Petycja do FORD EUROPE

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy

Czy Ford powinien sprzedawać Mustanga w Europie

Czas głosowania minął 2008-11-22, 15:56

TAK
10
71%
NIE
3
21%
NIE MAM ZDANIA
1
7%
 
Liczba głosów: 14

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-24, 09:12

Im to nie wadzi a u nas plują na auta z kierą po niewłaściwej :)


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

robson
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-02-18, 20:19
Model: v6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: Szalony czarny

Post autor: robson » 2009-03-11, 20:31

PANOWIE. Po co ten serwis w europie dzieki temu te auta sa dla ludzi z pasją mało dostepne a tak bedzie bardziej pospolite i po co nam to.



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-03-11, 21:11

wlansie o to chodzi i tak mam gleboko gdzies to ich ASO i te ich oryginane czesci z marza narzucona 200%, wole sobie na wlasna reke z USA przyprowadzic po pierwsze taniej a po drugie bezpieczniej
Przyklad: znajomy ma nowego forda focusa a jak nowy to gwarancja te sprawy wiec pojechal na przeglad po przegladzie okazalo sie ze cala jest cala lista rzeczy do wymiany:) filtry nie fitry i inne tego typu pierdoly w sumie ok 1500PLN
no i wpadlismy na genialny pomysl sprawdzenia ASO wzeilismy ultrafioletowego markera poznaczylismy wiekszosc czesci ktore mialy byc wymienione, jak pojechal po odbior autka przywiozl swoja lampe UV mina i proby tlumaczenia kierownikow warszatu dyrektorow itp bezcenne. Sprawa sie jeszcze nie skonczyla :)

a co do wprowadzenia Stangow do Europy stanie sie troche bardziej popularne ale kto sie nie zna a ma troche wiecej kasy to i tak kupi mercedesa toyote czy innego szmelcwagona :) a nie Forda


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

allprog
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2008-12-08, 22:10
Model: Cabrio 2003
Silnik: V6 3.8
Kolor: srebny

Post autor: allprog » 2009-03-11, 23:49

hmm nie lubie jak na mustanga mówi sie ford :/ dla mnie to mustang i tyle:)
i naklejki forda poszla wek :hyhy:
ford jest gówno wart to niemiecki ford mi kupa wali :hyhy: a to jest to jest MUSTANG ;)



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-12, 15:54

Horse mam tez niemiły przykład:

Ford G.K.G w Bytomiu, juz nie ASO, focus kupiony z 3 letnia gwarancja jako opcja, po 2 latach nagle znalezli na serwisie cieknąca pompe wspomagania - 1700zł rachu ciachu... mama wróciła mówi co jest i że nia na gwarancji...
Pojechalem tam z fakturą a że było miło ładnie troche klientów to jade z borutą (jakby nikogo nie było to by mnie pewnie wyśmiali, nagrali i jeszcze na youtube puścili)
A cwaniaki na to, że w książeczce gwarancyjnej nie ma wbite ze 3 letnia gwarancja.... to ja im fakture a na fakturze jak byk 3 lata, no to zaś jakas ściema, straszenie sądem, urzędem ochrony konsumenta itp itd...
Koniec końców kazali przyjechać jeszcze raz mieli sprawdzic, wrocila mama z serwisu od nich, powiedzieli ze jakas srubka byla nie dokrecona juz nie cieknie.... i tak po dzien dzisiejszy jezdzi juz 7 lat i nic sie nie dzieje z pompą....

To tak apropo serwisów.... a najlepsze że dzwoniłem do Ford Polska w miedzy czasie to pani rozłożyła ręce :rotfl: że oni nic nie mogą zrobić.



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-03-12, 16:42

Jestem na nie.
To tanie samochody, więc zrobiłoby się tego na ulicach jak psów. Pewnie nawet więcej niż Evo i Imprez.
Dostępne i tanie szybkie auto > następny zlot Mustanga wyglądałby jak Calibra Team (czy co tam obecnie jest synonimem żelowanych chłopców w kaloszach).

I tak nie podoba mi się w polityce Forda:

a) podnoszenie limitów produkcji LIMITOWANYCH serii - GT500 miało być na początku 2007 limited production car only, potem stało się 2007/08, następnie 07/08/09, a teraz wychodzi model 2010 i robią ich tysiące. Sporo osób kupowało to auto licząc na jego utrzymanie wartości (niska liczba produkcyjna), tak jak było to w przypadku pierwowzoru. Za chwilę będzie to, po prostu, dość szybkie auto bez wartości dodanej.

b) Pod koniec lat 60 (pewnie większość z tego forum to wie) Mustang był autem dla sekretarek. Shelby zrobił z niego (najpierw w GT350, później 500) prawdziwy muscle car, dla prawdziwych facetów (Steve McQueen). W GT500 S197 czyli '07-'09 jest już kontrola trakcji. Fajnie, że prosta i w większości przypadków (u mnie) nie działa. Trzeba się tego auta bać. I bardzo dobrze.
Model 2010 ma już mieć zaawansowany system stabilizacji toru jazdy, czarną skrzynkę itd. W tej chwili, żeby jeździć jakimkolwiek GT500, mówiąc wprost, trzeba mieć jaja. Boję się, że 2010 stanie się potencjalnym autem gniewnych szczurów w krawatach, którzy świetnie sprawdzali się np. w M5 E60 z włączonymi wszystkimi systemami - bo inaczej nie ogarniają. Chcesz mieć naszpikowane elektroniką szybkie auto kup GT-R'a (i módl się o skrzynię ;) ). Muscle cars powinny być takie jak ich idea. Spartańskie, szybkie (głównie na wprost) i dzikie.
IMO to auta z definicji nie dla wszystkich stąd, powinny być -sprzedawane w określonych miejscach, -ściśle limitowane w produkcji, - pozbawione głupich systemów elektronicznych, - głośne, szybkie i wyzywające.



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-12, 17:32

allprog pisze:hmm nie lubie jak na mustanga mówi sie ford :/ dla mnie to mustang i tyle:)
i naklejki forda poszla wek :hyhy:
ford jest gówno wart to niemiecki ford mi kupa wali :hyhy: a to jest to jest MUSTANG ;)
Pierwszy tuning jaki wykonałem to...wywaliłem znaczek Ford'a.Mam na klapie dwie małe dziurki ale i tak lepsze to niż logo FORD.
Mustang ma być autem nie dla wszystkich,ma nie być normalny,cichy,przyjazny kierowcy a wręcz przeciwnie.Nietuzinkowe auto dla nietuzinkowego faceta(przepraszam panie,też im się należy,jak lubią) i tyle. Dlatego lubię starsze,zadbane roczniki (a szczególnie ten mój :hyhy: ) bo są i tak nadto wyposażone(dwie poduchy,dmuchane fotele,elektryka fotela kierowcy, klima-no to się akurat przydaje,ABS-no to czasami tez się przydaje,wspomaganie-kurde,to też się przydaje).Pamiętam jak przewiozłem mamę powiedziała mi wtedy że to głośne,trzęsie,szarpie...i tak ma być.Mustang to nie Ford,przynajmniej dla mnie. :papa:Pozdrawiam wszystkich użytkowników Mondeo,Focusa itd.Jak je lubią to ich sprawa,nie mam nic do tego.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-03-13, 15:16

PMN pisze:. Chcesz mieć naszpikowane elektroniką szybkie auto kup GT-R'a (i módl się o skrzynię ;) ).
Przesadzasz z tą skrzynią. :) Poprawiono oprogramowanie. Wszystko jest OK.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-03-21, 22:35

Deftronic pisze:
PMN pisze:. Chcesz mieć naszpikowane elektroniką szybkie auto kup GT-R'a (i módl się o skrzynię ;) ).
Przesadzasz z tą skrzynią. :) Poprawiono oprogramowanie. Wszystko jest OK.


Myślę że praktyka pokaże jak jest w rzeczywistości...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-03-25, 14:37

Deftronic pisze:
PMN pisze:. Chcesz mieć naszpikowane elektroniką szybkie auto kup GT-R'a (i módl się o skrzynię ;) ).
Przesadzasz z tą skrzynią. :) Poprawiono oprogramowanie. Wszystko jest OK.
A nie brakuje Ci czegoś po zmianie softu? Np. Launch control :)

A propos przesady, słyszałeś jak zmienia się sprzęgło w GT-R? Podpowiem - razem ze skrzynią. To jeden element :)

IMO to jest przesada.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-03-26, 20:29

Owszem brakuje, ale tylko jako opcji. Czas sprintu zmniejszyl sie nawet o 0.1. sekundy - przynajmniej tak wynikalo z tego co facet pokazal na monitorze (ten ich wewnetrzy dokument). Poza tym wiesz, ja nie jestem jakims wyczynowym kierowca, ktory bedzie katowal iles razy dziennie to auto sprintem, wiec w moim przypadku w ogle nie przewiduje problemow. Poza tym po zmianie oprogrmowania, gwarancja obejmuje rowne 3 lata (bo juz jej nie naruszysz bawiac sie tym przyciskiem), wiec facet stwierdzil, ze nie ma sobie czym glowy zawracac.

W skrocie: poprawiono soft, eliminujac problem i przy okazji lekko poprawiajac osiagi. Na skutek tego nie ma co sie obawiac utraty gwarancji. Wiec moze byc skrzynia i sprzeglo w jednym kawalku. Nawet gdyby sie zepsulo to nie moj problem... Szerzej pisalem o tym na tym forum w watku o GTR.



Awatar użytkownika
Cyryl
Stowarzyszenie MKP
Posty: 106
Rejestracja: 2008-11-11, 23:06
Model: GT Premium 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Post autor: Cyryl » 2009-04-13, 17:56

Sorry. Wracam do tematu Mustanga w Europie, bo on jest zasadniczy.
Wydaje mi się, że pomysł jest delikatnie mówiac nie najlepszy, ponieważ zaraz zostanie wzięta pod uwagę ekologia i ekonomia, w zwiazku z czym dorobią dwie wersje silnikowe:
1. 2,0 tdi, cdi, hdi, etc...
2. Hybryda 1,8 benzyna + elektryczny
........... i po legendzie.
Chyba nie na to czekamy?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-04-13, 18:58

Myślę że masz racje mogło by się tak stać. Ja wpisując się na tą listę brałem pod uwagę tylko wprowadzenie tych samych maszyn co tam są tutaj do Europy a czy przez to ten samochód stałby się powszechny?? Wątpię samochód ma ogromny silnik dużo pali nie jest samochodem rodzinnym i trzeba mieć charakter aby sobie taki samochód sprawić.


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

FLIPPER
Posty: 8
Rejestracja: 2009-02-27, 16:46
Model: Mustang 3,8V6 '97
Kolor: Saphire Blue

Post autor: FLIPPER » 2009-04-23, 09:17

a może była by to szansa an ocalenie legendy gdyby dobrze to rozegrali.
Zamiast 3,8 czy 4 l weszło by 2,0 w dieslu albo inna chybryda - dedykowane dla sekrearek a razej asystentek zarządu :)
A jako prawdziwy MUSTANG dla prawdziwych facetów V8GT, Cobra, Shelby czy inne doładowane do granic możliwości wersje.

Dzięki temu legenda by nei umarła. A każdy miałby wybór między łatwą w prowadzeniu ekonomiczną maszyna a oldscoooolowym potworem bez kontroli trakcji czy nawet ABS'u
z 500 konnym silnikiem.

Pamiętać należy że jak nie od razu Rzym zbudowano tak i muscle cary nie wzieły sie z nikąd, a różnica miedzy "masowymi" wersjami kultowych dziś samochodów a wersjami takimi jak GT czy R/T były takie jak dziś, między cywilnym Lancerem a wersją EVO.

...ale co ja się mądrze ze swoim 232 :D
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Cyryl
Stowarzyszenie MKP
Posty: 106
Rejestracja: 2008-11-11, 23:06
Model: GT Premium 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Post autor: Cyryl » 2009-04-23, 10:34

Wtedy legenda przechodzi do historii i staje się nudną rzeczywistoscią.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”