luz na wahaczu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Witam
Coś mi puka lekko w lewym kole,nie zaglądałem jeszcze pod auto ale znając życie to pewnie końcowka lub tulejka na wahaczu. Czy ktoś coś wie na temat tych wahaczy? http://usa.istore.pl/pl,product,1614159 ... ,2005.html Czy jest to coś warte?Dzwoniłem do Olkusza gość mówi że spokojnie wytrzymają 60tyś.km ale jak oryginalne wytrzymały 50tyś.km to chyba sprzedawce troszke poniosła fantazja 


Ostatnio zmieniony 2010-12-07, 13:28 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Bolek, u mnie sworznie, nie wiem czemu, nie wytrzymały nawet 20tys. mil. Po wymianie już jest OK, przejechałem więcej niż miał przebiegu w dniu zakupu i nic nie stuka.
Jedni mówią, że cały wahacz ze sworzniem, inni, że tylko sworzeń. Ja zrobiłem tą druga metodą. Tu uwaga - powinno to być robione na porządnej prasie tak, żeby materiału z którego jest zrobiony wahacz nie osłabić. No i przy wymianie uważaj, żeby tej gumowej uszczelki nie uszkodzili, bo wtedy nic, tylko zamawiać nowy sworzeń lub szukać dokładnie takiego rozmiaru uszczelki.
Tu jeszcze pytanie - przy większych prędkościach masz coś takiego, że Ci lekko auto na boki rzuca, czy tylko stukanie?
Jedni mówią, że cały wahacz ze sworzniem, inni, że tylko sworzeń. Ja zrobiłem tą druga metodą. Tu uwaga - powinno to być robione na porządnej prasie tak, żeby materiału z którego jest zrobiony wahacz nie osłabić. No i przy wymianie uważaj, żeby tej gumowej uszczelki nie uszkodzili, bo wtedy nic, tylko zamawiać nowy sworzeń lub szukać dokładnie takiego rozmiaru uszczelki.

Tu jeszcze pytanie - przy większych prędkościach masz coś takiego, że Ci lekko auto na boki rzuca, czy tylko stukanie?
.::
my other ride is your mom
::.


Dziękuje za express chłopaki
Nic nie rzuca póki co tylko stuka i podpukuje. Są też dostępne same sworznie http://motoallegro.pl/sworzen-sworznie- ... 04010.html ,natomiast podjade na warsztat i podniose auto do góry bo przyszedł mi pomysł że to może być jeszcze łącznik stabilizatora.Boże co to za zawieszenie z papieru co 30 tyś.mil nie wytrzymało.Koszmar 



- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
tu masz lepszeBolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypałNapisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km


http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html
te juz sie 2 razy rozsypaly Escalarowi ..adasko74 pisze:tu masz lepszeBolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypałNapisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km
![]()
![]()
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
dobrze ze ich nie kupilemAluStar pisze:te juz sie 2 razy rozsypaly Escalarowi ..adasko74 pisze:tu masz lepszeBolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypałNapisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km
![]()
![]()
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html
