

wiec jesli to marketing i jakas umowa miedzy chevroletem a Mobilem to ja sie na ten marketing nabralem bo nalałem dokladnie taki jak zalecaja


Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
To po co kupować drogie oleje jak wg Ciebie np Lotos to jest to samo?gover pisze:Olej jak ma na etykiecie takie same oznaczenie klasy jakości i lepkości to to znaczy że to jest TAKI SAM olej i nieważne gdzie go kupisz na świecie to i tak będzie to samo bo normy dla tych klas są takie same na całym świecie.
ufff...gover pisze: nie lej 0w/50 bo to jest jak woda
ufffffff....gover pisze: W bardzo ciepłe dni może gorzej smarować bo jak każdy olej jak sie nagrzewa to się staje jeszcze rzadszy
uffffffffffffffffffff...... (im dalej, tym lepiej)gover pisze: Synetyki są słabe w chłodzeniu, smarowaniu elementów przy dużym i długim obciążeniu (tor, długa trasa + dawanie w palnik) - "męczy się" taki olej,.
tu się zgodzę z pierwszą częścią zdania, ale nie dlatego że syntetyk, tylko specjalistyczny, bo on ma całkowicie inne zadanie.gover pisze: Im bardziej specjalistyczny olej tym krócej powinien pracować (częściej być wymianiany). Syntetyk szybko traci wsoje właściwości w extremalnym exploatowaniu. Dlatego jak ktoś jeździ na tor często to powinien skrócić czas wymniny o nawet połowę (dotyczy to też skrzyń i dyfrów).