MOST + 3rd PART Member i dyfer - 68'

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

MOST + 3rd PART Member i dyfer - 68'

Post autor: Tomasz78 » 2012-02-06, 11:38

Witam,

tak powoli kompletując graty - upolowałem właśnie tylny most z kompletnym mechanizmem :D ( brakuje już tylko bębnów na tył i można zakładać koła :rotfl: ).

Most siedział podobno w mustangu z 67 i był sprawny ( obraca się i nic tam nie burczy, aczkolwiek pełna diagnoza możliwa będzie dopiero po reozebraniu/jeździe próbnej.. :niepewny: )- więc do 68 też pewnie będzie pasował. Co warto sprawdzić i ewentualnie od razu wymienić w takim moście?

Poniżej zdjecie tabliczki co to była na obudowie pod śrubą:
SAM_1276_PLATE.jpg

Pomoże ktoś rozszyfrować parametry :/ ?

Pozdrawiam,

Tomasz



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: MOST + 3rd PART Member i dyfer - 68'

Post autor: 6t07t » 2012-02-13, 16:55

Tabliczka fajna ale...
to tabliczka od silnika nie od mostu ;)

Sprawdzić stan łożysk i dobrze luzy poustawiać. Oczywiście uszczelniacz na wałku atakującym wymienić i sprawdzić czy kołnierz do wału nie ma już wytartego rowka od uszczelniacza.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: MOST + 3rd PART Member i dyfer - 68'

Post autor: Tomasz78 » 2012-02-13, 20:22

Heh, dzieki juz mnie Rick uswiadomil...przeslalem mu info z mostu i okazalo sie ze to 8" most od torino... ale jak orzekl do Staga bedzie pasil. jest jakis kit uszczellek do tego?? :zdziwko:



ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”