Płyn hamulcowy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Płyn hamulcowy
Witam,
Idąc za ciosem chcę do wiosny powymieniać wszystkie płyny i elementy eksploatacyjne w programie znalazła się również wymiana płynu hamulcowego. Więc moje pytanie jest następujące czy i jak się wymienia płyn ten w Mustangu a jak już wymienić to na jaki?
Nie znalazłem nic podobnego na forum więc założyłem nowy wątek.
Sprawa dotyczy Mustanga V6 2002 rok.
Idąc za ciosem chcę do wiosny powymieniać wszystkie płyny i elementy eksploatacyjne w programie znalazła się również wymiana płynu hamulcowego. Więc moje pytanie jest następujące czy i jak się wymienia płyn ten w Mustangu a jak już wymienić to na jaki?
Nie znalazłem nic podobnego na forum więc założyłem nowy wątek.
Sprawa dotyczy Mustanga V6 2002 rok.
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Znalazłem taki:
http://www.allegro.pl/item903940862_k2_ ... nt_ss.html
Ale jakoś do mnie nie przemawia...
http://www.allegro.pl/item903940862_k2_ ... nt_ss.html
Ale jakoś do mnie nie przemawia...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
na płyn hamulcowy to też stawiam na ten
http://allegro.pl/item916428130_ford_tr ... ginal.html
dot 4 może zastępować dot 3 ( to jest starsza wersja o słabszych parametrach)ale nie odwrotnie i do tych instalacji nie należy stosować dot 5 bo to jest całkiem inny syntetyk i może rospuszczać simeringi
a jak się wymienia 1l powinna wystarczyć
-ściągasz np:strzykawką płyn ze zbiorniczka
-wlewasz nowy do pełna
-ściągasz poszczególne koło lub na kanale żeby mieć dostęp do odpowietrzników
-luzujesz odpowietrznik nie odkręcając zakładasz naniego rurkę ( rurka do butelki żeby nie pryskało)
-druga osoba wsiada i pompuje pedał h. kilka razy i tzryma wciśnięty ty w tym czasie jak trzyma h. odkręcasz odpowietrznik żeby trysną płyn i zakręcasz
-ta w środku osoba puszcza pedał jak ty zakręcisz i znowu pompuje trzyma ty odkręcasz , tryska zakrecasz i ona znowu pompuje tak ze 4 razy na jedno koło
-niewolno dopuścić żeby ta osoba nie puścila pedału jak ty będziesz miał odkręcony odpowietrznik
-czyli do butelki powinneś przepuścic 05l płynu a drugie pół powinno być świeżego w zbiorniczku
-cały czas kontroluj żeby w zbiorniczku był płyn
i to chyba wszystko
ja to robię inaczej kupiłem sobie pod kompresor pompkę coś jak pistolet do malowania z rurką i to podłączam do odpowietrznika naciskam pistolet i odkręcam odpowietrznik i on wtedy wysysa płyn z układu
http://allegro.pl/item904303160_przyrza ... ulcow.html
http://allegro.pl/item916428130_ford_tr ... ginal.html
dot 4 może zastępować dot 3 ( to jest starsza wersja o słabszych parametrach)ale nie odwrotnie i do tych instalacji nie należy stosować dot 5 bo to jest całkiem inny syntetyk i może rospuszczać simeringi
a jak się wymienia 1l powinna wystarczyć
-ściągasz np:strzykawką płyn ze zbiorniczka
-wlewasz nowy do pełna
-ściągasz poszczególne koło lub na kanale żeby mieć dostęp do odpowietrzników
-luzujesz odpowietrznik nie odkręcając zakładasz naniego rurkę ( rurka do butelki żeby nie pryskało)
-druga osoba wsiada i pompuje pedał h. kilka razy i tzryma wciśnięty ty w tym czasie jak trzyma h. odkręcasz odpowietrznik żeby trysną płyn i zakręcasz
-ta w środku osoba puszcza pedał jak ty zakręcisz i znowu pompuje trzyma ty odkręcasz , tryska zakrecasz i ona znowu pompuje tak ze 4 razy na jedno koło
-niewolno dopuścić żeby ta osoba nie puścila pedału jak ty będziesz miał odkręcony odpowietrznik
-czyli do butelki powinneś przepuścic 05l płynu a drugie pół powinno być świeżego w zbiorniczku
-cały czas kontroluj żeby w zbiorniczku był płyn
i to chyba wszystko
ja to robię inaczej kupiłem sobie pod kompresor pompkę coś jak pistolet do malowania z rurką i to podłączam do odpowietrznika naciskam pistolet i odkręcam odpowietrznik i on wtedy wysysa płyn z układu
http://allegro.pl/item904303160_przyrza ... ulcow.html
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Płyn hamulcowy
Mam takie oto pytania.
1. Czy wymiana płynu hamulcowego w mustangu GT rp.2007 wyposażonego w ABS wymaga podłączenia
komputera celem otwarcia zaworów w pompie ABS ?
2. Czy jest jakaś specjalna procedura
2. Czy można stosować płyn DOT 4 lub DOT 5
1. Czy wymiana płynu hamulcowego w mustangu GT rp.2007 wyposażonego w ABS wymaga podłączenia
komputera celem otwarcia zaworów w pompie ABS ?
2. Czy jest jakaś specjalna procedura
2. Czy można stosować płyn DOT 4 lub DOT 5
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Płyn hamulcowy
1. nie musisz nic podłączać , zawory nie maja w sobie płynu 
2. procedura jest taka sama jak przy odpowietrzaniu bez ABS-u
3. mozna stosować oba , ale najlepiej DOT5 lub jeszcze lepszy

2. procedura jest taka sama jak przy odpowietrzaniu bez ABS-u
3. mozna stosować oba , ale najlepiej DOT5 lub jeszcze lepszy

Re: Płyn hamulcowy
Wg MNIE NAJLEPSZY JEST 307+ - CZYLI DOT 4 . temperatura jego wrzenia 307°C .
Standardowy DOT 4 ma temp okolo 250 C - wiec wszystko jasne ..
Dobre sa tez ATE ..
Standardowy DOT 4 ma temp okolo 250 C - wiec wszystko jasne ..
Dobre sa tez ATE ..
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Płyn hamulcowy
najmocniejszy ATE mam chyba 290 C i 3 lata gwarancji co do EBC to podobno szybciej ciągnie wilgoć przez co trzeba go częściej zmieniać, ale to w końcu sportowy płyn wiec ma prawo być nie trwały bo w sporcie co wyścig się zmienia wszystko 

