luz na wahaczu

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-09, 12:59

tak zrobie, wczoraj na szybko sprawdzilem i dokrecilem sruby w tylnim zawieszeniu, przewaznie kazda mozna bylo dokrecic o pol obrotu, z przodu wyglada ze jest ok, ale jeszcze jak bede mial chwile sprawdze


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-07, 13:17

Witam :) Coś mi puka lekko w lewym kole,nie zaglądałem jeszcze pod auto ale znając życie to pewnie końcowka lub tulejka na wahaczu. Czy ktoś coś wie na temat tych wahaczy? http://usa.istore.pl/pl,product,1614159 ... ,2005.html Czy jest to coś warte?Dzwoniłem do Olkusza gość mówi że spokojnie wytrzymają 60tyś.km ale jak oryginalne wytrzymały 50tyś.km to chyba sprzedawce troszke poniosła fantazja :|
Ostatnio zmieniony 2010-12-07, 13:28 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-12-07, 13:20

ja w zeszłą zimę miałem podobnie - coś mi stukało kupiłem cały wahacz ze sworzniami , wymieniłem i jest gitara. Gość w warsztacie powiedział ze wystarczyło wymienić sam sworzeń ale jak już kupiłem to wymieniłem i wahacz - chociaz to chyba bez sensu bylo :]


Bart

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-12-07, 13:24

Bolek, u mnie sworznie, nie wiem czemu, nie wytrzymały nawet 20tys. mil. Po wymianie już jest OK, przejechałem więcej niż miał przebiegu w dniu zakupu i nic nie stuka.
Jedni mówią, że cały wahacz ze sworzniem, inni, że tylko sworzeń. Ja zrobiłem tą druga metodą. Tu uwaga - powinno to być robione na porządnej prasie tak, żeby materiału z którego jest zrobiony wahacz nie osłabić. No i przy wymianie uważaj, żeby tej gumowej uszczelki nie uszkodzili, bo wtedy nic, tylko zamawiać nowy sworzeń lub szukać dokładnie takiego rozmiaru uszczelki. :)

Tu jeszcze pytanie - przy większych prędkościach masz coś takiego, że Ci lekko auto na boki rzuca, czy tylko stukanie?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-07, 13:42

Dziękuje za express chłopaki :szok: :padam: Nic nie rzuca póki co tylko stuka i podpukuje. Są też dostępne same sworznie http://motoallegro.pl/sworzen-sworznie- ... 04010.html ,natomiast podjade na warsztat i podniose auto do góry bo przyszedł mi pomysł że to może być jeszcze łącznik stabilizatora.Boże co to za zawieszenie z papieru co 30 tyś.mil nie wytrzymało.Koszmar :|



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-07, 15:09

Bolek na allegro drogo..ja dzis kupilem 2 sworzenie z wysylka za 125 $ na rockauto..

mi lewy piardnol ale komplet wymienie bo to 55 tys mil ja zamowilem acdelco

ACDELCO 47.90 $ 1 szt
RAYBESTOS 43.99$ 1szt
MOOG 42.79$ 1szt



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-07, 16:00

Bolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypał ;) Napisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km :rotfl:
tu masz lepsze ;) :)
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-07, 16:46

adasko74 pisze:
Bolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypał ;) Napisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km :rotfl:
tu masz lepsze ;) :)
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html
te juz sie 2 razy rozsypaly Escalarowi ..



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-07, 17:28

AluStar pisze:
adasko74 pisze:
Bolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypał ;) Napisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km :rotfl:
tu masz lepsze ;) :)
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html
te juz sie 2 razy rozsypaly Escalarowi ..
dobrze ze ich nie kupilem :D ..bo sie wachalem przez moment



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-07, 20:00

adasko74 pisze:http://www.americanmuscle...all-joints.html
A w komentarzu usera mamy: Great product, a must for lowered cars to correct the suspension geometry.
No ale jak się jeździ po dywanie to nie dziwne :)

Hans i Paytoplay jakiej marki macie sworznie?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-07, 20:19

ja polecam steeda, sa bdb ,kupowalem z brenspeed, wyszly mnie taniej niz oferowane "oryginaly" z mustangtrading


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Piotrek
Forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2010-12-13, 16:49

Mnie stukał drążek stabilizatora z przodu, jedna guma była luźna. Wymiana załatwiła znaczy wyciszyła ;-) sprawę.


Piotrek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-15, 17:41

Czy po wymianie sworzni należy ustawić zbieżność?



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-12-15, 21:06

z mojego doświadczenia powiem tylko tyle: jeżeli robisz cokolwiek przy kołach, sprawdź później zbieżność...

Ogólnie nie powinno wpłynąć [ta wymiana] na zbieżność kół


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-15, 21:45

sławekw, Dzięki,zrobie pomiar bo w sumie 55 tyś.km i nie robiłem jeszcze zbieżności :wstyd:



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”