Throttle body spacer
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Throttle body spacer
Pierwszy dzień był zapoznawczy z tym ustrojstwem ,ale wczoraj zrobiłemk ze 100km po miescie i mogę potwierdzieć że zmiana pozytywna , jest więcej mocy !! muszę tylko umówić się ze znajomym z Unitronic w Piasecznie na hamowni i wybadać ile. Chek Engine się NIE pali więc żadnych zmian z tej strony nie trzeba robić.
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
Re: Throttle body spacer
jestem ciekaw co dokładnie to maleństwo robi. Tak jak mi mówiłeś na MD, widziałem i słyszałem to rozumiem, że działa to w ten sposób, że napędza powietrze dolotowe, mieszanka paliwowo-powietrzna jest lepiej wymieszana i wpada do komory silnika z większą prędkością, czy tak??
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Throttle body spacer
Sławeczku , dobrze piszesz , to mniej więcej coś tak wygląda z tym że prędkośc powietrza się nie zmienia tylko jest zawirowane. Ale trochę działa jak mini turbina bo powyżej 3000obrotów dostaje kopa lekkiego.
Aha, z tym spalaniem to trochę bajka, ja zanotowałem wzrost około 1,5l na 100km.
Aha, z tym spalaniem to trochę bajka, ja zanotowałem wzrost około 1,5l na 100km.
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
Re: Throttle body spacer
A więc musi wtłaczać więcej mieszanki do komory, czyli musi nadawać nieznacznie większą prędkość.YoDa pisze:(...)Ale trochę działa jak mini turbina bo powyżej 3000obrotów dostaje kopa lekkiego.
Aha, z tym spalaniem to trochę bajka, ja zanotowałem wzrost około 1,5l na 100km
już widzę jak to działa





Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


