2010 Camaro SS II "Transformers"

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: ono » 2011-09-06, 17:36

No to może mi się pomyliło , w takim wypadku to w Katowicach śmierdzi a w Bełchatowie w oczy szczypie :rotfl:
Nie no żartuje wiem że to nie te czasy .
W takim razie niska cena działek spowodowana jest zapewne szkodami górniczymi , dom trzeba na palach stawiać bo się osuwa parę metrów na rok :rotfl:
Koral a jak spalanie tego potwora ? W trasie z 8 wyjdzie ? :rotfl:
Ostatnio zmieniony 2011-09-06, 21:50 przez ono, łącznie zmieniany 1 raz.


Bull & quattro

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: ono » 2011-09-06, 21:58

No w porównaniu do wawy to tanio .
To camaro czym sie różni od serii ?


Bull & quattro

Awatar użytkownika
Kamil
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 2010-05-22, 16:45
Model: 3.0d

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Kamil » 2011-09-06, 22:28

Transformuje się i zmienia dzwonek w telefonie na taki z transformers ;P.
Ja się tam nie znam, ale fajnie pierdoły ma w środku, oznaczenia z transformers itp.


Obrazek
dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: figaro96 » 2011-09-07, 03:30

Koral furka super,kolor też pasuje a silnik szacun! jest czym pośmigać! super!



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Koral » 2011-09-07, 08:47

ono pisze: To camaro czym sie różni od serii ?
nie wiem co ma seria SS, wydaje mi sie ze oryginalny transformers jest tylko w manualu i ma wszystkei wpsomniane oznaczenia jak w moim,no ale widzialem ze w wawie w blue city mieli zoltego automata za 145tysi,ale nawet nie ogladalem ,bo maja tez bialego z czerwonymi pasami ktory okazal sie zlomkiem rozwalonym prawie pod podszybie(odradzam to auto,sprawdzilem z 5carfaxow zanim wybralem auto),ogolnei straszni kretacze w tym komisie i sciemniacze,wiec nawet tego zoltego w automacie nie ogladalem i nei wiem czy to oryginal..

nie odp Ci wiec na to pytanei co SS ma w serii, pewnie wszystkei maja bixenony,skóry,podgrzewane fotele,gps itd tak jak nie ma ubogiego GT500, z tym ze moj np ma regulacje dzwieku wydechu (high i normal),czego na pewno nie ma w serii.. kucy podobno tez ma ta wersja ciut wiecej i to nie tylko od automata,ale tez manuala w serii..
tak czy inaczej seria SS na pewno ma juz bogate wyposazenie,a czy ja mam cos wiecej to nie wiem..

biale camaro SS VIN 2G1FK1EJ5A9203395
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Jake
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2011-08-28, 19:40
Model: GT '11
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Jake » 2011-09-07, 10:42

Jako, że przez ostatnich parę miesięcy szykowałem się na zakup SS-ki to mogę podzielić się z Wami pewnymi informacjami które zbierałem :)

Są 2 wersje SS-ki: 1SS i 2SS. "Jedynka" jest okrojona z następujących rzeczy:

Boston Acoustics® premium 9-speaker 245-watt audio system
Bluetooth® for phone, personal cell phone connectivity to vehicle audio system
Cargo convenience net
Driver Information Center (DIC) compass
Four-pack gauges mounted on center console: oil pressure, battery voltage, oil temperature andmtransmission fluid temperature
Inside auto-dimming rearview mirror
Body-color power-adjustable heated mirrors (auto dimming on driver side)
Wireless PDIM (for use of steering-wheel controls with auxiliary device)
Remote vehicle starter system (with automatic transmission)
Leather-appointed front seat trim with SS embroidery
Heated driver and front passenger seats
Steering-wheel-mounted audio controls
Universal Home Remote
USB port

Dodatkowo jest coś takiego jak pakiet "RS" w którego skład wchodzą bixenony i parę innych nie mających znaczenia detali - czyli można mieć maksymalne wyposażenie SS i bez tego pakietu nie mamy xenonów. Co ciekawe jak mamy ksenony to światła przeciwmgielne są podmienione na DRL...

Wersja Transformers to wyłącznie "upgrade" wizualny za około 1000$. Zawiera jedynie: "It includes nothing more than Autobot shields on the fenders, wheel center caps, and center armrest, as well as Transformers logos on the door sill plates and embedded within the black center rally stripes" => moc i silnik nie ulega zmianie



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Koral » 2011-09-07, 11:57

no mi chodzilo o SS II, zpaomnialem wspomiec ze jest SS I.. takze si epoprawiam,nie wiem czym wersja transformers SS II rozni sie od SS II,wychodzi na to ze tylko pakietem stylizacyjnym ,bo SS II to juz full opcja :)

SS I przy zkaupie nawet nei bralem pod uwage,jest ladny ciemnoszary SS I w wawie za 145tysi,no ale wlasnei "jedynka" wiec za iboga jak na SS, ja mysle o kompresorze w zime,wiec juz sam brak zegarow z temp oleju itp na konsoli pod radiem powodowal neichec do ubozszej "jedynki"

wiec sorki za mylne wypowiedzi,no ale jeszcze malo ograniam SS ;) i polowy rzeczy jeszcze neiwiem,nawet nie wiem jak km przelacza sie nqa mile :D no ale km mi pasuja wiec nie probowalem z mienic ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Koral » 2011-09-07, 12:00

Jake pisze:Co ciekawe jak mamy ksenony to światła przeciwmgielne są podmienione na DRL...
no u mnie wlansie nawet ja zpaomne wlaczyc swiatla to po odpaleniu silnika zalaczaja sie przeciwmgielne,znaczy swiatla do jazdy dziennej ,a jak wlacze xenony to automatycznei gasna.. dobre to jest bo nie musze pameitac o swiatlach bo w dzien sie te halogeny wlaczaja,a jak zapadnei zmeirzch czy w tunelu automatycznei sie wlaczaja xenony :)

fajnei wiedziec ze nawet SS II nie ma fabrycznei xenonow,myslalem ze to standart.. ciekawe co mam jeszcze ponad standart II SS


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Koral » 2011-09-07, 12:42

Deftronic pisze:Koral, w przyszłym roku mocniejsza wersja wychodzi ZL1.

http://www.autoblog.com/2011/02/09/2012 ... cago-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
bedzie doladowany :) ja tez juz mysle o kompresorze,jak finanse pozwola to w zime zakupie,teraz sie nie chce wywalac z gotowki..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Jake
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2011-08-28, 19:40
Model: GT '11
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Jake » 2011-09-07, 14:56

koral pisze: ciekawe co mam jeszcze ponad standart II SS
Chyba tylko te elementy wizualne + pakiet RS. Przynajmniej tak wynika z tego co tam wkleiłem wcześniej.

Nie wiem czy posiadasz HUD w wersji Transformers. Model 2011 posiada (miałem go z wypożyczalni) i muszę przyznać, że jest to bardzo przyjemne rozwiązanie, nie odrywa się wzroku od drogi ani na chwilkę.

P.S. Rozwiązanie z przeskalowywaniem budzika z MPH na kph to rewelacyjny patent w autach GM. A mozesz to zmienić jednym kliknięciem w komputerze pokładowym



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: alski » 2011-09-07, 22:48

koral pisze:
ono pisze:Fakt kolor trochę pedalski , ale ogólnie bryka fajna :ok: Nawet za szarą by sie wszyscy oglądali :)

Koral , te działki takie tanie przez śmierdzącą elektrownie ?
EEE Koral już się znudził Transformersem...Taki sam w komisie obok mnie w Poznaniu jest :)

Przyznaj się - jednak kolor był beeee i opychasz auto? Czy ktoś sprowadził tuzin i opycha we wszystkich komisach?

:rotfl:

Fota z dziś godz. 21:00...
Załączniki
IMG00384-20110907-2053.jpg


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: alski » 2011-09-07, 23:07

Mustang paliwsko przez rurę wypuszcza w postaci oparów...ten widać nie trzyma... ;)


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: alski » 2011-09-08, 08:36

Hej Koral droczę się ;) ;)

Auto jest świetne! Robi MEGA wrażenie!

To z zazdrości :rotfl: :rotfl:
GRATULUJĘ ZAKUPU!!!! :hurra:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Jake
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2011-08-28, 19:40
Model: GT '11
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Jake » 2011-09-09, 08:12

Jakie spalanie tak w praktyce osiąga taka V6-tka? I jak to się ma do GT, wiesz może? :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Camaro SS II "Transformers"

Post autor: Koral » 2011-09-09, 08:38

nie wiem jak do nowego GT,podejrzewam ze roznica 2-4l..

co do GT 2005 to roznica doslownie x2, GT palily mi po miescie 25 a V6 12-14,czyli ok 60zl/100km zaoszczedzone co daje 6tys.zl przy 10tys.km-sporo..
no ale w trasie roznica maleje do kilku litrow,takze jak ktos robi same trasy to max zaoszczedza 20zl/100km..

z tym ze ja robie glownei miasto,a po miescie nowy mustang ma tak jak diesle,neiwiele pali wiecej.. bo zaleta diesli jest w;lasnei to ze pala malo po miescie,bo w trasie to i 1.6 benzyna spala 6l/100km, roznice miedzy dieslem a benzyna odczuwa sie po miescie,u diesla neiwiele wzrasta a w benzynie 2x..

a nowy V6 wlasnei po miescie b.malo pali, w trasie to juz nei ma takeij duzej roznicy,mozna zejsc do 7 bez problemu, ale GT 2005 do 9,5 tez,a przy 140 GT pali 14 a V6 ok 10

tak wynika z moich obserwacji,mialem trzy GT 2005 i dwie V6 2011


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”