no ja mialem dwa GT 2005 w manualu i GT 2005 w automacie- automat jest sporo szybszy, mniej wymagajacy dla kierowcy, mniej awaryjny, w manualu padaja sprzegla, no ale do driftu bardziej nadaje sie manual,choc i automatem da sie driftowac

na 1/4mili o niebo lepszy i szybszy jest automat, do driftu manual, na tor (moze nie taki dla maluchow) nadaja sie oba, w koncu GTR jest tez w automacie a to auto typowe na tor;)
manualem fajnie sie jezdzi,no ale na mokrym a nawet na suchym trzeba uwazac, nawet 300koni potrafi poniesc i to nie tam gdzie bysmy chcieli akurat
wada automatu sa opoznione w stosunku do manuala redukcje, dlatego ja redukowalem recznie bo tez jest taka opcja i nie ma opoznien,no chyba ze ktos ma zamulona skrzynie alnbo cos z nia nie tak, do automata mozna zamowic sportowy konwerter,szybciej redukuje i ogolnie b.szybko przerzuca i wtedy juz plusy manualnej skrzyni mocno bledna ..

samo wgranie programu z SCT bardzi przyspeisza automat, nawet bez wspomnainego konwertera
nie wiem wlasnie jak chodzi automat w GT bez programu z SCT bo moj jak kupilem mial juz program Saleena i targal biegami niemilosiernie szybko,wiec moje odczucia sa juz do takiego GT.. ale na cargo startowal swojego czasu Olaf stockowym GT w automacie ktorym objezdzal wszystkie GT w manualu
takze jesli myslisz tez o 1/4mili to tylko automat,a jesli nie to mysle ze wszystko jedno ,jeden woli rybki drugi akwarium
