[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Mustang 66 351 Windsor
Witam
rozebralem silnik i po wstepnych ogledzinach wyszlo ze mam wszystkie panewki do wymiany widac na nich wyrazne slady wytarcia dodatkowo tloki maja slady lekkiego przytarcia i blok tez.Wal korbowy nosi slady lekkiego zyrzycia rowniez
Jesli z mojego 351 zostalo wybrane dodatkowo 40 over to czy w takim wypadku bede musail wymienic blok?
pozdrawiam
rozebralem silnik i po wstepnych ogledzinach wyszlo ze mam wszystkie panewki do wymiany widac na nich wyrazne slady wytarcia dodatkowo tloki maja slady lekkiego przytarcia i blok tez.Wal korbowy nosi slady lekkiego zyrzycia rowniez
Jesli z mojego 351 zostalo wybrane dodatkowo 40 over to czy w takim wypadku bede musail wymienic blok?
pozdrawiam
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 66 351 Windsor
małe, lekkie ślady na tłoka jest normalne. To sie nazywa "piston scuff". Lekko przetrzeć z trochę 1000grit papierem ściernym. W bloku, jeśli znaki nie są głębokie używamy tego narzędzia http://www.stridetool.com/tools/autospe ... _eh101.gif" onclick="window.open(this.href);return false; zeby wygładzić. Troche znaki, bardzo lekkie, to ok. Jeśli są one głębokie,twoj blok jest na złom. On już jest większy niż ja bym zrobil. Jest mało metalu pomiędzy cylindrami, nie chcemy, aby było za cienkie.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 66 351 Windsor
tlok nie jest tak źle. wygładz lekko z papierem ściernym, będziesz ok
cylinder
kupić lub wypożyczyć tego narzędzia. upewnij się, że cylinder jest gładki. Myslę, to nie jest codzienne samochod, więc powinno ono trwać wiele lat.
wal
jeśli można czuć rysy, dostać obrobione. zmierzyć aby sprawdzić, czy został obrobione wcześniej.albo spojrzeć na tył łożyska należy powiedzieć std lub + 0,010, lub +020. jeśli rysy są małe to 1000grit papieru ściernego i w gładzic
cylinder
kupić lub wypożyczyć tego narzędzia. upewnij się, że cylinder jest gładki. Myslę, to nie jest codzienne samochod, więc powinno ono trwać wiele lat.
wal
jeśli można czuć rysy, dostać obrobione. zmierzyć aby sprawdzić, czy został obrobione wcześniej.albo spojrzeć na tył łożyska należy powiedzieć std lub + 0,010, lub +020. jeśli rysy są małe to 1000grit papieru ściernego i w gładzic
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
- Model: 1966 GT kabriolet
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Mustang 66 351 Windsor
dodatkowo musze wymienic popychacze hydrauliczne bo dwa z nich wygladaja tak jak ten z lewej strony
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 66 351 Windsor
można szlifować jeszcze 0.010. Nie lubię łożyska grubsze niż to. Upewnij się, aby zamuwic odpowiednie wielkości łożysk.
Kup wszystkie nowe popychacze(lifters). Trzeba zrobić odpowiednie przerwy w jakikolwiek z cam(proper cam break in), kup nowe popychacze.
Sprawdź, że żaden z popychaczy(push rods) są wygięte.
Zmierz rozrządu płatami( cam lobes). Nie więcej niż 0,005 różnica między płatami(cam lobes)
Ktoś nienawidził tego silnika z wszystkich szkód posiada.
Kup wszystkie nowe popychacze(lifters). Trzeba zrobić odpowiednie przerwy w jakikolwiek z cam(proper cam break in), kup nowe popychacze.
Sprawdź, że żaden z popychaczy(push rods) są wygięte.
Zmierz rozrządu płatami( cam lobes). Nie więcej niż 0,005 różnica między płatami(cam lobes)
Ktoś nienawidził tego silnika z wszystkich szkód posiada.