Supercharger/Procharger
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Supercharger/Procharger
juz poczytalem o roush wiekszos 70% nie jest zadowolona w usa i zdecyduje sie na ten zestaw http://www.stage3motorsports.com/produc ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mam nadzieje ze silnik i skrzynia wytrzyma
..bo bedzie kicha jak sie posypie
teraz czekam na drobna
promocje i kupuje a niech sie dzieje

mam nadzieje ze silnik i skrzynia wytrzyma

teraz czekam na drobna



- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Supercharger/Procharger
Podzespoły wytrzymująja mam 500km i zrobiłem juz od założenia 6 tys km bez żadnych problemów , a koń ma 50 tys km przelatane, napewno trzeba zmienic drązki reakcyjne i głowne mocowanie tylniego mostu ,a z promocją to ciezkow tym okresie jak juz to na koniec roku 

Bornout
Zapytaja sie ciebei poco ci 500 KM
Pokaz im ze poto .
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GJqSMoRWp4
Pokaz im ze poto .
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GJqSMoRWp4
V6 Kompresor i GT500 Kenny Bell
Moze najpierw pokaze kolejny skonczony montaz kompresora
ale w mustangu
1) V6 4,0 S197
2) Shelby GT500 Kenny Bell 2,8 680 kM
Wiec najpierw z V6



Hamulce

Kompresor :





link do Youtuba tu jeszcze z seryjnym wydechem
Supercharger z wydechem Magnaflow
I teraz GT500 na Kenny Bell





ale w mustangu
1) V6 4,0 S197
2) Shelby GT500 Kenny Bell 2,8 680 kM
Wiec najpierw z V6



Hamulce


Kompresor :





link do Youtuba tu jeszcze z seryjnym wydechem
Supercharger z wydechem Magnaflow
I teraz GT500 na Kenny Bell





- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
Nie nadążam za wami wszyscy kompresory zakładają jak zwariowani ile z V6 na tym Xcharger wycisnęli

Supercharger w V6 4,0
Wyszlo 292 KM ( ale przy 36 C wiec upal ) - wydaje sie ze jest szybszy od GT seryjnego ( takie sa odczucia )
To jest wersja bez Collera wiec jeszcze +30 mozna dolozyc .
To jest wersja bez Collera wiec jeszcze +30 mozna dolozyc .
- Michaś
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
- Model: Y 2006 VB style
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vatican Bordo
Re: Supercharger/Procharger
Alu, możesz napisać co to za kompresor w tym V6?
.kapo an śoc mesazc ymbórZ
Wykres mocy z V6
Dostarczony przez Paxton.Michaś pisze:Alu, możesz napisać co to za kompresor w tym V6?
Wyniki końcowe na dziś paliwo 98oct i 36stopni temperatury na hali, moc końcowa 292ps i 400Nm momentu obrotowego, ze względu na wysokie temperatury nie możemy bezpiecznie zrobić wiecej, niemniej ten setup da spokojnie wiecej mocy jesli zmierzymy auto przy temperaturach 15-20stopni.
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... harger.pdf
http://www.orurowanie.eu/images/stories ... ration.pdf
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
Co to Hans kompresor zalozyl?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
troszkę tak standardowo wycisnęli bo widziałem że z Xchardzera 400 wyciąga ja
no ale tak 350 to powinni zrobić


Re: Supercharger/Procharger
Uaktualnienie odnosnie Roberta GT500
Dotarl wreszcie Plik otwarty do GT500 - po ostatecznym strojeniu na 2,8 KB z 3" rolka -
wyszlo 710 KM . Wiec Jest juz ok .
Widac jaka jest roznica w standardzie od niech ( wczesniej 660 KM ) .
Wysylaja lipne standardowe programy aby sie cieszyc wzrostem mocy. Kazdy silnik jest inny i inaczej znosi obciazenia.
Ah........
Dotarl wreszcie Plik otwarty do GT500 - po ostatecznym strojeniu na 2,8 KB z 3" rolka -

Widac jaka jest roznica w standardzie od niech ( wczesniej 660 KM ) .
Wysylaja lipne standardowe programy aby sie cieszyc wzrostem mocy. Kazdy silnik jest inny i inaczej znosi obciazenia.
Ah........
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger/Procharger
jeszcze nigdy nie dostałem programu trafionego za pierwszym razem na 100%, nawet do najprostszego moda jakim jest wymiana CAI.AluStar pisze:Uaktualnienie odnosnie Roberta GT500
Dotarl wreszcie Plik otwarty do GT500 - po ostatecznym strojeniu na 2,8 KB z 3" rolka -wyszlo 710 KM . Wiec Jest juz ok .
Widac jaka jest roznica w standardzie od niech ( wczesniej 660 KM ) .
Wysylaja lipne standardowe programy aby sie cieszyc wzrostem mocy. Kazdy silnik jest inny i inaczej znosi obciazenia.
Ah........
najbardziej trafione są programy stockowe z SCT i Flashpacka, te mają z 5% odchyłki, customowe czasem w 20% się nie mieszczą.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:03
- Model: GT 05, BMW E93 08
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
Re: Supercharger/Procharger
Panowie czy zestaw vortech v-2 do gt 2005+ wymaga coolera (chlodnicy) ? czy moge montowac bez? grozi to ewentualnymi usterkami przy stosowaniu bez chlodnicy?
Re: Supercharger/Procharger
logos pisze:Panowie czy zestaw vortech v-2 do gt 2005+ wymaga coolera (chlodnicy) ? czy moge montowac bez? grozi to ewentualnymi usterkami przy stosowaniu bez chlodnicy?
Nie jest wymagany - zestawy sa tak strojone i szykowane ze dostaje sie wszystko w komplecei . S aoczywiscie zestawy z colerem - ale jako osobna opcja. ja osobiscie polecam stosowanie coolera .