Łożyska

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Łożyska

Post autor: egonw3 » 2011-06-15, 20:16

Wygląda na to, że przy skręcie w prawo hałasują mi łożyska w lewym tylnym kole. No i mam problem co kupić. Na RockAuto Parts pod "2008 FORD MUSTANG BULLITT 4.6L 281cid V8 FI (H) SOHC : Drivetrain : Axle Shaft Bearing " mamy takie opcje:

TIMKEN Part # FC66998 More Information About this Part Needle Bearing; 1.9696 Housing Diameter
8.8" R.G.Indep. Rr. Susp.; Rear

NATIONAL Part # FC66998 More Information About this Part Needle Bearing; Bore=1.5748", Outer Diameter=1.9696", Width=0.6004"
Rear Axle; Visteon 8.8" R.G.

SKF Part # FC66998 More Information About this Part {#2L1Z4B413AA, F65WKB413A1A, F65Z4B413A1A} Width=.600"; Outside diameter=1.9690"; Inside diameter=1.5750IN
8.80'' Ring Gear; Rear

SKF Part # R1559 More Information About this Part {#ZZL126175} Inside diameter=1.6180"; Outside diameter=2.5778"; Width=1.303IN
Repair; Rear

Czy ktoś mi może poradzić, które powinienem kupić?



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Re: Łożyska

Post autor: egonw3 » 2011-06-15, 21:23

A może to?

http://www.summitracing.com/parts/FMS-M-1225-B/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Łożyska

Post autor: YoDa » 2011-06-15, 23:31

Wiesz , oni sprzedają łożyska SKF które są bardzo dobre , na Rock auto podają numery i wymiary , to może po prostu zobacz czy w Polsce szybciej i taniej nie dostaniesz http://www.skf.com/portal/skf_pl/home" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Łożyska

Post autor: pavlito » 2011-06-15, 23:39

Jak Ci padło łożysko w Mustangu?? Ile masz przebiegu? Czyżby było za mocno/za słabo dokręcone? Auto 2008 rok i łożysko hałasuje??



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Łożyska

Post autor: sławekw » 2011-06-15, 23:43

LUDZIE mam dostęp do łożysk z FŁT Kraśnik, kiedyś brałem stryjowi do ciągników, jeżeli będzie coś pasować, to mogę załatwić, czy wyjdzie taniej nie wiem, ale zawsze to produkt pierwszej klasy, który idzie wyłącznie na rynek niemiecki


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Re: Łożyska

Post autor: egonw3 » 2011-09-19, 16:27

pavlito pisze:Jak Ci padło łożysko w Mustangu?? Ile masz przebiegu? Czyżby było za mocno/za słabo dokręcone? Auto 2008 rok i łożysko hałasuje??
przebieg 56k km
Okazało się, że łożyska w kołach były OK, ale teraz są nowe - "Ford Racing" - i robią lepsze wrażenie od oryginalnych.
Wymieniłem z tyłu wahacze (dolne i górny) na BMR i ustały dźwięki, które mnie niepokoiły (winę za nie ponosiły zużyte silentblocki), ale jednak poliuretan lepiej przenosi dźwięk i zrobiło się głośniej w środku. Chcę więc zrobić mały remont dyfra - węglowe tarczki do LSD, nowy komplet łożysk "Ford Racing", aluminiowa pokrywa dyfra z żeberkami, jakieś dodatkowe chłodzenie oleju itp... Na razie dopracowuję temat teoretycznie.
BTW: Dobra rada dla wszystkich - uzupełniać olej w dyfrze a co pewien czas go wymieniać. Olejek się bowiem bardzo grzeje i szybko go ubywa... W GT500KR zastosowano nawet patent, który wyłapuje olej wydostający się przez odpowietrznik, schładza go i ten olejek z powrotem grawitacyjnie spływa gdzie jego miejsce. W modelu 2011 zastosowano aluminiową pokrywę z żeberkami. Podobno przy ostrzejszej jeździe olej w dyfrze potrafi się bardzo szybko rozgrzać do 150 st. C. Chyba więc warto się o ten kawałek samochodu zatroszczyć.
Podobnie pewnie sprawa wygląda z olejem w skrzyni. U mnie (manual) olej po 55k km był w nieciekawym stanie...
A co do przebiegu - ja nie jeżdżę 55mph - u mnie wszystko zużywa się szybciej. No może poza hamulcami - nadal fabryczne i mechanicy twierdzą, że jeszcze trochę wytrzymają... :)



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Łożyska

Post autor: arek900 » 2011-09-20, 11:04

sławekw pisze:LUDZIE mam dostęp do łożysk z FŁT Kraśnik, kiedyś brałem stryjowi do ciągników, jeżeli będzie coś pasować, to mogę załatwić, czy wyjdzie taniej nie wiem, ale zawsze to produkt pierwszej klasy, który idzie wyłącznie na rynek niemiecki
to prawda, tylko wymiary podajcie i łożyska dostępne są na miejscu. jakościowo są ok, do husqvarny i lexusa wsadziłem i chodzi łożysko bez zarzutów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”