[rick] moj 67 fastback

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

[rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-02-24, 17:35

skromne poczatki. Podam posts jak budowa idze

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: moj 67 fastback

Post autor: Bielek » 2011-02-24, 19:57

o rajuuuuuu,
trzymam kciuki. Oj bedzie cieszyć jak pracę dobiegną końca.


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: moj 67 fastback

Post autor: 6t07t » 2011-02-24, 20:29

Great barn. You have a lot of mustang parts there.
This Camaro looks nice also. Big or small block is uder the hood??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: moj 67 fastback

Post autor: Stachu_xjr » 2011-02-24, 20:43

za tym traktorem to wyglada jakdo skupu złomu jechał - chyba mam zboczenie zawodowe ;)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-24, 20:57

hey rick!
looks like you've got lots of work ahead and although I'm not a big fan of restomods I hope it turnes out great !

good to have such mustang freaks around !! post picks as you go along with the project.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-02-24, 21:03

6t07t pisze:Great barn. You have a lot of mustang parts there.
This Camaro looks nice also. Big or small block is uder the hood??
thanks for the english :) yeah the barn is at my friends house it is a 14m x 27m barn that we built. This year we will finish it and have car lifts, and an engine dyno. Those are only a tiny bit of parts I have. Most of what you see are 429 and 460 parts. you don't see the 2 4.6 DOHC motors the two 5.8l motors, the 5.0 motor or the 4.6 SOHC motor along with many rear ends,transmissions,body parts.

The Camaro is my friends 67 Camaro with a 350 motor. behind that is his 68 Corvette with 427 motor,behind that is my 85 GT mustang



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-02-24, 21:12

Pavulon_ pisze:hey rick!
looks like you've got lots of work ahead and although I'm not a big fan of restomods I hope it turnes out great !

good to have such mustang freaks around !! post picks as you go along with the project.
Thanks,pictures are a bit dated but this is more pro-touring than a simple restomod. You'll see this project is more involved than bolt on parts. I'll be posting pictures in the next while during the build. here's a link to pro-touring http://www.pro-touring.com/forumdisplay ... ct-Updates" onclick="window.open(this.href);return false;. This is what we're doing on this side of the ocean. I like to see what people are doing all over the world and swapping ideas and information



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: Szuba » 2011-02-25, 01:32

it looks like a real horse stable :D



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-02-25, 02:30

Szuba pisze:it looks like a real horse stable :D
actually in the first pictures you see the barn where the mustang was hanging..... an old pig barn! :orany: They actually kept pigs there :szok:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-03-05, 07:43

plan: purist, nie myśleć o tym jak rujnuje klasyczny mustang ale zachowuje się. Patrząc na pierwsze zdjęcia, ile mogliśmy kupić kawałek gówna i przywrócił go? Samochód ten zostanie zbudowany z wszystkich rzeczy, nowoczesny samochód, ale z pięknym opakowaniu. Chcę zrobić ten samochód 1 / 4 biegi, wyścigi drogowe, umieścić go w car show, należy przyjąć ją na kolację, pójść na 3000 km przelotu i niech babcia go do kościoła w niedzielę

Wizja: ładny przywrócony 67 fastback jest wart około $ 35 000 .nice fastback pro-turystycznych jest wart $ 90 000 do $ 275 000. Chciałbym własne $ 100 000 samochodów . Będzie wtryskiwanego paliwa, pełne opcje zasilania, hamulce tarczowe cobra 2003, IRS, ABS, około 500 KM. Będzie ona miała kilka Shelby, trochę Eleanor a niektóre z moich pomysłów. Będzie to ciemny niebieski z nowego Shelby z białymi paskami

Na początku: Kupiłem 67 w 1997 r. na 3000 dolarów. Zostawiłem go, dopóki nie dostał starszy i głupi i postanowiłem kupić nowszy samochód, i wyciąć dwa i zrobić jeden. Kupiłem 1995 w pełni załadowany thunderbird za 700 dolarów

tyle historii, przejdźmy do zdjęć. Uwaga: puryści mogą nie chcieć patrząc na zdjęcia. Dla każdego, kto zastanawia się, jak to jest przecięte drogie klasyczny samochód: trochę przerażające, ale dużo zabawy! Zrobiłem pracę w stodole znajomość z jego pomocy. Wygląda na to, to tylko cięcie ale dopiero kilka dni planowania, pomiaru i uzyskanie samochody gotowy do operacji.

samochody

Obrazek
Obrazek

niech cięcia zacząć. Uwaga: purystów może chcieć odwrócić wzrok

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-03-16, 03:49

zobacz ile ten samochód ma rdzy. Jednym z powodów, nie czuję się źle modyfikacji. Większość ludzi Wysłano go na złom. Minęło dużo czasu, aby odciąć co nie musieliśmy z obu samochodów, które zmieszczą z najmniejszą ilością pracy.Thunderbird jest dłuższe i szersze niż mustang. Możesz zobaczyć w kilka zdjęć, które mamy do wąskiej przedniej części T-Bird. Koła są także dalej od siebie przodu do tyłu.t-bird należało przeciąć na pół, wyciąć około 10 cm i spoiny go razem, aby jego koła mecz mustang otwory.systemu kolei powstał utrzymać podłogę w alighnment gdy podłoga została obniżona od siebie i możemy go razem slajdów i przyspawać go z powrotem.w ostatnim zdjęciu widać, gdzie było spawane po podłodze tuż przed tylnym siedzeniu.Kolejnym jest do przodu wąskie, aby zmieścić się w błotniki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: Dezo » 2011-03-17, 16:34

Aaaaa!!! Proszę zablokować mi dostęp do tego wątku... Muszę się napić wieczorem...
Powodzenia rick, tylko wymyśl nazwę dla tej hybrydy, bo Mustang to już nie jest, hehe.
To prawda, że za oceanem Mustangi traktuje się tak, jak u nas kiedyś (a może nadal) Polonezy i Fiaty 126p (Maluchy)...
Pozdrawiam


Samotny Wilk

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-03-17, 20:05

haha, ja ci powiedział, że potrzebny jest silny żołądek dla tego projektu. Napij się dla mnie ... Muszę utrzymać głowę jasne dla obu projektów. Mamy tylko traktować specjalnych mustangi w odniesieniu tutaj jak Boss, Shelby, resztę robimy tak jak chcemy. Nie martw się, zawsze możesz kupić nowy 67 fastback i wyglądał oryginał http://www.dynacornclassicbodies.com/Ford_Models2.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Kiedy skończę, myślę, że może Ci się spodoba.
Co zaczynamy teraz zrobić, to włączyć coupe w Fastbacks. Istnieje milion coupes więc nie są one drogie i wykorzystujemy nowe panele fastback lub wyciąć dach zardzewiały fastback i przyspawać je do coupe. Również włączyć do convertables coupé.
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://65fastbackconversion.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tinmanfabrication.com/index. ... &prd62.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

dzięki Dezo, najgorsze już minęło :)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: Dezo » 2011-03-18, 07:51

Powodzenia!


Samotny Wilk

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick] moj 67 fastback

Post autor: rick » 2011-03-18, 17:05

w jaki inny sposób można skrócić rozstawu osi samochodu? Nie można przenieść przednich lub tylnych kół lub z powodu geometrii zawieszenia. t-bird otworów drzwiowych nie mają znaczenia. Skrócenie piętro wszystko, co przynosi bardzo blisko, jak mustang było. Jeśli spojrzeć na ten obszar w każdym samochodzie, fabryka dołączy do przodu z tyłnym części samochodu. Będę również budowy ramy pod samochód, który łączy przedniej ramy z tyłu. Samochód będzie o wiele silniejszy niż fabryczne.
Powodem robisz to tak jest, aby wszystko Forda. nie ma żadnych egzotycznych lub trudne do znalezienia części hamulca lub zawieszenia. Wszystko, co trzeba wymienić można kupić za thunderbird lub mustang. Jeśli system ABS nie działa prawidłowo można przejść do dowolnego mechanika i może to diagnostycznych. Jeśli masz kod silnika, wtrysk paliwa i przewodów z Ford, łatwe do naprawienia.i części są tanie.
także tu są firmy, które rozpoczęły się robi tego typu konwersji. Niektóre mustangi SN95 użytkowania i to, co zrobiłem, niektóre korzystają z nowszych GTO w starych samochodów GM, niektóre korzystają z nowych samochodów Chysler pod starymi.
Wszystko, co przeczytali na 95 thunderbird jest jak dobrze trzyma się drogi. Zawieszenie zostanie uaktualniony tak będzie, że o wiele lepiej. Wszystkie geometrii Forda zostaną zachowane, ale o wiele lepsze części. Samochód ten będzie na bieżąco z żadnym BMW albo Mercedes lub Viper i usług mogą być wykonane przez kogokolwiek
Jestem sory jeśli coś nie jest jasne. Google translator jest dobry, ale kiedy wracam do odczytu, wiele to nie ma sensu, a ja postaram się to naprawić najlepiej jak potrafię. Poszedłem do Ploish szkoły tylko 6 miesięcy, reszta jest tylko to, co mogę odebrać od rodziny
.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”