Hejka, to co zero odważnych na stanięcie w szranki z fbody ?
W klasie otwartej jest do zgarnięcia puchar

i kasa

(oczywiście nic na siłę, nie jest to wymagane)
Dodam kilka szczegółów technicznych.
Zbiórka ok. godziny 10:45 - 11 jak co roku przed bramą wjazdową lotniska, wyścigi zaczniemy ok. godziny 11-11:30. Wyścigi 1/4 mili potrwają ( z doświadczenia) ok. 3 godzin, wystarczy aby się najeździć do woli. Następnie odbędzie się prosty ale szybki KJS (można uczestniczyć), jest również wyznaczony sektor na polatanie bokiem i popalenie gumy dla chętnych, FKP będzie czynnie brało w tym udział. Na lotnisku będziemy pewnie do godziny 17-18.
Wjazd na lotnisko to 50 zł od auta, pasażerowie nie płacą.
Na lotnisko maja jednak wstęp tylko muscle - euroshity zostają za bramą

Dostępny będzie również bufet, więc można sobie zakupić ciepłą kiełbaskę albo żurek.
W tym roku korzystamy z aparatury renomowanej firmy TAG Heuer a obsługuje nas Jagro.pl, wyniki więc będą bardzo rzetelne.
1. Pomiar ¼ mili:
a) start z świateł pięciolampowych z automatycznym pozycjonowaniem zawodników na starcie
b) pomiar czasów ET, ET+RT, czasu 60FT, czasu reakcji
c) wykrywanie falstartu
d) wyniki wizualizowane na wyświetlaczach – 4 wyświetlacze, po dwa dla każdego toru pokazujące czas reakcji, następnie czasy ET oraz ET+RT po osiągnięciu mety.
e) po zakończeniu przejazdów wydruk czasów wszystkich przejazdów i opracowanie wyników z podziałem na kategorie.
f) wydruk czasów przejazdu dla każdego zawodnika po każdym przejeździe – time slip.
