2011 nie obsługuje w tej chwili.koral pisze:a wyłączasz skip-shifta? w camaro i mustangu 2011 w manualu jest taka wkurzajaca opcja oszczdzania paliwa i podczas spokojnej jazdy elektromagnez wymusza przełączenie z 1biegu na 4biegdopiero wgranie programu z SCT to eliminuje,ale przy zakupie trzeba ta opcje zaznaczyc..
wkurzajaca rzecz, w sumei nauczylem sie jezdzic na 1,3,5 dzieki temu,ale wrzuacanie z 1na4 uważam za przesade,obroty w SS spadaja na 900rpm,co prawda nawet pod gorke daje rade i przyspiesza,ale ja to uwazam za meczenie silnika, piernicze taka oszczednosc paliwa,sam chce decydowac kiedy wrzuce jaki bieg
dlatego po nowym roku na pewno albo kupie SCT albo wybiore sie do Ciebie
Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Na tą chwilę jeszcze dostroiłem że po starcie obroty tak nie trzymają sie wysoko, na bardzo zimnym tylko przez chwilę, dodatkowo dopracowałem zimny start poniżej 10st, pali na 2 obroty, wcześniej mój i z info od innych kolegów było tak, że w zimie trzeba było długo kręcić.
Na pewno przełoży się to również na ekonomię w zimie.
Na pewno przełoży się to również na ekonomię w zimie.
- nemax
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 2010-03-26, 19:32
- Model: 2011
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały, a teraz w poszukiwaniu KLASYKA
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Czołem koledzy,
Byłem w ostatnią sobotę w Opolu i oddałem mojego konia w ręce Pawła ( Caniggia ) celem przestrojenia silniczka i chcę się z Wami podzielić wrażeniami ...
Trawa to około 3-4 godzin, z tym, że u mnie poszło szybciutko czyli niecałe 3 godz, bo jak się okazało mój silnik z ochotą poddał się modyfikacjom. Przez te prawie 3 godzinki śmigaliśmy po obwodnicy a Caniggia na bieżąco śledził parametry i na bieżąco dokonywał zmian i co najważniejsze śledził te zmiany za pomocą przyrządu badającego skład mieszanki, dzięki czemu zmiany nie są dokonywane "na pałę" jak np. w SCT i oceniać nie trzeba na oko po tym jak silnik pracuje pod pedałem, lecz widać w "cyfrach" czy są skuteczne i można dzięki temu w bardzo szerokim zakresie modyfikować.
Najważniejsze, że te modyfikacje w moim stangu są namacalnie i odczuwalne. Ogólnie silnik dostał "kopa" a szczególnie na niskich obrotach i teraz ciągnie od razu. Oprócz tego że zbiera się od razu to fajniej też zaczęła pracować skrzynia biegów ( u mnie jest automat ).
Tak więc, jeśli ktoś lubi sam się godzinami bawić, to może kupić sobie SCT-ka, ale jeśli chcecie mieć efekt od razu to lepiej skorzystać z wiedzy człowieka ,który to robi od dawna i ma oprócz doświadczenia odpowiednie przyrządy.
Z czystym sumieniem POLECAM usługi Caniggia
Romek ( Nemax )

Byłem w ostatnią sobotę w Opolu i oddałem mojego konia w ręce Pawła ( Caniggia ) celem przestrojenia silniczka i chcę się z Wami podzielić wrażeniami ...
Trawa to około 3-4 godzin, z tym, że u mnie poszło szybciutko czyli niecałe 3 godz, bo jak się okazało mój silnik z ochotą poddał się modyfikacjom. Przez te prawie 3 godzinki śmigaliśmy po obwodnicy a Caniggia na bieżąco śledził parametry i na bieżąco dokonywał zmian i co najważniejsze śledził te zmiany za pomocą przyrządu badającego skład mieszanki, dzięki czemu zmiany nie są dokonywane "na pałę" jak np. w SCT i oceniać nie trzeba na oko po tym jak silnik pracuje pod pedałem, lecz widać w "cyfrach" czy są skuteczne i można dzięki temu w bardzo szerokim zakresie modyfikować.
Najważniejsze, że te modyfikacje w moim stangu są namacalnie i odczuwalne. Ogólnie silnik dostał "kopa" a szczególnie na niskich obrotach i teraz ciągnie od razu. Oprócz tego że zbiera się od razu to fajniej też zaczęła pracować skrzynia biegów ( u mnie jest automat ).
Tak więc, jeśli ktoś lubi sam się godzinami bawić, to może kupić sobie SCT-ka, ale jeśli chcecie mieć efekt od razu to lepiej skorzystać z wiedzy człowieka ,który to robi od dawna i ma oprócz doświadczenia odpowiednie przyrządy.
Z czystym sumieniem POLECAM usługi Caniggia

Romek ( Nemax )
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Mustang Tuning SCT Predator
W zasadzie bardziej pytanie do caniggi- jak rozwiązałeś kwestię spalania stukowego?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Wystroiłem tak aby go nie było, choć w Mustangach nie jest to łatwe, w GM dużo łatwiejsze.Kuba pisze:W zasadzie bardziej pytanie do caniggi- jak rozwiązałeś kwestię spalania stukowego?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
BTW, nigdzie się nie wyczyta o strojeniu stanga za wiele, nikt nie chce się tym chwalić w US.
O zapłonie to ZERO informacji.
O zapłonie to ZERO informacji.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Wyniki z hamowni tu:
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... 451#p80451" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... 451#p80451" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
xxx
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 01:32 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Mam takie pytanie do Caniggi czy uważasz za zasadne z Twojego doświadczenia montowanie stozka do GT i wtedy dostrajac konika u Ciebie, czy wystarczy samo dostrojenie i można poczuć różnice na standardowym filtrze ?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Różnicę poczujesz na std filtrze, bo zmienia się oprócz mocy sporo innych rzeczy, więc tzw feel jest całkiem inny.
Ja filtra nie mam, a jak wgram na chwilę żonie oryginalny program, to mówi, że auto się zepsuło:)
Ja filtra nie mam, a jak wgram na chwilę żonie oryginalny program, to mówi, że auto się zepsuło:)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Dziękuje za odp. To zaczynam się rozgladac za filtrem .caniggia pisze:z filtrem oczywiście lepiej, najlepiej JLT, ma chyba 110mm.
Pytanie laika , czy musze, lub też powinienem zmienić przepustnicę ?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Nawet o tym nie myśl, jeżeli już to na prof z gt500, gra nie warta świeczki.
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Mustang Tuning SCT Predator
http://www.americanmuscle.com/jlt-cai-2010gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy coś takiego ?
czy coś takiego ?