Jasne, że skasują. I tego właśnie chciałem uniknąć ale, że już raz podpadłem gościowi nie będę się ciskał. Zależy mi na czasie i muszę mieć pewność, że od dzisiaj można na legalu jeździć. Długo by tłumaczyć....Dezo pisze:Podejrzewam, że za Twoje "próbne" dodatkowo Cię skasują i o to głównie chodzi.
Jak zerejestrować naszego konika jako zabytek
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Z odpowietrzaniem chyba nie ma problemu bo mi nie cieknie podczas jazdy tylko jak samochód dłużej postoi nieruszany. Na chłopski rozum jak skrzynia postoi to ściekający olej podnosi poziom aż zaczyna się wlewać do tej rurki od bagnetu. Tam oring był stary a mocowanie samej rurki do bloku jakieś kombinowane bo się śruba ukręciła i brakowało sztywności. Założyłem nowy oring, dodatkowo uszczelniłem małą ilością silikonu na samym końcu i wieczorem zobaczę czy cieknie czy nie.6t07t pisze:Z tą skrzynią to masz coś dziwnego. Sprawdź odpowietrzanie (podpięte powinno być do kolektora dolotowego silnika) Wyglada jakby robiło się nadciśnienie wyciskające olej uszczelką.
Jak dalej będzie ciekło to zrobię całej skrzyni kąpiel silikonową

- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
W czasie pracy silnika podcisnienie z kolektora wysysa powietrze ze skrzyni. Jak nie pracuje silnik to moze na goracej skrzyni robi sie duze nadcisnienie wyciskajace olej ???
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Mam w końcu próbne tablice!
O co chodzi z tym przepisem, że nie można mieć dwurzędowej tablicy z przodu? Obejrzałem zdjęcia z Poznania i wszyscy macie jednorzędową ale np. mariuch ma z przodu dwurzędową. To samo Mustang, którego kiedyś namierzyłem u mnie w mieście...
Tak czy siak będę miał żółte papiery tak gdzieś za dwa tygodnie...
O co chodzi z tym przepisem, że nie można mieć dwurzędowej tablicy z przodu? Obejrzałem zdjęcia z Poznania i wszyscy macie jednorzędową ale np. mariuch ma z przodu dwurzędową. To samo Mustang, którego kiedyś namierzyłem u mnie w mieście...
Tak czy siak będę miał żółte papiery tak gdzieś za dwa tygodnie...

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
- Model: Mustang 1968 coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
Panowie zapraszam do Urzędu Komunikacji do Pabianic/ taka wioska pod Łodzią/.Jest tam PAN KIEROWNIK z grzeczności nazwiska nie podam ,którego boi się Starosta,Wójt i pewnie sam pan Premier.Gość jest bogiem.Jak on powie ,że nie to choćbyś się odwołął do NSA to i tak auta nie zarejestrujesz.Ten Urząd powinno się odwiedzić jako ciekawostkę folklorystyczną.Wystarczy chwilę postać co tam robią z ludźmi.....
Na marginesie wyjazdów do Irlandii już niedługo bo 1 Maja 2011 wszyscy się spotykamy pod granicą w Świecku / germańcy otwierają granicę dla pracowników z Polski/.Ciekawe kto zostanie.....
Na marginesie wyjazdów do Irlandii już niedługo bo 1 Maja 2011 wszyscy się spotykamy pod granicą w Świecku / germańcy otwierają granicę dla pracowników z Polski/.Ciekawe kto zostanie.....

raven 1968
Witajcie
Pilnie potrzebuję wniosku na przegląd wieczysty do Mustanga 65, czy mógłby mi ktoś pomóc? ewentualnie zamieścił bym pozycję do których sam nie jestem w stanie się dokopać?
Mustang jest z 65 roku, 289 2v, automat - wersja hardtop.
Mój mail to kowalski_radoslaw@wp.pl
Pozdrawiam.
Ps. wybaczcie, że od tego zaczynam przygodę z forum, jak tylko znajdę chwilę to wrzucę zdjęcia autka wraz z opisem.
Pilnie potrzebuję wniosku na przegląd wieczysty do Mustanga 65, czy mógłby mi ktoś pomóc? ewentualnie zamieścił bym pozycję do których sam nie jestem w stanie się dokopać?
Mustang jest z 65 roku, 289 2v, automat - wersja hardtop.
Mój mail to kowalski_radoslaw@wp.pl
Pozdrawiam.
Ps. wybaczcie, że od tego zaczynam przygodę z forum, jak tylko znajdę chwilę to wrzucę zdjęcia autka wraz z opisem.
Jak to jest z rejestracją auta zabytkowego które nie jest aktualnie zarejestrowane nigdzie?
W sensie kupuje np. auto które stało 20 lat w stodole, mam do niego tylko umowę kupna-sprzedaży + np. potwierdzenie z policji (po numerze nadwozia) że auto nie jest zgłoszone jako kradzione.
To wystarczy do przejścia całej procedury rejestracji?
W sensie kupuje np. auto które stało 20 lat w stodole, mam do niego tylko umowę kupna-sprzedaży + np. potwierdzenie z policji (po numerze nadwozia) że auto nie jest zgłoszone jako kradzione.
To wystarczy do przejścia całej procedury rejestracji?
Jak zrobisz przegląd to wystarczy.kabar pisze:Jak to jest z rejestracją auta zabytkowego które nie jest aktualnie zarejestrowane nigdzie?
W sensie kupuje np. auto które stało 20 lat w stodole, mam do niego tylko umowę kupna-sprzedaży + np. potwierdzenie z policji (po numerze nadwozia) że auto nie jest zgłoszone jako kradzione.
To wystarczy do przejścia całej procedury rejestracji?
Mariusz 


