Doszły do mnie dzisiaj części do stanga, między innymi wspomniane w temacie Vacuum Unit, spojrzałem sobie na instrukcję regulacji, która brzmi w wolnym tłumaczeniu:
"Ta jednostka wymaga dostrojenie przed zamontowaniem.Przekręć śrubę zlokalizowaną w rurce ssącej (vacuum tube) zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż do zatrzymania, używając odpowiedniego klucza. Następnie przekręć przeciwnie do ruchu wskazówek zegara wskazaną ilość obrotów.:
Mam załączoną tabelę gdzie jest posortowane wg "Dist tag. no" i tu pojawia się moje pytanie czego to jest numer. Symbole są typu C2OF-J, C3SF-D itd. Jeśli ktoś miałby już styczność z tym ustrojstwem proszę o pomoc:)
Vacuum Unit
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: Vacuum Unit
Jak sobie z tym poradziłeś? Bo będę stał przed tym samym dylematem niedługo. Skąd ja biedny misiu mam wiedzieć jakie ustawienie zastosować?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Vacuum Unit
to?
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... vance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.ca/#hl=en&sa=X&ei=gBp ... 66&bih=614" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... vance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.ca/#hl=en&sa=X&ei=gBp ... 66&bih=614" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vacuum Unit
Okazało się że te numery dotyczą aparatu zapłonowego (dystrubutora, czyli tego ustrojstwa z którego kable do świec wychodzą jeśli nazwy pomyliłem) gdzieś na jego głowicy (na widoku niezbyt ukryte) jest to wybite. Jak odczytasz to wykonujesz odpowiednią ilość obrotów zgodnie z instrukcją, którą będziesz miał dołączoną do aparatu ssącego (czyli tego vacuum unita). 
