to lepiej dolozyc 4 kola i go zakuc:-)..i po bolucaniggia pisze:to kupisz silnik za 6k:) 1/3 kompresora, żadna tragedia.adasko74 pisze:ja mam 68 tys mil..i troche sie pekam ...kennego..wacham sie miedzy nim a saleenem..to dwa topowe kompresory...ale czy mi konika nie wykoncza
Supercharger/Procharger
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Supercharger/Procharger
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger/Procharger
Przykładów za wiele niema w PL, ale moze Artur GT powie ile ma juz najechane . 1/4 go nie wykonczyly a chyba 500 KM w gotowosci ma.adasko74 pisze:ja mam 68 tys mil..i troche sie pekam ...kennego..wacham sie miedzy nim a saleenem..to dwa topowe kompresory...ale czy mi konika nie wykoncza
" onclick="window.open(this.href);return false;
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Supercharger/Procharger
ale gosc chyba auto zrobil na takie pokazy,bo nie wierze aby jezdzil nim na codzien w deszcz itp..ale robi wrazenie skruczybyk..AluStar pisze:Ale ten silnik wyglada

Re: Supercharger/Procharger
Chyba tak - tak samo jak ten Japończyk
Wzor do nasladowania - Kiedys to byl szczyt modyfikacji - a tu Redhornet go przeskoczyl
Pokazany tutaj tez znany model
Wzor do nasladowania - Kiedys to byl szczyt modyfikacji - a tu Redhornet go przeskoczyl
Pokazany tutaj tez znany model
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger/Procharger
Wstawiam jeszcze raz, bo chyba przez przypadek zostało skasowane jakimś cudem.
http://www.ebay.com/itm/FORD-Mustang-GT ... f1&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
2700$
Tu cały kit z intercoolerem i przewodami, choć samemu w pl można to skompletować sporo taniej:
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=MUS" onclick="window.open(this.href);return false;
Do niego blowoff za grosze, opcjonalnie sterowanie ciśnieniem z kabiny programowalne, wtryskiwacze, pompa i mamy mega fajny zestaw w przyzwoitych pieniądzach, nie więcej niż 5k$ na full opcji, w zasadzie w zależności od użytych turbin bez limitów mocy, bez żadnych strat mocy, z zachowaną ekonomią przy normalnej jeździe, gdyż tubo nie generuje obciążenia, a wrażenia dzwiękowe z turbo+blowoff niesamowite, wg mnie dużo lepsza opcja niż kompresor.
Stroiłem auto jednego kolegi z forum na pojedynczej turbinie, zestaw całkowicie inny, bo turbina zasilona zza katalizatorów, więc droga spalin długa, egt przy wejściu na turbinę jedyne 400st, ale zestaw promo, moze właściciel powie co to, mimo wszystko 70 koni i 120nm więcej (w dziale hamownia wklei wykresy), ale wrażenia jeszcze lepsze na drodzie, dźwiękowe i odczuciowe, bo na drodze całkowicie inaczej się ładuje niż na inercji, wyjdzie pewnie pod obciązeniem ok 390 koni i 570 NM na ok 5psi. Jak się promo kupi, to bardziej opłacalne niż jakiekolwiek mody NA.
Z powodu długiej drogi spalin dużo lepszy zestaw to Twin Turbo, o którym powoli zaczynam myśleć:) Wyniki w necie i na YT są obiecujące.
Fajne porównanie centri, twin screw i turbo
http://www.ststurbo.com/turbo_vs__supercharger" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę moderatora o zmianę tematu, bo może trzeba dość w tytule turbo, skoro takie opcje też są, albo wydzielić do nowego.
http://www.ebay.com/itm/FORD-Mustang-GT ... f1&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
2700$
Tu cały kit z intercoolerem i przewodami, choć samemu w pl można to skompletować sporo taniej:
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=MUS" onclick="window.open(this.href);return false;
Do niego blowoff za grosze, opcjonalnie sterowanie ciśnieniem z kabiny programowalne, wtryskiwacze, pompa i mamy mega fajny zestaw w przyzwoitych pieniądzach, nie więcej niż 5k$ na full opcji, w zasadzie w zależności od użytych turbin bez limitów mocy, bez żadnych strat mocy, z zachowaną ekonomią przy normalnej jeździe, gdyż tubo nie generuje obciążenia, a wrażenia dzwiękowe z turbo+blowoff niesamowite, wg mnie dużo lepsza opcja niż kompresor.
Stroiłem auto jednego kolegi z forum na pojedynczej turbinie, zestaw całkowicie inny, bo turbina zasilona zza katalizatorów, więc droga spalin długa, egt przy wejściu na turbinę jedyne 400st, ale zestaw promo, moze właściciel powie co to, mimo wszystko 70 koni i 120nm więcej (w dziale hamownia wklei wykresy), ale wrażenia jeszcze lepsze na drodzie, dźwiękowe i odczuciowe, bo na drodze całkowicie inaczej się ładuje niż na inercji, wyjdzie pewnie pod obciązeniem ok 390 koni i 570 NM na ok 5psi. Jak się promo kupi, to bardziej opłacalne niż jakiekolwiek mody NA.
Z powodu długiej drogi spalin dużo lepszy zestaw to Twin Turbo, o którym powoli zaczynam myśleć:) Wyniki w necie i na YT są obiecujące.
Fajne porównanie centri, twin screw i turbo
http://www.ststurbo.com/turbo_vs__supercharger" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę moderatora o zmianę tematu, bo może trzeba dość w tytule turbo, skoro takie opcje też są, albo wydzielić do nowego.
Ostatnio zmieniony 2012-05-03, 09:32 przez caniggia, łącznie zmieniany 3 razy.
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
Re: Supercharger/Procharger
adasko74 pisze:
ale gosc chyba auto zrobil na takie pokazy,bo nie wierze aby jezdzil nim na codzien w deszcz itp..ale robi wrazenie skruczybyk..
Ja jeżdże


- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
To juz wiem dlaczego ja sie tak zle czulem!!!Madasek pisze:Jakbyscie go tam nie upijali w piątek to kto wie? zawsze mu cos dosypujecie do drinkow i potem... ups

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
temu z wami w piątek nie baluję bo potem powrót do domu by zajął zamiast 300km to by wyszło ze 600kmMadasek pisze:Jakbyscie go tam nie upijali w piątek to kto wie? zawsze mu cos dosypujecie do drinkow i potem... ups


-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger/Procharger
Dasz radę wrzucić logi? Bo moc to nie wszystko, jak widać np tu:AluStar pisze:Kolejny Kompresor w Klubie od Poniedzialku Montowany !!
...
Wyniki niebawem. za 2 tyg .
viewtopic.php?f=27&t=618&p=93726#p93726" onclick="window.open(this.href);return false;
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
caniggia pisze:Dasz radę wrzucić logi? Bo moc to nie wszystko, jak widać np tu:AluStar pisze:Kolejny Kompresor w Klubie od Poniedzialku Montowany !!
...
Wyniki niebawem. za 2 tyg .
viewtopic.php?f=27&t=618&p=93726#p93726" onclick="window.open(this.href);return false;
Sto Lat!!!

u kogo to było?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger/Procharger
mega promocja:
http://www.ebay.com/itm/Vortech-Superch ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Vortech-Superch ... 3a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
3k za supercharger!
http://www.ebay.com/itm/Vortech-Superch ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Vortech-Superch ... 3a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
3k za supercharger!
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
V1 i V2 trzeba robic dziure w misce, v3 ma wlasny olej, v1 jest najglosniejsza.