



[b:ad05a1f3e9]SeaBiscuit[/b:ad05a1f3e9], mówił tutaj jedynie o głośności wydechu, a swój ma przerobiony już dawno.[/quote:ad05a1f3e9]
No mam i chyba deczko za głośny ale ciiii


Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
to w Polsce takich mat sie nie dostanie? tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?SeaBiscuit pisze: No mam i chyba deczko za głośny ale ciiii. właśnie ściągam maty do wyklejenia kabiny i bagażnika za wielkiej wody bo nie chcę być głuchy na starość
Ja mam z tylu wymienione na SLP Loud Mouth. Jest oczywiscie glosniej niz na stockowych, ale glowy nie urywa.koralkarol pisze:tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?
A jesteś z brzmienia zadowolony i w pełni usatysfakcjonowany? Bo ja nie mogę się coś zdecydować, czy SLP właśnie czy Boom Tuby Mac'a... te czy tamte, tamte czy te i tak w kółkoKluczyk pisze:Ja mam z tylu wymienione na SLP Loud Mouth. Jest oczywiscie glosniej niz na stockowych, ale glowy nie urywa.koralkarol pisze:tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?
Na pewno oba typy w jakimś tam zakresie eliminują fabryczne tzw. "backpressure" i to ponoć ma wpływ na zwiększenie mocy, ale ile i czy faktycznie tak jest mogą tylko powiedzieć Ci, którzy hamowali enginy przed i po wymianie tłumików...koralkarol pisze:a ktores z nich daja chociaz 1% przyrost mocy?;)Thomeck pisze:Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LMAle to tylko moje odczucia i sugestie
zgadza sie,bo zalozyc basowy tlumik zeby stracic na mocy nie widzi mi sie.. w koncu fabryka wie jak zestroic wydech zeby auto nie stracilo na mocy.. z drugiej strony ograniczaja ich normy emisji spalin, wiec moze jednak moc jest zdlawiona?LIZZARD pisze:Na pewno oba typy w jakimś tam zakresie eliminują fabryczne tzw. "backpressure" i to ponoć ma wpływ na zwiększenie mocy, ale ile i czy faktycznie tak jest mogą tylko powiedzieć Ci, którzy hamowali enginy przed i po wymianie tłumików...koralkarol pisze:a ktores z nich daja chociaz 1% przyrost mocy?;)Thomeck pisze:Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LMAle to tylko moje odczucia i sugestie
A tak wygląda środek Boom'a i pytanie czy bez odpowiedniej technologii da radę to w PL zrobić:alfatech pisze:Z tego co mówił mi Kluczyk ( niestety nie przyjechał autem więc luknąc nie mogłem) ten wydech SLP Loud Mouth jest dość prosto zrobiony więc może udałoby się go skopiować ? Materiały mam więc może warto ? Wyszła by podejrzewam 1/3 ceny albo i mniej