Uszczelka Głowicy V6 4.0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Uszczelka Głowicy V6 4.0
Witam.
Czy ktoś już w swoim mustangu wymieniał uszczelki głowicy, jak tak proszę o jakieś porady dotyczące tematu(koszt, gdzie, ile czasu trwała naprawa, skąd wziął części).
Pozdrawiam
Patryk
Czy ktoś już w swoim mustangu wymieniał uszczelki głowicy, jak tak proszę o jakieś porady dotyczące tematu(koszt, gdzie, ile czasu trwała naprawa, skąd wziął części).
Pozdrawiam
Patryk
A wiec.
Wyjechałem 2 dni temu z domu(temp na dworze około 0 stopni), dałem gazu na 70% przyspieszyłem do 80 km/h i nagle spadły mi obroty o połowę, z początku myślałem że zadziałał TCS, więc pojechałem dalej. Przejechałem 3 km zatrzymałem się na 2 min ale nie wyłączałem silnika przejechałem kolejne 200 metrów i nagle samochód przestał iść, tzw. dodawałem gazu, obroty się podnosiły ale nie chciał jechać( tak jak by dodawać gazu na luzie). Na wstecznym to samo i jak podniosłem maskę to słychać bulgotanie wody.
Doszedłem do wniosku, że wydmuchało mi uszczelki spod głowicy.
Dodam że cztery miesiące wcześniej wymieniłem termostat bo przeciekał, ale silnik mi się wtedy nie przegrzał, oraz mam ciągłe problemy z alternatorem(zamówiłem już nowy mocniejszy z USA).
Po 3 miesiące temu wymieniałem także świece oraz została przeczyszczona przepustnica bo samochód zgasł mi 2 razy sam z siebie na wolnych obrotach.
Dzięki za zainteresowanie
Wyjechałem 2 dni temu z domu(temp na dworze około 0 stopni), dałem gazu na 70% przyspieszyłem do 80 km/h i nagle spadły mi obroty o połowę, z początku myślałem że zadziałał TCS, więc pojechałem dalej. Przejechałem 3 km zatrzymałem się na 2 min ale nie wyłączałem silnika przejechałem kolejne 200 metrów i nagle samochód przestał iść, tzw. dodawałem gazu, obroty się podnosiły ale nie chciał jechać( tak jak by dodawać gazu na luzie). Na wstecznym to samo i jak podniosłem maskę to słychać bulgotanie wody.
Doszedłem do wniosku, że wydmuchało mi uszczelki spod głowicy.
Dodam że cztery miesiące wcześniej wymieniłem termostat bo przeciekał, ale silnik mi się wtedy nie przegrzał, oraz mam ciągłe problemy z alternatorem(zamówiłem już nowy mocniejszy z USA).
Po 3 miesiące temu wymieniałem także świece oraz została przeczyszczona przepustnica bo samochód zgasł mi 2 razy sam z siebie na wolnych obrotach.
Dzięki za zainteresowanie
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
No co za nie fart jaki przebieg ma konik?
Mam też 4.0 l i się już boję opisuj w tym wątku przebieg naprawy!
Mam też 4.0 l i się już boję opisuj w tym wątku przebieg naprawy!
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
Przebieg to 74 tys mil. Także od jakiś 3 miesięcy samochód spala 3,4 litry paliwa więcej niż normalnie.
Na allegro wystawiona jest tylko jedna(prawa), a potrzebuje jeszcze lewą a nie mogę znaleźć.
Chciał bym jeszcze zrobić całą diagnostykę układu chłodzenia, a jedyny serwis jaki znam na terenie warszawy, który ma odpowiednie narzędzia to Mustang Trading(nie polecam drogie części, droga robocizna, kiepscy mechanicy). Wiec proszę o jakieś konkretne namiary
Na allegro wystawiona jest tylko jedna(prawa), a potrzebuje jeszcze lewą a nie mogę znaleźć.
Chciał bym jeszcze zrobić całą diagnostykę układu chłodzenia, a jedyny serwis jaki znam na terenie warszawy, który ma odpowiednie narzędzia to Mustang Trading(nie polecam drogie części, droga robocizna, kiepscy mechanicy). Wiec proszę o jakieś konkretne namiary

- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Dzięki za podpowiedzi, konik pojechał na warsztat i jest rozbierany. Jedna uszczelka w Mustang Trading kosztuje 185 zł(cena spoko). Niestety potrzebne są 2
. Ma być gotowy środa/czwartek.
Co do testu na obecność spalin to zleciłem i zobaczymy co wyniknie.
Jak naprawią to opisze co i jak, mam nadzieje, że nikt nie będzie musiał korzystać
Pozdro.

Co do testu na obecność spalin to zleciłem i zobaczymy co wyniknie.
Jak naprawią to opisze co i jak, mam nadzieje, że nikt nie będzie musiał korzystać

Pozdro.
Po kilku dniach nieobecności wracam i opiszę co się stało z samochodem.
Wiec wstępne założenia że poszła uszczelka głowicy były błędne, wypadł(nie wiem jak to możliwe) pierścień ze skrzyni biegów, przez co wyciekł olej i poszedł tłok.
Wszystko zostało naprawione i samochód śmiga, znaczy śmigał bo teraz nie chce odpalić.
Najbardziej prawdopodobna przyczyna to że poszedł rozrusznik, na który bezpośrednio oddziaływała automatyczna skrzynia biegów.
Teraz więc czekam aż mi znowu zaholują samochód i zrobią rozrusznik.
Za wszystkie wcześniejsze odpowiedzi dziękuję.
Samochodu nie robiłem w Mustangu Trading bo już z doświadczenia wiem, że to partacze.
Pozdrawiam
Wiec wstępne założenia że poszła uszczelka głowicy były błędne, wypadł(nie wiem jak to możliwe) pierścień ze skrzyni biegów, przez co wyciekł olej i poszedł tłok.
Wszystko zostało naprawione i samochód śmiga, znaczy śmigał bo teraz nie chce odpalić.
Najbardziej prawdopodobna przyczyna to że poszedł rozrusznik, na który bezpośrednio oddziaływała automatyczna skrzynia biegów.
Teraz więc czekam aż mi znowu zaholują samochód i zrobią rozrusznik.
Za wszystkie wcześniejsze odpowiedzi dziękuję.
Samochodu nie robiłem w Mustangu Trading bo już z doświadczenia wiem, że to partacze.
Pozdrawiam