Przepustnica

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Przepustnica

Post autor: Thomas » 2008-11-01, 16:52

Ma ktoś z Was coś takiego albo może powiedzieć czy to da cokolwiek czy szkoda kasy :padam:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 06.c0.m245" onclick="window.open(this.href);return false;


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-11-01, 20:12

Zapewne da ale nie będzie to tak proste jak w Cougarze.
Nie wiem czy nie trzeba by całości stroić ............ a raczej na pewno - w takim wypadku wydaje się bezcelowe kupowanie superchipa i stroić wszystko świnką ........ hmm.......... odpuść sobie zanim nie poznasz lepiej auta ......... ja na narazie nic nie robię czego i Tobie życzę :P A za jakiś czas jak nas "kopnie" to czemu ni :P


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Przepustnica

Post autor: LIZZARD » 2008-11-01, 21:21

[quote:072237a9ad="Thomas"]Ma ktoś z Was coś takiego albo może powiedzieć czy to da cokolwiek czy szkoda kasy :padam: [/quote:072237a9ad]
"All BBK 2005-2009 Mustang GT throttle bodies are designed to increase airflow and improve horsepower from between [b:072237a9ad]7-12 HP [/b:072237a9ad]depending on vehicle and application."

Dla tylu... nie warto IMHO, oczywiście ;)


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

yakuzasensej
Posty: 3
Rejestracja: 2009-05-26, 01:04
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: metallic grey

Post autor: yakuzasensej » 2010-03-14, 23:01

Dla 1-2 HP nie warto, a takie właśnie przyrosty mają amerykańce, no i podobno są znacznie bardziej awaryjne, chodzi o te zębatki sterujące przepustnicą - łamią się. Warto by to było zainstalować np. z zewnętrznym superchargerem albo zestawem turbo. No chyba że komuś zależy na wyglądzie, bo np. te przepustnice:

http://www.ninosport.com/BBK-62mm-Throt ... p/1763.htm
http://www.ninosport.com/Ford-Racing-Bi ... 926-3v.htm

są ładniejsze od tych stock-owych.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Przepustnica Adaptacja

Post autor: AluStar » 2010-10-21, 19:50

Koledzy kto sie zna na przepustnicach.
Mam pare pytan.
- Czy jak się wyjmie ja - czyli rozłączy to trzeba koniecznie adaptować ??
- Jak sie to robi.
- Czy ktoś rozbierał przepustnice i wie jak się ja ustawia.
Zakładając nowa przepustnice pokazana trzeba przelozyc mechanizm - i tu jest problem.
Jest sprezyna itd..

Obrazek

Zna ktos sie na tym .



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-10-21, 21:26

AluStar, ja swoją ściągałem i zakładałem i nigdy nie było problemu z pamięcia ustawień.
Co do przełożenia samego mechanizmu i kalibracji później jest to opisane w instrukcji od BBK. http://www.bbkperformance.com/download_file.php?pvk=442

Co prawda przepustnica jest od GT, ale procedura powinna być taka sama.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-21, 22:21

andronik, o to mi wlasnei chodzilo - ta sprezyne nawinolem jak mi sei podobało i daltego !!
Bardzo Dzikuje . Super . Jutro robie 3 podejscie . Znalazlem analogicznei do swojej przepustnicy .
- w GT 180
- W GT500 przy przepustnicy 2x 77mm - 270 stopni



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-28, 23:33

Problem Rozwiazany - Przepustnice znam jak własną kieszeń - chyba ja z 10 - 15 razy wyjmowalem , rozkładałem i składałem .
Nawet poznalem pare mykow z nia zwiazanych .

Ale Zelazna Zasada - jak nie musisz TO NIE RUSZAJ PRZEPUSTNICY BO TO SKOMPLIKOWANY MECHANIZM ..

Uf problem mam z glowy - chodzi jak w zegarku . ale 4 dni walczylem .



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Re: Przepustnica

Post autor: andronik » 2011-03-06, 13:46

Kupuj z adapterem. Zwróć też uwagę czy twój dolot da się naciagnąć na nową przepustnice. Fabrycznego sie nie da, natomiast większość aftermarketowych, z silikonowym kołnierzem powinno dać rade.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Przepustnica

Post autor: Madasek » 2011-03-06, 14:32

adapter, czyli TB spacer musisz kupic albo otwory sie nie pokryja i powietrze bedzie walic w kolektor nie mowiac o uszczelce ze nie bedzie przylegac itp. Adapter mozesz zrobic na wzor tutaj ale to drozsze niz kupic w usa :P ewentualnie jakis tani w usa i samemu dopasowac (rzezba) do przepustnicy. wszystko zalezy od kosztow bo moze faktycznie lepiej kupic zestaw GMS razem z adapterem i gumą? Acha zadnej gumy nawet z aftermarket nie naciagniesz, to sa zbrojone gumy, musisz dokupic specjalna ze zmienna srednica :P chyba ze przepustnica z gt500 jest jakas mniejsza? ja mam GMS 2x60mm i "łokieć" ze steeda i musialem dokupic chyba 5` na 4,5` taka redukcje.

http://www.siliconeintakes.com/product_ ... 681d67da18" onclick="window.open(this.href);return false;

o taka dokladnie


pozdro



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Przepustnica

Post autor: adasko74 » 2011-03-06, 15:22

Madasek pisze:adapter, czyli TB spacer musisz kupic albo otwory sie nie pokryja i powietrze bedzie walic w kolektor nie mowiac o uszczelce ze nie bedzie przylegac itp. Adapter mozesz zrobic na wzor tutaj ale to drozsze niz kupic w usa :P ewentualnie jakis tani w usa i samemu dopasowac (rzezba) do przepustnicy. wszystko zalezy od kosztow bo moze faktycznie lepiej kupic zestaw GMS razem z adapterem i gumą? Acha zadnej gumy nawet z aftermarket nie naciagniesz, to sa zbrojone gumy, musisz dokupic specjalna ze zmienna srednica :P chyba ze przepustnica z gt500 jest jakas mniejsza? ja mam GMS 2x60mm i "łokieć" ze steeda i musialem dokupic chyba 5` na 4,5` taka redukcje.

http://www.siliconeintakes.com/product_ ... 681d67da18" onclick="window.open(this.href);return false;

o taka dokladnie


pozdro
czyli ta przepustnica i to silikonowe ustrojstwo bedzie juz oki...? :) http://www.americanmuscle.com/gt500-tb-kit-0510gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy ten zestaw lepszy ? tu jest wieksza srednica i juz ta gumka ;) http://www.americanmuscle.com/gms-2005g ... tural.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Przepustnica

Post autor: Madasek » 2011-03-06, 15:34

hm..no to juz od ciebie zalezy co ci sie podoba bardziej, chociaz z wygladu sa identyczne :D jakby te gms bylo troche tansze :/ a jaki masz CAI? przy GMS masz zdjecia uzytkownikow zobacz sobie jak to wyglada zamontowane.


NO to jakmasz steeda to GMS bedzie ok tylko szukaj taniej ;)
Ostatnio zmieniony 2011-03-06, 15:56 przez Madasek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Przepustnica

Post autor: adasko74 » 2011-03-06, 15:45

Madasek pisze:hm..no to juz od ciebie zalezy co ci sie podoba bardziej, chociaz z wygladu sa identyczne :D jakby te gms bylo troche tansze :/ a jaki masz CAI? przy GMS masz zdjecia uzytkownikow zobacz sobie jak to wyglada zamontowane.

CAI mam steeda..poszukam tej przepustnicy Gms gdzie indziej,moze taniej wyrwe :P ..ma 62 mm a gt500 60mm ale to nie robi zbyt duzej juz roznicy poza cena chyba? :/
Ostatnio zmieniony 2011-03-06, 19:17 przez adasko74, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Przepustnica

Post autor: Madasek » 2011-03-06, 15:55

no nie :) czyli masz taki jak ja czyli GMS bedzie pasowal z ta guma jak ulal :) teraz zostaje ci poszukac gdzies taniej,bo moim zdaniem to troche duzo jak za przepustnice te 400$ :|



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”