Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Veeefour KUŃ
Kalkulator mi się popsuł bo wychodzi ze wydajność wolumetryczna silnika wynosi 108
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
I jeszcze jeden, w tym obciążenie nawet dochodzi do 108% poniżej 7000 rpm, 105% powyżej przy 382g/s, JLT, Gt350 kolektor, magnaflow, long tube.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
oryginalne wtryski nie ruszane, więc jest dobrze skalibrowany, jak widać zresztą.
Wałki NSR, szkoda kasy, sam się przekonasz (koszt inwestycji vs zysk), ale życzę Ci powodzenia w tym projekcie mimo wszystko.
Wałki NSR, szkoda kasy, sam się przekonasz (koszt inwestycji vs zysk), ale życzę Ci powodzenia w tym projekcie mimo wszystko.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Ja tylko Ci pokazałem.
JLT z gt350 więc większe niż zwykły, LT również bez katalizatorów, po co się zaraz musisz unosić, mnie nie interesuje co mają/nie mają amerykanie, tak swoją drogą, o czym dobrze zresztą wiesz. Bez LT osiągam bez problemu ponad 350. I nie chodzi o samą przepustowość, tylko to ile silnik przeciągnie, a na to nie tylko średnice mają wpływ... ( i jako ciekawostka, nie zawsze większy generuje większą moc). Jeszcze raz, jak jest skalibrowany maf, widać na screenie który wrzuciłem.
Odnośnie kosztów, napisałem że nie opłacalne, bo jak już się w to bawić (jak piszesz z powodu czasu i kosztów), to poszedłbym od razu w stage 3 i zmienił sprężyny, nie miałem na myśli mocy, bo tu jestem bardzo ciekaw co Ci wyjdzie i kibicuję projektowi.
Jak skończysz, wrzuć loga z buta na 3 biegu RPM i TP Sae, porównamy do tego wykresu
JLT z gt350 więc większe niż zwykły, LT również bez katalizatorów, po co się zaraz musisz unosić, mnie nie interesuje co mają/nie mają amerykanie, tak swoją drogą, o czym dobrze zresztą wiesz. Bez LT osiągam bez problemu ponad 350. I nie chodzi o samą przepustowość, tylko to ile silnik przeciągnie, a na to nie tylko średnice mają wpływ... ( i jako ciekawostka, nie zawsze większy generuje większą moc). Jeszcze raz, jak jest skalibrowany maf, widać na screenie który wrzuciłem.
Odnośnie kosztów, napisałem że nie opłacalne, bo jak już się w to bawić (jak piszesz z powodu czasu i kosztów), to poszedłbym od razu w stage 3 i zmienił sprężyny, nie miałem na myśli mocy, bo tu jestem bardzo ciekaw co Ci wyjdzie i kibicuję projektowi.
Jak skończysz, wrzuć loga z buta na 3 biegu RPM i TP Sae, porównamy do tego wykresu
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Fakt, do 15 nie ma masowo produkowanych wałków spr, 11-14 były. Mało tego, wygląda, że nie można zrobić blokad vct, więc tuning wałków to walka z wiatrakami... Przynajmniej jeżeli chodzi o part throttle
Ostatnio zmieniony 2017-07-20, 09:10 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Veeefour KUŃ
Tak z ciekawości: jakie są różnice w coyotach między generacjami? @veefour pisałeś o jakichś pułapkach w silniku 

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Jak się ma aktualną instrukcję, to nie ma żadnych pułapek.
Korby są z bossa, głowice zmienione, inne wałki rozrządu, z grubsza
Korby są z bossa, głowice zmienione, inne wałki rozrządu, z grubsza