Nowy silnik w mustang 67- Możliwe?
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Nowy silnik w mustang 67- Możliwe?
Witam! Jak w temacie. Ostatnio zastanawiam się na ile możliwe byłoby wsadzenie silnika z mustanga 2005+. Ile kosztowałoby takie przełożenie gdyby było możliwe. Wiem, że bodajże da się wsadzić z rocznika ok 89 czy jakoś tak.
Kombinuje jak można by kupić konika jak najszybciej. Kupiłbym mustang bez silnika i skrzyni biegów. Mam szacunek do klasyków i uważam, że są piękne. Nie odważył bym się wziąć zdrowego konika i go "wybebeszyć", wyrzucić pozostałości jakimi byłby silnik. A tak poza tematem... Mam do sprzedania czarnego Lincolna Town Cara z 95 o długości 9 metrów (limuzyna), która stoi w garażu od ponad 2 lat i marnieje. Wymaga lakiernika, gdyż jest trochę odrapany na tylnich błotnikach, i całe boki trzeba polakierować. uważam, że trzeba włożyć w niego max 10k i będzie wyglądał bardzo ładnie. Mama powiedziała, że jak uda mi się coś z nim zrobić to pieniądze z jego sprzedaży dostane na Mustanga. Co radzilibyście z nim zrobić?
Na pewno dobrze się zastanowię nad tym jak zrobię konika gdy już go będę miał. Jestem pewien, że będzie bliski oryginałowi, lecz trochę zmienię. Dzisiaj przeglądałem Ebay i znalazłem konika, który bardzo mi się spodobał:
Mustang na Ebayu
Mustang na Ebayu
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Tył ma jakiś dziwny a poza tym całkiem spoko jeżeli ktoś lubi rosto-mod.
Ja np. nie chciałem zrezygnować z resorów, takie mustang moim zdaniem powinien wisieć na resorach a na prowadzenie wcale nie to ma największy wpływ.
No ale sam zobacz, licytacja doszła to 30tys$ i nie osiągnęła ceny minimalnej;)
Co do silnika to nie znajduję ŻADNEGO uzasadnienia dla wciskania nowego motoru. Po pierwsze jak by to wyglądało pod maską - wstyd i żenada. Po drugie klasyczne 302ci Forda można kupić naprawdę niedrogo (3-5tys $ zależnie od konfiguracji) i ma on nie mniejszy potencał niż nowe siniki. Trzeba pamiętać, że tak budowany samochód nie musi spełniać rygorystyczych norm czystości spalin czy hałasu, nie musi też mało palić a wszystkie rozwiązania mają jeden cel: jak najwięcej mocy.
Ja np. nie chciałem zrezygnować z resorów, takie mustang moim zdaniem powinien wisieć na resorach a na prowadzenie wcale nie to ma największy wpływ.
No ale sam zobacz, licytacja doszła to 30tys$ i nie osiągnęła ceny minimalnej;)
Co do silnika to nie znajduję ŻADNEGO uzasadnienia dla wciskania nowego motoru. Po pierwsze jak by to wyglądało pod maską - wstyd i żenada. Po drugie klasyczne 302ci Forda można kupić naprawdę niedrogo (3-5tys $ zależnie od konfiguracji) i ma on nie mniejszy potencał niż nowe siniki. Trzeba pamiętać, że tak budowany samochód nie musi spełniać rygorystyczych norm czystości spalin czy hałasu, nie musi też mało palić a wszystkie rozwiązania mają jeden cel: jak najwięcej mocy.
muarah
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Samo wsadzenie silnika to najmniejszy problem. W tych nowych prawdziwa zabawa to jest z elektroniką, czujnikami, komputerami itp.
Nowe silniki do produkcji HP tego potrzebują, stare tylko benzyny i powietrza
Nowe silniki do produkcji HP tego potrzebują, stare tylko benzyny i powietrza

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Nika 1701 - nowy silnik w Mustangu 67? - "nie idź tą drogą..."
Pozsłuchaj rad doświadczonych kolegów i szanuj oryginał (no, może z delikatnymi modyfikacjami z epoki).
Wymiany silników, zmiany wyglądu karoserii - fora tuningowe, a zwłaszcza tzw. "wiejskiego tuningu" zapraszają. Lepiej jednak nawróć się i pozostań z nami.
Z pozdrowieniami - Przewodniczący KdsP
Pozsłuchaj rad doświadczonych kolegów i szanuj oryginał (no, może z delikatnymi modyfikacjami z epoki).
Wymiany silników, zmiany wyglądu karoserii - fora tuningowe, a zwłaszcza tzw. "wiejskiego tuningu" zapraszają. Lepiej jednak nawróć się i pozostań z nami.
Z pozdrowieniami - Przewodniczący KdsP
Samotny Wilk