Samochód do 10 tys.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Samochód do 10 tys.
Witam, poszukuje taniego w utrzymaniu, sprawdzonego, godnego polecenia samochodu do 10 tys zł. Może ktoś z was ma coś takiego badz slyszal?
Re: Samochód do 10 tys.
Niezawodny? Toyota
, oczywiscie zadbana.
Zreszta każde auto zadbane posłuży , ale ogolnie jestem za Toyota
. Auto do miasta czy jak?

Zreszta każde auto zadbane posłuży , ale ogolnie jestem za Toyota


dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Samochód do 10 tys.
Potrzebuje auta dla pracownika, szukam samochodu ktory ktos z was zna nie chodzi mi o marke, bo nie chce szukac samochodu na allegro chce godny polecenia samochod dlatego pytam po znajomych i tutaj moze cos ktos wie 
auto glownie do miasta.

auto glownie do miasta.
- zaworek1
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
- Model: GT'06 Roush
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Screaming Yellow
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Samochód do 10 tys.
http://allegro.pl/toyota-yaris-1-0-base ... 64522.html" onclick="window.open(this.href);return false; 

- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Samochód do 10 tys.
Już ktoś któregoś razu pisał, tylko i wyłącznie Chrysler Neon MK2, po raz kolejny powtórzę, nie ma drugiego takiego auta dorównującego wyposażeniem, komfortem,osiągami, spalaniem i kosztami napraw, za taką cenę! Nie znam posiadacza Neona, który byłby niezadowolony (no chyba, że kupił jakiegoś paździerza wyjechanego i się wpakował na totalną minę). Masz do wyboru wersję LE gdzie w standardzie masz 133 KM, klime,el szyby,el lusterka,wspomaganie,poduszki, komputer pokazujący kody błędów, itd, masz wersję LX gdzie standardem jest skóra itd, itd, itd, masz też wersję R/T gdzie z 2 litrów masz 150 KM i całą resztę wyposażenia. Koszty utrzymania śmieszne, na co dzień, dojeżdzam do pracy takim to przy normalnej jeździe pali nie więcej niż 7-8 litrów, przy spokojnej zejdziesz poniżej 7, a przy na prawdę kręceniu ponad 7 tys nigdy nie wyszło mi ponad 10 litrów (tam siedzi chyba jakiś motor japoński). Właściwości jezdne bardzo fajne.Niech mi ktoś pokaże w czym lepsza jest np dwulitrowa Toyota za 6 tys bo za taka cenę kupi już Neona po 00 roku albo Vectra B po lifcie albo proponowana Panda z gazem albo też inne auta.Oczywiście porównując osiągi, cenę zakupu, wyposażenie, spalanie, koszty ekspllatacji.
Proponowane prze kolegę Yari ma ABS, Centralny zamek, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Immobilizer, Komputer pokładowy to wszystko ma Neon plus sporo więcej, nawet w najtańszej wersji, jeżdzi o NIEBO lepiej, spala zapewne podobnie mając prawie dwa razy wiekszy silnik, a jak znam życie to częsci dużo tańsze. Do Pandy nie będe porównywał... A Peugota 307 Sport, na pewno kupisz do 10 tys... Jak chcesz to mam niby tą najtańszą wersję Neona, z roku 2002, mozemy się spotkać, się przejedziesz i sam ocenisz jak to wygląda itd, auto ma przejechane ponad 200 tys, oczywiście nie chce go sprzedać bo to idealny dupowóz do tłuczenia po naszych drogach, jak masz ochotę to mogę Ci go zaprezentować.
Proponowane prze kolegę Yari ma ABS, Centralny zamek, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Immobilizer, Komputer pokładowy to wszystko ma Neon plus sporo więcej, nawet w najtańszej wersji, jeżdzi o NIEBO lepiej, spala zapewne podobnie mając prawie dwa razy wiekszy silnik, a jak znam życie to częsci dużo tańsze. Do Pandy nie będe porównywał... A Peugota 307 Sport, na pewno kupisz do 10 tys... Jak chcesz to mam niby tą najtańszą wersję Neona, z roku 2002, mozemy się spotkać, się przejedziesz i sam ocenisz jak to wygląda itd, auto ma przejechane ponad 200 tys, oczywiście nie chce go sprzedać bo to idealny dupowóz do tłuczenia po naszych drogach, jak masz ochotę to mogę Ci go zaprezentować.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Samochód do 10 tys.
Mały dziekuje bardzo za taki opis i porownania i chec pomocy! poszukam na allegro tej maszyny i jak juz bede mial upatrzonego to sie odezwe zeby sie przejechac:) pozdrawiam !!
Re: Samochód do 10 tys.
Może foka, znaczy Focus MK1 z silniczkiem 1.8 TDDI, autko nie do zajechania. Mam prywatnie bordowego w sedanie Ghia i jestem zadowolony, silniczki TDDI są dużo lepsze i mniej awaryjne od TDCI.
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Samochód do 10 tys.
W porównaniu do Neona to wygrywa niższym spalaniem, spalanie rzędu 6l aczkolwiek ceny napraw np pomp wtryskowych wyrównują to z wielką nawiązką. Poza tym kolejna rzecz 10-14 Diesel to juz ma zapewne przelatane z 350 tys km, jak nie lepiej więc wszystkie najgorsze i najbardziej kosztowne naprawy zbliżają się zapewne.
Niestety nie da się ukryć, że 18 tddi jest strasznym mułem, 18 tdci jest pomimo sporo większej mocy mułem. W kwestii wyposażenia to tylko wersja GHIA może równać się z wersją Neona LE, bo Neon LX też przebija.
Neona ma ten duży plus, że jest mało popularnym autem w porównaniu z Focusem, a co za tym idzie, idzie kupić na prawdę okazyjnie, bez kręcen licznika, bez wypadkowy itd., a Focus'ów to niestety mało takich jest.
Nie mówie tego wszystkiego bo chce sprzedać swojego, wręcz przeciwnie. Zarejestruj się na forum neona i zobaczysz co ludzie mówią o tym samochodzie ( tam też chłopaki mają na sprzedaż doinwestowane swoje neony). Ja np swojego kupiłem z allegro, był wystawiony za 2,5 tys z uszkodzona głowicą po nieudanej próbie wymiany rozrządu, utargowałem go na 1,7 tys, z przeświadczeniem i przeznaczeniem na części. Po pojechaniu do Łodzi już miałem wizję, ze nie pójdzie na graty tylko zrobię i sprzedam, po uruchomieniu i pojeżdżeniu został i na pewno długo jeszcze zostanie. Całość czyli auto, laweta, kompletny remont głowicy, rozrząd, oleje, filtry, swiece, kable, troche gratów z zwaiweszenia wyszło mnie 4,7 zł, gdzie auto z lawetą wyszło prawie 3,5 tys. Gdzie np do tego gdybym chciał dokupiłbym Anglika na części, miałbym pełen kit serwisowy za 7 tys.
Niestety nie da się ukryć, że 18 tddi jest strasznym mułem, 18 tdci jest pomimo sporo większej mocy mułem. W kwestii wyposażenia to tylko wersja GHIA może równać się z wersją Neona LE, bo Neon LX też przebija.
Neona ma ten duży plus, że jest mało popularnym autem w porównaniu z Focusem, a co za tym idzie, idzie kupić na prawdę okazyjnie, bez kręcen licznika, bez wypadkowy itd., a Focus'ów to niestety mało takich jest.
Nie mówie tego wszystkiego bo chce sprzedać swojego, wręcz przeciwnie. Zarejestruj się na forum neona i zobaczysz co ludzie mówią o tym samochodzie ( tam też chłopaki mają na sprzedaż doinwestowane swoje neony). Ja np swojego kupiłem z allegro, był wystawiony za 2,5 tys z uszkodzona głowicą po nieudanej próbie wymiany rozrządu, utargowałem go na 1,7 tys, z przeświadczeniem i przeznaczeniem na części. Po pojechaniu do Łodzi już miałem wizję, ze nie pójdzie na graty tylko zrobię i sprzedam, po uruchomieniu i pojeżdżeniu został i na pewno długo jeszcze zostanie. Całość czyli auto, laweta, kompletny remont głowicy, rozrząd, oleje, filtry, swiece, kable, troche gratów z zwaiweszenia wyszło mnie 4,7 zł, gdzie auto z lawetą wyszło prawie 3,5 tys. Gdzie np do tego gdybym chciał dokupiłbym Anglika na części, miałbym pełen kit serwisowy za 7 tys.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Samochód do 10 tys.
maly siedzisz na tym forum wiec znasz tamtejsze samochody ktory bys polecil?
duzo neonow jest w automacie, jak to wyglada z automatem tez sie dobrze sprawuje?
duzo neonow jest w automacie, jak to wyglada z automatem tez sie dobrze sprawuje?
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Samochód do 10 tys.
Dokładnie to forum, z automatem to tak na dwoje bo do chyba 02 były 3 biegowe, a potem 4 biegowe, jedne tańsze w naprawie ale mniej oszczędne i dynamiczne, a drugie bardziej dynamiczne a droższe. Lepiej szukaj z manualem. Odnośnie, które bym polecił to ciężko powiedzieć bo akurat wsród klubowiczów jest duża migracja tych aut i nie wiem, które poszły, które nie. Możesz się zarejestrować i zapodać ogłoszenie powołując na mnie (mam ten sam nick to tutaj),a możesz poczekac do przyszłego tygodnia jak wróce z wyjazdu i zrobię to za Ciebie. Korzystałem kilkakrotnie ze wsparcia kolegów o nicku Uire czy Wasiesto więc są godni polecenia i jak sam zapodasz a odpowiedzą to myślę, że będzie dobrze.lookass pisze:http://www.neon-forum.com ?
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation