Przed rejestracją zamiana świateł etc.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-01-26, 00:05

ja bede zamawial na 100%, ale do nowego, jeszcze nie doszedl, do tego juz nie chce inwestowac, bo sprzedaje.

jezeli chodzi o lampy, to mam goscia w UK w dobrej cenie, i jest na tyle spox, ze wlasnie postaral sie o dikumentacje do lamp, :

http://www.subzeroautomotive.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;

jak cos to tez moge zamowic

a jezeli chodzi o ledy, z USA, to moge zamowic jak ktos chce.

pozdro



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-26, 01:00

No dobra, bo tam myśle o tym cały czas, ale nie do końca jednak rozumiem jak to ma działać :D

Bo wydawało by się że chcesz po prostu wykręcić żarówkę, ale powiedz mi co ze stopem?
Bo w oryginale kierunek świeci jak stop, tylko miga, tak?
Więc jak to zrobić, żeby lewy, lewy stop nie migał przy kierunku?

Nie znam się w ogóle na elektryce, ale fajnie by było, jakby ktoś napisał jakie dokładnie modyfikacje trzeba wykonać, żeby nie świeciło na pomarańczowo przy stoie i nie migało na czerwono przy kierunku :)

[ Dodano: 2009-01-26, 00:03 ]
Mnie oczywiście chodzi o ledy a nie o lampy :)

[ Dodano: 2009-01-26, 00:47 ]
Zamówiłem 5 sztuk, dajcie znać kto chce.

54.99$ za sztukę + 4.36$ za przesyłkę, za jakieś 2 dni podam po jakim kursie mi rozliczyli z karty.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-01-26, 03:27

stop nie bedzie mrugal, bo biorac pod uwage lewa lampe, to stop zapali sie w skrajnych odblaskach, kierunkowskaz bedzie mrugal w srodkowym odblasku.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-26, 03:52

Dalej nie do końca rozumie, stop jest normalnie na 2, prawda?
Kierunek też, więc trzeba coś zrobić, żeby kierunek był tylko na jednym i stop tylko na jednym, nie?:)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-01-26, 09:03

to jak instalacje przerobic bylo troche wczesniej, a to teraz to tylko uzupelnienie.
dodatkowa robota w porownaniu do wczesniejszych instrukcji, to tylko przy lampie zmostkowanie postojowek z 1 na 3 i dolozenie diody prostowniczej pomiedzy skrajnymi odblaskami. jak cos info@hd-customs.pl



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-02-02, 22:37

ja zalozylem dzisiaj dodatkowe 2LEDy w srodkowe lampy, oto efekt :
:)

a jesli chodzi o stop,to jesli mruga lewy kierunek,to stop jest w prawej lampie i klapie,jesli prawy mruga to odwrotnie.. mysle ze tak jest ok, ale na upartego moge w trzecia lampe(odblask) wlozyc zarowke dwuwuknowa i drugie wlokno byloby stopem,takze cale lampy by swiecily przy naciskaniu stopu-a przy puszczonym kierunku stop bylby w tej dwuwloknowej zarowce,w klapie i calej drugiej lampie;)
Ostatnio zmieniony 2009-02-02, 22:43 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-02-02, 23:26

to zle myslisz, dowod zabrany przy pierwszej okazji. jest poprostu po amerykansku, nie wspomne o tym ze jak ktos ci wjedzie w dupe i powie ze nie zauwazyl, to nawet nie masz szans sie bronic ze normalnie swiecilo.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-02-03, 12:28

Ty mi zabierzesz dowod? to zadzwon do kolegow,masz moj nr rej, i zobaczymy czy mi zabiora dowod;) kierunki mrugaja teraz na pomaranczowo i slepy by ich nie zauwazyl,a oto mi chodzilo,przedstawilem tylko efekt zamontowania dwoch diod, mam tak jak ja chce a nie jak Ty chcesz,wiec daj mi spokoj,juz kilka razy pisalem,ze nie robie tego dla bzdurnych przepisow, mam tak jak chce, bordowym jezdze ponad 2lata na czerwonych kierunkach i ani razu nie mialem dowodu zabranego, a jak chcesz tak bardzo trzymac sie przepisow to kup sobie auto z europejska homologacja a nie mustanga..
mam juz dosc krytykowania, nie jestem malolatem ktory sobie zaklada neonowe podswietlanie w progach czy rejestracji, kierunki mam teraz widoczne,pomaranczowe i tylko o to mi chodzilo,a ze postoj mam tez w tych samych lampach co kierunki to juz ktos na forum pisal ze moga byc , a jak nie moga to ja mam to gdzies..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-02-03, 13:09

chodzi o to ze nie swieca Ci stopy wszystkie z tego co napisales, tylko na zmiane.
moze tam gdzie mieszkasz dowodow nie zabieraja, wjedz do wroclawia i zabacz jak dlugo tam pojezdzisz..., ale nie o dowod chodzi przeciez? Nie wiem czy wiesz, ale na amerykancu najlepiej jest wyremontowac sobie samochod za darmo... i obys na takiego nie trafil, moj kumpel trafil akurat, auto mial bezwypadkowe, juz nie ma... i jeszcze gosciowi remont musial walnac...

jak dla mnie to akurat wali mi jak masz swiatla, kazdy ma swoj rozum i robi jak chce,
po to jest forum zeby doradzac sobie na wzajem, a ty sie unosisz bo ktos ci powiedzial ze jest zle, moze byc ladnie i bezpiecznie i nie koniecznie wg mojego pomyslu.

Pozdro
Can



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-02-03, 13:21

no jasne nie ma sie co czepiac...

Tak dodam jeszcze co moze sie zdarzyc w extremalnych sytuacjach:

Kolega potrącił starszą kobietę nie na przejściu dla pieszych nie z jego winy escortem.
Samochod od razu wzieli na lawete na ekspertyze techniczna, sprawdzali wszystko...
hamulce, opony, swiatla, przepuszczalnosc swiatla w szybach, na szczescie wszystko mial OK, warto sie zastanowic czy warto...



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-02-03, 18:32

jestem pewien ze jakbym potracil staruszke nie z mojej winy to zaden sad by nie powiedzial ze to ze wzgledu ze mam ledy w kierunkach czy czerwone migacze..
a jak mi ktos wjedzie w dvpe to tez teraz nie moze juz powiedziec ze nie widzial migacza ,swieci bardzo mocno i na pomaranczowo.. a jesli chodzi o stop to pisalem ze mysle o wlozeniu dwuwloknowej zarowki w trzecia lampe,gdzie jest tylko postojowka,takze stop bedzie w lampie w ktorej mruga kierunek, choc teraz jak jest w klapie i w przeciwnej lampie od mrugajacej to tez jest bardzo widoczny i nikt mi nie wmowi ze nie widzial.. no ale chyba rzeczywiscie zaloze ta dwuwloknowa zarowke..
i koniec tej dyskusji,pisalem juz wiele razy ze mam tak jak chce i moge wjechac do wroclawia ile razy chcesz,bywalem tam czesto trans amem w cabrio na czerwonych lampach i nikt mnie nie zatrzymywal z tego powodu..
nie mam ochoty sie spierac,uwazam ze mam dobrze widoczne kierunki i tylko o to mi chodzilo..
pozdro

ps.a ma ktos z Was oprawki-gniazda do dwuwloknowej zarowki od tylnych lamp z mustanga? pociagnalbym sygnal z klapy,choc nie wiem czy nie jest za slaby..

[ Dodano: 2009-02-03, 18:05 ]
Pawellos pisze:Więc jak to zrobić, żeby lewy, lewy stop nie migał przy kierunku?

Nie znam się w ogóle na elektryce, ale fajnie by było, jakby ktoś napisał jakie dokładnie modyfikacje trzeba wykonać, żeby nie świeciło na pomarańczowo przy stoie i nie migało na czerwono przy kierunku :)
trzeba pociagnac kabelek od przednich kierunkow od sterownika,wtedy kierunki beda mrugaly nawet przy nacisnietym stopie,ja tak zrobilem ,opis kolorow kabelkow przednich kierunkow i podlaczenia masz chyba na 11 czy 12 str.
ja zostawilem stare zarowki ktore mrugaja tez ,jednak nie problem jest z nich zrobic tylko stop,wtedy jedno wlokno w nich bedzie sluzylo za postoj a drugie mocniejsze za stop, a ledy ktore mam pod nimi za kierunki;) to jest najprostsze rozwiazanie, ja nie jestem elektrykiem, a sam sobie zrobilem te kierunki, jest to prostsze niz podlaczenie radia ktore ma 10 kabelkow a nie 2;)

[ Dodano: 2009-02-03, 18:12 ]
no ale oczywiscie najprosciej jest wydac na elektryka ktory przerobi instalacje,wymienic lampy przednie i tylne na europejskie, wydac kilka tysiecy zl, przeciez jak sie ma auto za 100tys zl to te 2czy3tys nie gra juz roli na to ,ja widac jestem sknera i pozalowalem ,poszedlem na latwizne i sam sobie montowalem te Ledy;) no ale nie mam 100% europejskiego auta i nie bede z tego powodu plakal;)



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-02-11, 14:53

ej a co myslicie o takich lampionkach tylko jak to przerobic na EU bo tez nie maja homologacji;/??

http://moto.allegro.pl/item546980097_la ... t_led.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-11, 15:06

horse pisze:ej a co myslicie o takich lampionkach tylko jak to przerobic na EU bo tez nie maja homologacji;/??

http://moto.allegro.pl/it..._07_gt_led.html
nie mają ,poza tym musiałbyś ledy wymienić na żółte


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-02-11, 15:10

ja polecam mój sposób (oczywiście ile tu ludzi tyle sposobów ;) )
W zewnętrzne światła żółte LEDy (AlfaTech - jeszcze raz dzięki ;) ), w środkowych stopy i pozycja, w wewnętrznych pozycja i w lewym przeciwmgielne. LEDy wychodzą super przechodząc przez czerwone szkiełka - kolor taki jak trzeba.
Niby nie ma tych 10 cm od stopów ale kij z tym.

poniżej filmik na którym nic nie widać :D
Ostatnio zmieniony 2009-02-11, 15:13 przez kaes, łącznie zmieniany 1 raz.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-02-11, 15:10

horse pisze:ej a co myslicie o takich lampionkach tylko jak to przerobic na EU bo tez nie maja homologacji;/??

http://moto.allegro.pl/item546980097_la ... t_led.html
poszukaj na Youtube jak to wyglada i swieci kilka filmikow widzialem :P ciekawi mnie tylko z jakiej hurtowni on bierze te lampy ze sa tylko kikukrotnie drozsze niż normalnie w sklepie :P :przestraszony:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”