Olej olej a będzie "ojej!"
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
tutaj Castrol podaje swoje propozycje do Mustangow, wszystkie dostepne w Polsce 
http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... subset=160" onclick="window.open(this.href);return false;

http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... subset=160" onclick="window.open(this.href);return false;
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
[quote:b0ab16b9ed="escalar"]tutaj Castrol podaje swoje propozycje do Mustangow, wszystkie dostepne w Polsce 
http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... subset=160" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote:b0ab16b9ed]
i zalecają 5W30 ;P ptfu znaczy zalecanego nie maja ale ten podają jako dobry

http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... subset=160" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote:b0ab16b9ed]
i zalecają 5W30 ;P ptfu znaczy zalecanego nie maja ale ten podają jako dobry

- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
ale jesli to dziala to po co utrudniac sobie zycie?
slyszalem kiedys jedna opinie (bylego pracownika - czlonka zarzadu Castrol), ze wymiana oleju to pic na wode...
gdzies sie wypowiadal na necie, ze nalezy tylko spuszczac calkowicie olej, wymieniac filtr na nowy za kazdym razem, wlac potem z powrotem zuzyty olej i uzupelnic do wlasciwego poziomu odrobina nowego....
...ja tak nie stosuje bo sie boje i dla mnie to dosc rewolucyjna teoria ale... pisze o tym bo moze ktos z was na ten temat cos slyszal...
slyszalem kiedys jedna opinie (bylego pracownika - czlonka zarzadu Castrol), ze wymiana oleju to pic na wode...
gdzies sie wypowiadal na necie, ze nalezy tylko spuszczac calkowicie olej, wymieniac filtr na nowy za kazdym razem, wlac potem z powrotem zuzyty olej i uzupelnic do wlasciwego poziomu odrobina nowego....
...ja tak nie stosuje bo sie boje i dla mnie to dosc rewolucyjna teoria ale... pisze o tym bo moze ktos z was na ten temat cos slyszal...
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-01-08, 20:16
- Model: Mustang GT 5.0 '89
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
[quote:ddc5c883e1="Radek"][b:ddc5c883e1]mativ8[/b:ddc5c883e1], nie polecam minerala na zimę
Ja bym przeszedł na półsyntetyk np. Castrol Magnatec. Ale tu zaraz dostaniesz burę jak nie zalejesz takiego jak w instrukcji ze wszystkimi normami.. więc sprowadź sobie z USA.
[/quote:ddc5c883e1]
Stang ma przejechane 235000 km wiec jak na półsynentyk to raczej za dużo, hmm kurde sam nie wiem u mnie w robocie nie mamy takich olei jak 10W30 a 15w40 duży wybór mamy. Ps. Mam 323i '84 rok i śmiga na minerale tak jak większosc w E30.


Stang ma przejechane 235000 km wiec jak na półsynentyk to raczej za dużo, hmm kurde sam nie wiem u mnie w robocie nie mamy takich olei jak 10W30 a 15w40 duży wybór mamy. Ps. Mam 323i '84 rok i śmiga na minerale tak jak większosc w E30.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:ab80423e26]czyli do silnika 4.6V8 filtr motorcraftu FL820S,a olej 5W20- tylko jakiej firmy ten olej?[/quote:ab80423e26] Quaker 5w20 jest dostępny w PL ,ma wymaganą normę forda i większość forumowiczów którzy nie sprowadzają oleju z USA kupuje właśnie ten olej tu jest
http://www.allegro.pl/item523711046_ole ... s_1qt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo inny Petro Canada http://www.allegro.pl/item521285048_5w2 ... a_car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poczytaj ten wątek od początku ,wszystko jest opisane
[quote:ab80423e26="escalar"]slyszalem kiedys jedna opinie (bylego pracownika - czlonka zarzadu Castrol), ze wymiana oleju to pic na wode...
gdzies sie wypowiadal na necie, ze nalezy tylko spuszczac calkowicie olej, wymieniac filtr na nowy za kazdym razem, wlac potem z powrotem zuzyty olej i uzupelnic do wlasciwego poziomu odrobina nowego.... [/quote:ab80423e26]
........... czytałem te brednie - w necie jest to dość dokładnie opisane
http://www.allegro.pl/item523711046_ole ... s_1qt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo inny Petro Canada http://www.allegro.pl/item521285048_5w2 ... a_car.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poczytaj ten wątek od początku ,wszystko jest opisane

[quote:ab80423e26="escalar"]slyszalem kiedys jedna opinie (bylego pracownika - czlonka zarzadu Castrol), ze wymiana oleju to pic na wode...
gdzies sie wypowiadal na necie, ze nalezy tylko spuszczac calkowicie olej, wymieniac filtr na nowy za kazdym razem, wlac potem z powrotem zuzyty olej i uzupelnic do wlasciwego poziomu odrobina nowego.... [/quote:ab80423e26]
........... czytałem te brednie - w necie jest to dość dokładnie opisane
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Radek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
- Model: Brak
- Silnik: inny V8
- Kontakt:
[quote:0f471b4a3e="mativ8"]Stang ma przejechane 235000 km wiec jak na półsynentyk to raczej za dużo[/quote:0f471b4a3e]
A co to jest 235tys dla silnika i to niewyżyłowanego? Tyle co nic...
[quote:0f471b4a3e="mativ8"]Ps. Mam 323i '84 rok i śmiga na minerale tak jak większosc w E30.[/quote:0f471b4a3e]
Ja w M30 mam półsyntetyk. A E30 M10 miałem (sprzedałem) miałem 300tys przelotu, a przy 290tys ściągałem głowicę - nawet nie było progu. Zauważ że większość aut nie ma więcej jak 200tys w ogłoszeniach, czy to 5 czy 15 czy 20 letnie
A E30tki z M40 mają problem z popychaczami, dlatego się leje minerala
Gęsty i nie klekoczą. Temat rzeka na forach BMW
Minerał w zimę jest jak guma do żucia, starsznie gęstnieje na mrozie. Moje E30 miało minerala od nowości, ale nie było jeżdżony w zimę (przynajmniej ostatanie 5 lat.)
A co to jest 235tys dla silnika i to niewyżyłowanego? Tyle co nic...
[quote:0f471b4a3e="mativ8"]Ps. Mam 323i '84 rok i śmiga na minerale tak jak większosc w E30.[/quote:0f471b4a3e]
Ja w M30 mam półsyntetyk. A E30 M10 miałem (sprzedałem) miałem 300tys przelotu, a przy 290tys ściągałem głowicę - nawet nie było progu. Zauważ że większość aut nie ma więcej jak 200tys w ogłoszeniach, czy to 5 czy 15 czy 20 letnie



Minerał w zimę jest jak guma do żucia, starsznie gęstnieje na mrozie. Moje E30 miało minerala od nowości, ale nie było jeżdżony w zimę (przynajmniej ostatanie 5 lat.)
Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...