problem ze wskaznikiem poziomu paliwa przy pelnym baku

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-08, 22:58

Piotr, mamy taki programator do cisneinia - o Alski go ma i jest z poznania



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-12-08, 23:07

nie wiadomo czy chodzi o programowanie ciśnienia, czy jego nowe sjb w ogole to obsługuje, ale warto spróbować.



Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 23:33

Sprobuje ale watpie. Zegary dalej nie beda otrzymywac sygnalu z SJB.


Piotr

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 23:38

Caniggia masz racje. Byla juz proba programowania w serwisie amerykanow w Swarzedzu ale stwierdzili, ze moj SJB nie obluguje czujnikow. A ma ktos kontakt do Alskiego? Juz do Niego pisalem bo Tomaho mi polecil ale maile nie dochodza.


Piotr

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-12-08, 23:40

może jeszcze zegary podmienić czy coś... jutro poczytam



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-08, 23:45

pisz na PW do Alskiego tez go ma - mam osobiscie to urzadzenie i jest temat opisany

Oto ono :$46.99

Obrazek


http://forums.themustangsource.com/f691 ... de-473242/



Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 23:57

Dzieki. Sprobuje Go zlapac.


Piotr

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2011-01-30, 21:48

Spieszę poinformować, że po kilku tygodniach walki problem został rozwiązany. Winny był SJB, który został częściowo uszkodzony przez kapiącą wodę z podszybia. Po wymianie na nowy wszystko jak ręką odjął. Dla zainteresoawanych jest w Poznaniu warsztat potrafiacy zaprogramowac "czyste" SJB. Przy okazji chce gorąco podziekować Tomaho i Alskiemu za cenne rady i życzliwą pomoc. Polecam tez z czystym sumieniem reklamujacego się na stronie głównej sprzedawcę części do Mustangów- solidny i uczciwy. Pozdrawiam


Piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”