FASTBACK z 68 na co dzień

nasze modyfikacje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2011-08-23, 21:53

FoMoCo pisze:
MAX pisze:
Bielek pisze:ja tam lubię zapach benzyny;)
Bielek ja też chętnie powącham, lecz moje dwie kochane blondynki będą mniej zadowolone :niepewny:
U mnie też było czuć benzyną ale dałem ocynkowac ogniowo cały zbiornik , cynk wszedł we wszystkie rozszczelnienia i git majonez
Spodziewałem się odpowiedzi która będzie dotyczyć rejonów w przedniej części pojazdu.
Mój zbiornik jest nowy więc z założenia musi być szczelny?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2011-08-23, 21:55

Pavulon_ pisze:rick ma rację, dłuższą metę (everyday driving) być uciążliwe.

moje convertible to praktycznie full stock i stwierdzam że przy samej zmianie skrzyni biegów na AOD może być to auto do codziennej jazdy ! No chyba że muszka po 300km dziennie w pracy - nie o takiej jeździe mówię. Moim zdaniem skrzynia to najistotniejszy element wpływający na komfort jazdy. Jeśli zawieszenie jest nowe to spełania spokojnie swoje zadanie, nie trzeba jakiś cudów dodatkowych.
Ok dzieki Pavulon
Rick możesz mi w przybliżeniu podać koszt tej operacji na moim Quniu, łącznie z twoją pracą ?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2011-08-23, 22:01

Bolek pisze:Max nic się nie martw jakoś będziesz jeździł ;) najważniejsze że stacja benzynowa w Wieliczce odżyje :D
Nie lubię Cię :cisza: :cisza: :cisza:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: adasko74 » 2011-08-23, 22:50

no Maxiu juz teraz to truchcikiem na MR 2012 bedziesz jechal,ostanio bylo spokojnie ale teraz to toczenie 90 km/h ;)



Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: Raven » 2011-08-24, 14:43

jeżdżenie na co dzień do pracy przerobiłem w ubiegłym roku.Jeździłem tak dwa tygodnie po 100 km dziennie. Mimo iż w moim aucie nie ma wspomagania dało się , naprawdę spoko. Idzie się przyzwyczaić. Kiedy jeździsz tym autem na co dzień , zaczynasz łapać o co chodzi. Mniejsze spalanie , bo mniej przygazówek podczas ruszania, bardziej optymalne prędkości dla poszczególnych biegów / manual/, frajda z jazdy coraz większa bo po kilku dniach zaczynasz bardziej poznawać samochód i jego możliwości / np.wyprzedzanie/ na ile możesz sobie pozwolić. Największy problem to ludzie." Pozbyłem" się wszystkich znaczków już po trzech dniach. Porysowany lakier od opierania się przy zdjęciach ludzi z ulicy. W pewnym momencie pod marketem zobaczyłem laskę ,która du... pakowała się na maskę ,żeby druga lala mogła jej zrobić zdjęcie. Na szczęście nikt nie wybadał ,że maska bez problemu otwiera się z zewnątrz ,tak jak i korek wlewu paliwa... W Polsce jeszcze długo / o ile w ogóle/ ludzie dosyć "dziwnie" będą podchodzić do takich samochodów ... chociaż nie powiem ogromną satysfakcję miałem kiedy kilku kolesi podjechało na stacje benzynową 911 Turbo i właściciel został wygwizdany przez koleżków kiedy próbował wykazać wyższość marki Porsche nad zabytkowym Mustangiem. :ok:


raven 1968

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: Evening » 2011-08-24, 15:52

ja swoim złomem jeżdze codziennie od 2 lat, w zimie równiez, ale gdy byl snieg sprawa byla nieco trudniejsza, dystanse ktore pokonuje dziennie sa krotsze niz u przedmowcy, ale tylko ze wzgledu na cene benzyny :), pomimo automatu C4 ktorym mam u siebie uwazam, że da sie tym jezdzic nawet z maksymalna predkoscia 160km/h jak rowniez normalnie w ruchu miejskim, moze dlatego, że nie mialem porownania do AOD. mimo automatu lubie kiedy na niskich predkosciach trzymam gaz delikatnie w podlodze zeby silnik mial wieksze obroty ze wzgledu na dzwiek wydechu :) , co niestety wiaze sie z wiekszym spalaniem.
"Na szczęście nikt nie wybadał ,że maska bez problemu otwiera się z zewnątrz ,tak jak i korek wlewu paliwa... magiczne słowa.. to plus emblematy potrafia spedzic sen z powiek, ale po pewnym czasie ludzie sie przyzwyczajaja ze takie auto stoi w ich okolicy i sprawa powszednieje.. :)


powodzenia :)


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: FoMoCo » 2011-08-24, 16:05

Gdzie kupiłeś tarcze hamulcowe ?



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2011-08-24, 21:21

FoMoCo pisze:Gdzie kupiłeś tarcze hamulcowe ?
W kanadzie :D


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: FoMoCo » 2011-08-25, 16:28

To ok bo te z katalogu RSB to totalny badziew klocki hamulcowe wykonane chyba z podeszwy od buta.



hubi
Młodszy Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 2011-01-31, 17:57
Model: 1966
Silnik: inny V8
Kolor: niebieski

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: hubi » 2011-08-28, 23:43

Ja do swojego zakładam IFS Helixa na przód, tył przerabiam na tarcze, silnik LS2 itp i w założeniach to ma być daily driver. Tyle że moje to 66 coupe. Fastbacka trochę by mi było szkoda.
Nawet za coupe dostało mi się od tutejszych purystów po łapach :hyhy:



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-08, 22:59

No to ja doloze swoje trzy grosze do tego tematu albo raczej cos od niego dostane :D Rozglądam sie powoli za 1969, sprawdzam ebay, kijiji czytam ostatnio literature klasyków i staram sie zawęzic swoje kryteria. Jeszcze 2 tygodnie temu nie wiedzialem jakie I gen ma silniki ale juz sie oswajam. Stąd takze prosba o naprowadzenie mnie do kryteriów ktore spelnią moje wymagania. A wiec to co do tej pory udalo mi sie ustalic.

Na body mi nie zalezy bo to wlasnie przód w 69 ma dla mnie najwiekszą wartosc takze moze byc coupe, sportroof nawet w machu. Grande raczej odpuszczam.
Silnik: i tutaj troszke gorzej bo na początku stawialem na 302 ale jezeli ma to byc mój jedyny mustang na dluzsze lata to decyduje sie na wiekszą wersje. Z tym ze wybór pada na 351 H-code 2V windsor albo 351 M-code 4V cleveland. Róznica 40 HP (M tutaj zdecydowanie wygrywa) i troche momentu. Nastepnym etapem bylby supercharger Paxtona ale tutaj juz sie gubie bo nie wiem czy H-code czy M-code bylby przyjazniejszy do modyfikacji. Czy naginam wtedy warunki rejestracji na zabytkowy?
Potem myslalem jeszcze o transmisji i na pewno bedzie to manual ale nie mam pojecia jakiego szukac. Obowiązkowo wspomaganie kierownicy.

kryteria kupna: Mocny mustang z 5.0 lub wiecej z superchargerem paxtona (nie bede dlubac w silniku bo chce zeby orginał pozostal). Albo coupe albo mach bo tutaj przychodzi duuzo dodatków poprawiających prowadzenie auta no i samo wykonczenie z pakietem GT.Czytalem cos o AOD ale nie pojawia sie ich zbyt wiele na ebay.

Szczerze to nie mam pojecia na co jeszcze zwracac uwage. Oczywiscie nie chce kupowac igielki ale jednoczesnie mam nadzieje ze 13 000 - 16 000 $ wystarczy na konika który pali i jezdzi i nie wygląda na zaniedbany. Remont bedzie na pewno ale nie chce zeby trwal to 3-4 lata. Docelowo autko ma byc tylko weekendowym potworem z 350-450 HP. Moze jeszcze jakis KIT zawieszenia ale to chyba jest niemozliwe jezeli chce miec zólte blachy.

Wiem ze duzo osob poswiecilo miesiace poszukiwan na ebayu i pewnie wiedzą jak czesto taki model sie pojawia i czy miesci sie w wyznaczonej przeze mnie cenie. Sugestie mile widziane bo nie bede na slepo mierzyl w cos co jest malo realne. To tylko takie poglądowe mysli które w koncu zmienią sie w CEL. Pozdrawiam i obiecuje ze za 1-2 lata pojawi sie nowy wątek w galerii.


Mariusz :)

Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-09, 00:12

Wiesz, że możesz liczyć na moją pomoc do sprawdzania samochód, silnik, skrzynia biegów, wystarczy wysłać PW jak przedtem.

silnik jest inaczej zbudowany na doładowania niż normalnie. Musisz wiedzieć na pewno na początku. To nie jest trudne, ale istnieją pewne różnice.

Bym nie kupil 351M. Bym kupil 351W i sprawiają, na 393 lub 408. Łatwe 450 hp bez supercharger

AOD łatwe, ale trzeba zrobić konwersji, takich jak MAX



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-09, 07:57

Dziekuje rick za opinie i ze moge na Tobie polegac. Jakie są główne przeciwskazania silnika 351M? Co jest zaletą 351W? Z tabelki specyfikacji M wypada jednak lepiej Jezeli tak radzisz to zmienie na 351W. Nie chce jak durny stawiac na swoim tylko głęboko sugerowac sie opiniami :padam:


Mariusz :)

Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-09, 16:14

351/400M jest dla momentu obrotowego przy niskich obrotach. Był on dla dużych ciężkich samochodów / pickupów. Jest cięższy niż 351W nie wiele części na performance. Używa więcej benzyny. Taniej jest wybudować 450 HP dla W niż M.

Mam znajomego, jego syn ma 1977 Bronco z 351M. Dobry jest od samego początku, a około 3500-4000 obrotów, czujesz, że nie jest ten sam

z 351W/C/M W jest najtańszy moc uczynić.

Mam kolege z 1968 fastback z 351W. Jego samochód robi 10.98 secund w 1/4 mili. Nie ma NOS ani supercharger. On jezdzi nim na ulicy.

http://www.projectbronco.com/History/hi ... d_351m.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ponadto, jeśli nie jest to na co dzień, bym zostal z dobrze zbudowany transmisji C4 lub na biegi



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-09, 19:52

Dzieki rick! Wszystko czytam. Szukam w necie dokladnej specyfikacji kodów 351 bo dalej sie gubie. Poza tym VIN wszystkiego nie podaje bo dla 351cui są tylko M i H codes gdzie H (cleveland lub windsor) to tylko 2V 240 HP a M (tylko cleveland) to 4V 290 HP. Gdzie moge sprawdzic czy to 351W/C i jaki siedzi gaznik? Chodzi mi o czytanie VIN.

Chyba zaczynam rozumiec ... H code moze byc albo W albo C i wystepuje w wersjach 2bbl i 4bbl tak ? W takim wypadku bede szukal po VIN'ie H code windsor 2 lub 4 bbl.

Dobry chart? http://www.carmemories.com/cgi-bin/view ... nce_id=132" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj juz co innego podają ... brak w i c http://www.themustangsource.com/timeline/69-70/69/" onclick="window.open(this.href);return false;


Mariusz :)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”