Swap z C4 na AOD

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Swap z C4 na AOD

Post autor: pluzz » 2011-11-03, 17:58

Przeniosłem nasze posty do osobnego wątku. Może się innym przyda a łatwiej będzie znaleźć.

Rick:

1) jakie są koszta skrzyni i lista przeróbek potrzebna do wstawienia AOD do klasyka? 1966
2) czy masz jakieś doświadczenie z GearVendors Overdrive? http://www.gearvendors.com/hrford3s.html

1) What is the cost of an AOD tranny and the list of things/changes required to fit it to a 1966 Mustang? I read something about bellhousing bolt pattern, 28 or 32 spline, cross members, etc. - I got really confused as to how complicated the process is and what is the best donor car for that.
2) Have you had any experience with GearVendors overdrive's http://www.gearvendors.com/hrford3s.html


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-04, 04:04

pluzz pisze:Sorki, że się "wtrancam", ale mam pytanie do Ricka:

Rick:

1) jakie są koszta skrzyni i lista przeróbek potrzebna do wstawienia AOD do klasyka? 1966
2) czy masz jakieś doświadczenie z GearVendors Overdrive? http://www.gearvendors.com/hrford3s.html

1) What is the cost of an AOD tranny and the list of things/changes required to fit it to a 1966 Mustang? I read something about bellhousing bolt pattern, 28 or 32 spline, cross members, etc. - I got really confused as to how complicated the process is and what is the best donor car for that.
2) Have you had any experience with GearVendors overdrive's http://www.gearvendors.com/hrford3s.html

Zacznę od najprostszych

tylko co złego słyszałem o Gear Vendors to ze jest drogie.

ile będzie kosztować AOD zależy od wielu rzeczy. Cały zestaw z transmisji to około 2400 dolarów http://www.cjponyparts.com/complete-aod ... /p/AODCK3/" onclick="window.open(this.href);return false;. Ale niektóre transmisje nie są za dobre, oni maje tanich części do utrzymania niskich kosztów a zysków wysoko. Niektóre poprzeczki nie pasuje dobrze do niektórych układów wydechowych. Nie mogę powiedzieć na 100% ale udało się za około 1700 dolarów
Na MAXA ja czekał, aż CJPony miała sprzedaż na niektóre części, inne części znalazłem taniej na eBay, niektóre części znalazłem z Windsor klubu, miałem transmisji od '89 mustang, zbudowany przez faceta co ufam, reszta zrobiłem sam. Miałem też do modyfikacji transmisji poprzeczki, aby dopasować do MAXA układ wydechowy .
Ale myślę, że będzie z niego zadowolony. Ma podwójne turbo tlumiki, nie ma dywanów, paneli lub tylny siedzen w samochodzie. Na 80 mph, RPM była niska, więc mogłem rozmawiać z facetem, który był ze mną, normalnie,bez krzyku, mustang byl bez wstrząsania, silnik chodzil ładne i płynne i ciche.

więcej umiejętności, które masz do modyfikację więcej zaoszczędzisz. Trzeba tez kupić wiązek przewodów dla przewodu neutralnego wyłącznik bezpieczeństwa, albo srobić własną. Zrobiłem sam dla MAX.
To nie jest trudne, nie spiesz się. Może trzeba może nie trza modyfikacji. Zaprzyjaźnij się z kimś co spawa,może sie pzyda. albo zeby bylo piwo w lodówce, będziesz miał wiele pomóc. Drugi bardzo ważnym elementem jest posiadanie odpowiedniego ciśnienia do transmisji. Jeśli nie, OD zostanie zniszczona

niektóre z wczesnych 65 mustangi i wcześniej miały 5 śrub, które połączone transmisji do silnika. Po tym został zmieniony na 6 śrub. Musisz upewnić się, że silnik ma wzór na 6 śrub



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: Swap z C4 na AOD

Post autor: pluzz » 2011-11-04, 13:05

Dzięki za odpowiedź.

Rick, czy pisząc "poprzeczki" masz na myśli cross-member? Myślę, że nam dużo łatwiej będzie jak samochodowe terminy zostawisz po angielsku, albo chociaż pisz w nawiasie angielski odpowiednik.

O jakim ciśnieniu mówisz do skrzyni? Ciśnienie ATF? Czy to nie skrzynia wymusza ciśnienie?

Czy ilość śrub o których mówisz to bellhousing do silnika czy bellhousing do skrzyni?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Swap z C4 na AOD

Post autor: rick » 2011-11-04, 16:10

tak bellhousing do silnika

tak crossmember, Następne kilka zdjęcie pokazuje jak musiałem wyciąć i przyspawać crossmember aby pasowalo do tego układu wydechowego
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

transmisjia potrzebuje ciśnienia do przeniesienia do OD. Jest specjalne narzędzie z zestawem do pomiaru ciśnienia. Musisz ponad 35 psi z narzędziem i 0-5 psi bez narzędzia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

drive shaft,shifter linkage, NSS wiring i cooler lines też wymaga zmiany
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”