unosić, mnie nie interesuje co mają/nie mają amerykanie, tak swoją drogą, o czym dobrze zresztą wiesz. Bez LT osiągam bez problemu ponad 350. I nie chodzi o samą przepustowość, tylko to ile silnik przeciągnie, a na to nie tylko średnice mają wpływ... ( i jako ciekawostka, nie zawsze większy generuje większą moc). Jeszcze raz, jak jest skalibrowany maf, widać na screenie który wrzuciłem.

Odnośnie kosztów, napisałem że nie opłacalne, bo jak już się w to bawić (jak piszesz z powodu czasu i kosztów), to poszedłbym od razu w stage 3 i zmienił sprężyny, nie miałem na myśli mocy, bo tu jestem bardzo ciekaw co Ci wyjdzie i kibicuję projektowi.

Jak skończysz, wrzuć loga z buta na 3 biegu RPM i TP Sae, porównamy do tego wykresu



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-20, 08:58

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:51 przez veeefour, łącznie zmieniany 3 razy.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 09:07

Fakt, do 15 nie ma masowo produkowanych wałków spr, 11-14 były. Mało tego, wygląda, że nie można zrobić blokad vct, więc tuning wałków to walka z wiatrakami... Przynajmniej jeżeli chodzi o part throttle
Ostatnio zmieniony 2017-07-20, 09:10 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Rezor » 2017-07-20, 09:10

Tak z ciekawości: jakie są różnice w coyotach między generacjami? @veefour pisałeś o jakichś pułapkach w silniku :niepewny:


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-07-20, 09:25

Jak się ma aktualną instrukcję, to nie ma żadnych pułapek.

Korby są z bossa, głowice zmienione, inne wałki rozrządu, z grubsza



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-07-20, 10:11

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:51 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”