
PROBLEM !
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: PROBLEM !
moze cos z przepustnicą u mnie przy przebiegu 40tys była zawalona nagarem straszninie i silnik nierówno sie wkręcałi tracił wolne obroty
Check silnika ci świeci

Re: PROBLEM !
W 10 sek.filmiku zapala się Check Engine,nie jest to jakiś błąd?Skaner nie wyświetla jakiegoś błędu?
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: PROBLEM !
Ta kontrolka mi się pojawiła dziś po ostrej jeździe przez około 100 km. Po zgaszeniu i uruchomieniu zgasła.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: PROBLEM !
dobrze ale skoro zapaliła się kontrolka silnika to coś musi być na rzeczy masz może SCT programator? Wygląda to jakby silnik przełączał się w tryb awaryjny lub coś MAF sensor na pewno dobry? Jak z historią pojazdu i historią modyfikacji? i czy od zawsze tak było czy teraz zaczęło się dziać?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
Re: PROBLEM !
Tak na chłopski rozum skoro jak dodajesz powoli gazu i auto przyspiesza normalnie w pełnym zakresie obrotów a kiedy dajesz pełny "piec" zaczyna mulić i obroty stoją w miejscu to jest jakiś problem z mieszkanką ,albo za dużo paliwa albo za dużo powietrza.Do sprawdzenia lub podmiany przepustnica,moze też dawać w kość pompa paliwa.NIe mam wiecej pomysłów,mozesz jeszcze podjechac do http://www.jetronik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. Ta skrzynia co wymieniłeś to się w końcu rozleciała czy masz zapasową teraz?
p.s. Ta skrzynia co wymieniłeś to się w końcu rozleciała czy masz zapasową teraz?
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: PROBLEM !
Więc tak problem mam od zakupu auta i kontrolka zapaliła mi się może z 3 razy... więc dzisiaj to po poprostu "niefart", nie posiadam SCT ale jeździłem zaraz po zapaleniu kontrolki do Przybylaka (wrocław) i wyskakiwały z reguły jakieś pierdoły. Normalnie po podpięciu kompa nic nie wykrywa - zero problemów.
Max prędkość jaką udało mi się pojechać to 220 - później już cały czas odcina mi te obroty i nie idzie auto dalej czy daje gaz delikatnie czy do końca..
Skrzynia mi się rozwaliła - załatwiłem nową i jeździ do dzisiaj ale problem został czyli to nie wina skrzyni.
Do jetronik jestem umówiony w przyszłym tygodniu w związku z zamontowaniem kommpresora - oczywiście wspomniałem o problemie i umówiliśmy się że póki problemu nie rozwiążemy to montować nic nie będziemy.
Czyli wymienić tą przepustnice i pompę paliwa? Może jakiś linki do części? Lepiej USA czy w Polsce dostanę?
Jest tu kilka osób z problem takim co ja - pisali do mnie na priv czy znalazłem rozwiązanie bo oni już się poddali - ja tego nie odpuszczę bo na trasie jak dobrze nie wyczuje gazu to potrafię dostać z dużo słabszym autem dlatego że kiedy przecholuje z gazem to zanim upuszcze gazu i bieg się zmieni mija jakieś 3 sekundy...
Max prędkość jaką udało mi się pojechać to 220 - później już cały czas odcina mi te obroty i nie idzie auto dalej czy daje gaz delikatnie czy do końca..
Skrzynia mi się rozwaliła - załatwiłem nową i jeździ do dzisiaj ale problem został czyli to nie wina skrzyni.
Do jetronik jestem umówiony w przyszłym tygodniu w związku z zamontowaniem kommpresora - oczywiście wspomniałem o problemie i umówiliśmy się że póki problemu nie rozwiążemy to montować nic nie będziemy.
Czyli wymienić tą przepustnice i pompę paliwa? Może jakiś linki do części? Lepiej USA czy w Polsce dostanę?
Jest tu kilka osób z problem takim co ja - pisali do mnie na priv czy znalazłem rozwiązanie bo oni już się poddali - ja tego nie odpuszczę bo na trasie jak dobrze nie wyczuje gazu to potrafię dostać z dużo słabszym autem dlatego że kiedy przecholuje z gazem to zanim upuszcze gazu i bieg się zmieni mija jakieś 3 sekundy...

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: PROBLEM !
http://www.vortechsuperchargers.com/" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj jestem w trakcie zamawiania, Ty jaki posiadasz dokładnie?
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: PROBLEM !
http://www.brenspeed.com/v3vortech.html" onclick="window.open(this.href);return false; i radze kupowac u nich sami je kompetują zakładaja jeśli chcesz mieć wszytko potrzebne do montażu bo duzo kitów jest nie w pełni kompletnych np brakuje maf czy programatora etc a u nas z kazda nawet drobną brakującom czescia jest problem i nie ma od ręki 

Re: PROBLEM !
Patrząc jak twoja skrzynia pracuje teraz i jakie jest szarpnięcie obrotami przy kickdown troszke bym się o nią obawiał i uważam że tamta skrzynia się roleciała przez ten właśnie problem.Nie wiem czy dobrze robisz zakładając Vortecha do auto nie w pełni sprawnego.Może najpierw spróbować usunąć usterke aby nie rozwalić kolejnej skrzyni? A dopiero później bawić się w doładowanie silnika?
p.s. Ostatnio spotkałem na stacji gościa czarnym GT Cabrio i mi mówił że jemu też się rozleciała skrzynia tylko przy przebiegu 9 tyś.km.Po wyciagnięciu skrzyni wszystmko usmażone.Te skrzynie nie lubią dużych obciążeń typu jazda ze stałą prędkością 200km/h po autostradzie ,po prostu mają słabe chłodzenie .Można dokupić taki kIT http://www.americanmuscle.com/mishimoto ... ooler.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale na ile się to sprawdza to nie wiem.
p.s. Ostatnio spotkałem na stacji gościa czarnym GT Cabrio i mi mówił że jemu też się rozleciała skrzynia tylko przy przebiegu 9 tyś.km.Po wyciagnięciu skrzyni wszystmko usmażone.Te skrzynie nie lubią dużych obciążeń typu jazda ze stałą prędkością 200km/h po autostradzie ,po prostu mają słabe chłodzenie .Można dokupić taki kIT http://www.americanmuscle.com/mishimoto ... ooler.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale na ile się to sprawdza to nie wiem.
Re: PROBLEM !
Znajdź kogoś w pobliżu z GT i popodmieniaj części.Jak nikt z twojej okolicy Ci nie pomoże przyjedź do mnie dam Ci kluczyki i sobie możesz wyciągać graty do woli i próbować.Ja bym zaczął podmieniając przepustnice.lukasz pisze: Czyli wymienić tą przepustnice i pompę paliwa? Może jakiś linki do części? Lepiej USA czy w Polsce dostanę?
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: PROBLEM !
Nie byłem w tym ASO.
Od początku mówię, że najpierw rozwiąże ten problem później będę cokolwiek kombinował z mocą.
Posprawdzam to co zaproponowaliście.
Tak siedzę i myśle czy nie sprzedać mojego komuś z dużym rabatem grając w otwarte karty bo jestem w trakcie kupowania tego - zapewniają że nie był bity a ja się nauczyłem już że MUSTANGA OBOWIĄZKOWO TRZEBA SZUKAĆ NIEBITEGO (oczywiście to moje zdanie więc bez urazy) :
http://otomoto.pl/ford-mustang-roush-43 ... 84765.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ktoś sprawdziłby mi VIN?
Od początku mówię, że najpierw rozwiąże ten problem później będę cokolwiek kombinował z mocą.
Posprawdzam to co zaproponowaliście.
Tak siedzę i myśle czy nie sprzedać mojego komuś z dużym rabatem grając w otwarte karty bo jestem w trakcie kupowania tego - zapewniają że nie był bity a ja się nauczyłem już że MUSTANGA OBOWIĄZKOWO TRZEBA SZUKAĆ NIEBITEGO (oczywiście to moje zdanie więc bez urazy) :
http://otomoto.pl/ford-mustang-roush-43 ... 84765.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ktoś sprawdziłby mi VIN?
Re: PROBLEM !
Nie moja sprawa ale cena z kosmosu... Zadzwoń do ASO na Jasnogórską,zostaw im auto,wydaje mi się że dadzą rade.