Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Dobrze ale sami sobie najpierw ustalmy jak by to miało wyglądać. Pomyślałem, że chyba dojrzeliśmy do tego, żeby zrobić to pod szyldem "Mustang Track Day", jak sądzicie?
Wstępnie np. taki plan:
- Na początek krótkie szkolenie dla przypomnienia zasad jazdy po torze, zasad bezpieczeństwa, pokonywania zakrętów itp,
- Później przejazdy kolumną po torze, najpierw jedzie instruktor pokazując optymalny tor, każdy następny naśladuje poprzednika
- Cześć główna to przejazdy na czas
- Wyłonienie zwycięzców w generalce lub w ustalonych grupach
Wróbel i jakiś dodatkowy instruktor mogliby obserwować przejazdy i bezpośrednio po każdym z nich dawać wskazówki, co było OK, co poprawić... Może nawet instruktorzy mogliby jeździć w charakterze pilotów z zawodnikami. Kiedyś coś takiego już Wróblewski organizował dla innego kluby - Alfy GTV.
Co sądzicie o takiej formule eventu?
Wstępnie np. taki plan:
- Na początek krótkie szkolenie dla przypomnienia zasad jazdy po torze, zasad bezpieczeństwa, pokonywania zakrętów itp,
- Później przejazdy kolumną po torze, najpierw jedzie instruktor pokazując optymalny tor, każdy następny naśladuje poprzednika
- Cześć główna to przejazdy na czas
- Wyłonienie zwycięzców w generalce lub w ustalonych grupach
Wróbel i jakiś dodatkowy instruktor mogliby obserwować przejazdy i bezpośrednio po każdym z nich dawać wskazówki, co było OK, co poprawić... Może nawet instruktorzy mogliby jeździć w charakterze pilotów z zawodnikami. Kiedyś coś takiego już Wróblewski organizował dla innego kluby - Alfy GTV.
Co sądzicie o takiej formule eventu?
muarah
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Jak dla mnie rewelacja. Formuła podobna do tej w Kielcach. 

.::
my other ride is your mom
::.


- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Z tym, że inaczej rozłożone akcenty - na Mustang Track Day byłaby max 1 godzina na szkolenie a reszta dnia już tylko przejazdy na czas.Hans pisze:Jak dla mnie rewelacja. Formuła podobna do tej w Kielcach.
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Bemowo jak i Ułęż są moim zdaniem bezpieczniejsze niż np. tor w Kielcach gdzie można wpaść na bandę albo nawet drzewo. Co nie znaczy, że Kielce nie są fajne bo śliski tor kartingowy i leśny odcinek "górski" mają swoje uroki. Z drugiej strony opony w Kielcach nie niszczą się zbytnio, a na w/w lotniskach trzeba na to bardzo uważać, może nawet warto zdjąć na ten dzień niedzielne/kościółkowe lansowe ogumenie mi założyć jakieś kapcie do zdarcia;)
muarah
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Jestem za Ulezem .
Tam bylo tak bezpiecznie ze jak nie wyhamowałem to jest idealnei rowno - czyli laczka . Uważać trzeba tylko na Opony - ale moze zasugerujemy paholki - jestem za .
A tak ganiaja ci juz wprawieni. Ale nawierzchnia tam jest az za idealna .
Filmik tego nie oddaje
Tam bylo tak bezpiecznie ze jak nie wyhamowałem to jest idealnei rowno - czyli laczka . Uważać trzeba tylko na Opony - ale moze zasugerujemy paholki - jestem za .
A tak ganiaja ci juz wprawieni. Ale nawierzchnia tam jest az za idealna .
Filmik tego nie oddaje
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
dr.killer, nie pamiętam, żeby na Ułężu były płyty...... :
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Mogę potwierdzić, że w Ułęży jest genialna nawierzchnia, może nawet za dobra bo za super przyczepność płaci się sporym zużyciem opon.
Poza tym tam nie ma na co wypaść z trasy o ile się nie robi wycieczki taką jedną wąską uliczką między drzewa, no ale to przecież można uzgodnić wcześniej.
też się podzielę filmikiem:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
To było dwa sezony temu, miałem wtedy straszne zawieszenie, na wejściu, w środku i na wyjściu zakrętu był jeden pisk;)
Poza tym tam nie ma na co wypaść z trasy o ile się nie robi wycieczki taką jedną wąską uliczką między drzewa, no ale to przecież można uzgodnić wcześniej.
też się podzielę filmikiem:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
To było dwa sezony temu, miałem wtedy straszne zawieszenie, na wejściu, w środku i na wyjściu zakrętu był jeden pisk;)
muarah
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
FILMY PLAN SUPER - TERAZ TYLKO POZOSTAJE KONTAKT Z WROBLEM !!
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
i już jest po kontakcie;)AluStar pisze:FILMY PLAN SUPER - TERAZ TYLKO POZOSTAJE KONTAKT Z WROBLEM !!
Oto co ustaliłem:
Bemowa nawet Wróbel nie poleca, wiec celujemy od razu w Ułęż.
Mamy dwie opcje i dwa dostępne terminy:
opcja 1: 20 osób, 2 instruktorów i 5tys zł za całość (250zł/konia)
opcja 2: 30 osób, 3 instruktorów i 6 tys za całość (200zł/konia)
Więcej też pewnie by się dało ale to już się zrobi mało efektywne, poza tym Ułęż jednak nie jest w centrum Polski więc nie każdemu będzie po drodze.
Wstępnie ustaliłem dwa opcjonalne terminy, obydwa sobotnie: 13 sierpnia i 24 września
Myślę, że opcja ilościowa wyjdzie nam sama w trakcie zapisów, natomiast co do terminów proponuje szybkie głosowanie.
Cenę być może da się jeszcze trochę negocjować ale terminy wekeendowe szybko się kończą co nie poprawia pozycji negocjacyjnej;(
muarah
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
ja oddaję swój głos na sierpień. iTVL i Radio Lublin chcą informacji, jeżeli coś będzie działo się na Ułężu, chcą zrobić materiał z imprezy.
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
13 sierpnia i ja bym się załapał 

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Oj nie, to trzeba koniecznie w innym terminie zorganizować.pudel pisze:13 sierpnia i ja bym się załapał

A tak poważnie, to kurcze... mi bardziej wrześniowy termin pasuje.

.::
my other ride is your mom
::.


- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
Dla mnie oczywiście obydwa terminy są OK aczkolwiek jakoś tak czuję, że wrześniowy byłby lepszy bo to już po wakacjach a poza tym chłodniej i koniki lepiej się czują, przynajmniej mój staruszek nie lubi upałów.
muarah
Re: Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego
ja powiem tak: mi tam jest obojętne czy będzie w sierpniu czy we wrześniu - i tak się pojawię. Chodzi mi o to, że w sierpniu są większe szanse na jakąś ładną pogodę, choć to nie reguła 

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


