Na razie wiadomo tyle, że ma większe hamulce, szersze koła, niezależne zawieszenie i prawdopodobnie będzie oferowany w PL.
Ogólnie, zapowiada się, że potrzeba będzie modowanego GT500, żeby poradzić sobie z serią ZL1.
IMO z GT500 '11 Ford poszedł w dobrym kierunku. Niestety, w żadnym teście GT500 nie wygra o ile nie zastosują wreszcie szerszych opon. Wychodzą coraz nowsze, mocniejsze wersje (w tym zbliżający się SS1000), które jeżdżą podobnie do serii, bo... nie mogą przenieść mocy na asfalt. Od 4 lat Ford nie potrafi poprawić oczywistego błędu, hmm...
Tak więc, temat dywagacyjny. Pewnie trzeba się przygotować na dziesiątki porównań i testów, w których GT500 niestety nie wygra. Chociaż z wyglądu nadal bardziej mi się podoba

edit: pierwszy minus - prawdopodobna waga większa o 400lbs od GT500

P.S. Ale numer. Napisałem dłuższy post, a wyświetliło jedynie pierwsze zdanie. Widzę, że jeśli wstawię link, nie wyświetla się w poście, co więcej, tekst po linku również się nie wyświetla...
http://www.autoblog.com/2011/02/09/2012 ... cago-2011/