Moje ex Cobry

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-08-19, 00:10

Mój pierwszy Stang i pierwsza Cobra SVT w Polsce ściągnąłem go jak miał rok i użytkowałem prawie trzy niestety fotki słabej jakości mi zostały...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

i następna SVT Mystic Cobra nr 387 z 1999 szt :) miałem ją 5 lat delikatnie ją dłubałem: zawieszenie, wolne wydechy, kompresor ProCharger i podtlenek azotu NX razem bywało nawet 530KM :)
Obrazek

Obrazek

i spotkanie po latach drugiej z pierwszą :)
Obrazek
Obrazek

potem przyszła kolej na V generację i tam wrzucę fotki następnych moich koników :)
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... =85&t=3766" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2011-08-20, 01:04 przez Stangdaro, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Moje ex Cobry

Post autor: stang232 » 2011-08-19, 08:33

Powiedz mi, bo mocowo ta czerwona cobra jest zbliżona do twojego nowego nabytku (szary GT).
Mógłbyś porównać wrażenia z jazdy.


Obrazek

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-08-19, 23:32

Hm... co do osiągów to mniej więcej idą tak samo jednak różnica jest w prowadzeniu Cobra miała lepszą hamownie natomiast GT się lepiej i łatwiej prowadzi nie jest tak mocno odczuwalne pływanie tylnego mostu i łatwiej nad nim zapanować, Cobra była bardziej narowista i wymagała szybszych rąk :) generalnie Cobra robiła wrażenie szybszej i dzikszej mimo podobnych osiągów :) o tej Mystic lepiej nie wspomnę bo to dopiero był diabeł... po 400m pędziła 210km/h a z przełożeniem w moście 4,10 potrafiła zerwać bez problemu przyczepność na 4 biegu :hyhy:



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Bolek » 2011-08-19, 23:47

A z ciekawości żyją jeszcze ? Ta fioletowa została w Polsce czy poszła za granice? Piękne były :ok:



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-08-20, 00:40

Czerwona niestety kasacja jakieś 4-5 lat temu :( trafiła w nieodpowiednie ręce i skończyła na słupie gdzieś nawet mam foty :(
Kameleon (Mystic) poszła 4 lata temu do Siedlec tam gościowi wypaliło dziurę w tłoku (odłączył się przewód od dodatkowej zewnętrznej pompy paliwa) i sprzedał ją za bezcen (za kompresor do niej więcej dałem :zly: ) do Wyszkowa tam ją naprawili a co dalej nie wiem :(



5150
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-07-22, 09:20
Model: '67-289, '96 Mystic Cobra
Silnik: inny V6
Kolor: czarny, Mystic

Re: Moje ex Cobry

Post autor: 5150 » 2011-11-03, 21:58

a Obecnie ja mam tego Mystica :) i ma sie calkiem dobrze:)
pozdrawiam


Mustang Mystic Cobra 1996 Procharger
Mustang 1967 289 coupe

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-11-04, 19:41

5150 pisze:a Obecnie ja mam tego Mystica :) i ma sie calkiem dobrze:)
pozdrawiam
O to pięknie gratulacje :ok: fajne auto baaardzo szybkie ;) podeślij jakieś fotki jak teraz wygląda co się w niej zmieniło etc...
ile kosztowała w Wyszkowie jeśli to nie tajemnica ?



5150
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-07-22, 09:20
Model: '67-289, '96 Mystic Cobra
Silnik: inny V6
Kolor: czarny, Mystic

Re: Moje ex Cobry

Post autor: 5150 » 2011-11-05, 08:30

hmmm bylo to tak....
Czlowiek w Wyszkowie byl wlascicielem service BOSH miejscowego i naprawde dobrze zrobil motor.
tzn Wymienil wszystkie tloki Korby pierscienie Panewski itp> wszystko "KUTE" zostalo wymienione na czesci typu "NAS-CAR" do max 1200KM.

Auto kupilem ufajac czlowiekowi i nie zawiodlem sie.....
Do tego ja sam wymienilem Amortyzatory (kayaba agx2) nic lepszego nie istnieje ...:) , do tego caly komplet uszczelek silnika wlacznie z uszczelkami glowicy i urzadzen.....
poprostu nie chcialem ufac poprzedniemu wlascicielowi :)
Wymienione Zostalo tez wowczas cale zawieszenie (ok 20tys km-temu) , tzn wszystkie polibusche (juz ja --- mniej niz 10tys) wyzej wspomniane amortyzatory i inne elementy eksploatacyjne....
tzn. Poduszki pod silnikiem i skrzynia.... Celowo- oryginalne a nie poliuretanowe gdyz poliuretan bylby cholernie twardy....
To auto to killer :) bardzo o nie dbanm i napewno wierzcie mi osiagami totalnie zabije wasze nowe GT_ki hehe
Ostatnio zmieniony 2011-11-05, 19:32 przez 5150, łącznie zmieniany 1 raz.


Mustang Mystic Cobra 1996 Procharger
Mustang 1967 289 coupe

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Kuba » 2011-11-05, 11:39

5150 - rozumiem, że zobaczymy auto na jakimś spotkaniu? Bardzo chętnie bym je bliżej poznał.



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-11-05, 13:32

Jeśli to moja była to miała nr 783 a nie 786 ;)
A tak na poważnie Zakładałem do niej kompresor ATI Procharger P1SC stage 2 z intercoolerem 3 core, VTG wystroiło ją bezpiecznie przy ciśnieniu 8 PSI na 486KM z małym zapasem na podtlenek ja miałem strzał 70KM bo nie miałem zakutego silnika, ale jeśli silnik został już zakuty z tego zestawu można bez problemu wycisnąć 700KM tylko wtryski które były w zestawie kompresora trzeba by wymienić na większe bo miały tylko 30lb i pompę paliwa.
Samochód ma wielki potencjał jest dość lekki i wystarczy mu podnieść moc do 700KM żeby był może nie najmocniejszym Stangiem (bo w Grajewie jest GT500 grubo ponad 800KM) w Polsce ale na pewno najszybszym ze względu na stosunek mocy do masy :hyhy:
Ja miałem w niej jeszcze ochotę wstawić tylne zawieszenie od Terminatora żeby oprócz osiągów dobrze się prowadziła bo można kompletne w USA kupić za 1000$

A powiedz mi czy wymieniałeś chłodnicę ? bo jeśli nie to lepiej ją wymień na coś wydajniejszego bo niestety ten egzemplarz się grzał była kiedyś akcja serwisowa na ten samochód właśnie dotycząca za małej wydajności pompy wody, wiatraka i chłodnicy.

Mam gdzieś jeszcze od kompletu kompresora chip diablo sport który był zaprogramowany przez Prochargera dokładnie do tego auta więc jeśli chcesz to mogę Ci go odnaleźć i sprezentować ;)
i mam jeszcze Steda Timing Adjuster który mi do niej przypłynął już po sprzedaży i trochę lakieru :)
mogę jeszcze odkopać jej fotki z dnia zakupu jak była uszkodzona :)
Jak chcesz pogadać o niej to dzwoń 602799318

Pzdr



5150
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-07-22, 09:20
Model: '67-289, '96 Mystic Cobra
Silnik: inny V6
Kolor: czarny, Mystic

Re: Moje ex Cobry

Post autor: 5150 » 2011-11-05, 19:33

Napewno sie odezwe:)

Chip mile widziany :)

dzieki za odpowiedz


Mustang Mystic Cobra 1996 Procharger
Mustang 1967 289 coupe

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-11-25, 11:33

He... he... właśnie odkopałem parę fajnych fotek z czasów Mystica

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



olo33
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-07-30, 10:40
Model: mustang 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: srebro

Re: Moje ex Cobry

Post autor: olo33 » 2011-11-25, 11:35

Ładny ma zadek :hyhy: konik oczywiście....



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Moje ex Cobry

Post autor: Stangdaro » 2011-11-25, 11:42

I jeszcze biedny koniec pierwszej Cobry w PL po wyścigu z Lancerem :zalamany:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



odiss

Re: Moje ex Cobry

Post autor: odiss » 2011-11-25, 12:43

Jezu, co sie stało ??? i przy jakiej to prędkości że auto takie zmasakrowane ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”