1/4 Mili ....

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-10-04, 20:39

http://www.carcraft.com/projectbuild/11 ... index.html


nie wiedziałem gzie wrzucić,
ciekawy test mniejsza masa o 37kg 4 kół dała na 1/4 mili 0,11 sekundy i 1,7km/h na mecie w sumie felgi to felgi,ale jak widać warto przy wyborze nowych kółek popatrzeć też na masę :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-04, 23:28

I wtedy bedzie tak ;)

W Pl tak ktos pokazal ( czy to raczej niemożliwe ) ?? ..





Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-10-05, 18:53

najważniejsze,żeby nie przesadzić z gazem na starcie :oczami: chciałbym,żeby mnie o to głowa bolała stając na "kresce", a nie czy uda się przyspieszać a nie palić gumę w miejscu :rotfl:



[yt][/yt]





[yt]

[/yt]


ALUSTAR bohater twojego filmu zrobił widać duży błąd bo zchamował auto co spowodowało,że cały impet poszedł nas przednią oś i tak przywalił,że chyba miskę wprasowało mu w górę silnika :suchy: jak mu już tak mocno stanął ten koń to mógł go tak mocno nie zbić bo było to napewno bolesne :]


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-10-22, 09:39

zwrucie uwage na intercooler w civicu



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-13, 20:34



Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 00:17

AluStar pisze:Mysle ze opony Mickey Thompson beda najlepsze

Troche teori o oponach Drag i nie tylko

http://video.streetlegaltv.com/video/10535
Hm... polemizował bym nad tym czy najlepsze... ja swoją Cobrą '96 z kompresorem i podtlenkiem jeździłem na Mickey Thompson ET Street i na miękkich wyścigowych slickach pirelli i moim zdaniem na nawierzchniach jakie u nas panują slick wyścigowy po rozgrzaniu jest lepszy i samochód bardziej stabilny przy prędkości bo masz niski profil i normalne ciśnienie w oponie a w M/T masz wysoki balon z małym ciśnieniem ok wszystko fajnie na drag stripie z klejem ale u nas zwłaszcza na płytach (Pruszcz Gdański albo Bemowo) przy 200km/h można se głowę rozwalić bo samochód wpada w mocne shimy

Moim skromnym zdaniem zainwestuj w dobre miękkie i szerokie slicki

A tak nawiązując do tematu czasów Mustangów moja MysticCobra kompresor 485KM najlepsze ET miała 12.54s a prędkość po 402m - 208km/h





Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-11-23, 07:01

pamiętam tą mystic cobrę bardzo fajny samochód, lakier kameleon no i ta moc,3 lata temu jak kupiłem mojego mustanga wkrótce po tym pojawił się na allegro po awari silnika za "grosze" wtedy nawet dzwoniłem do właściciela (być może do ciebie) i wypytywałem o auto,napaliłem się na nie, ale przerażał mnie wtedy remont tego 4,6 silnika.
Po chyba 2 latach znowu widziałem auto na allegro.........kurde ja bym takiego auta nie sprzedał :zdziwko:

Co do wyniku na 1/4 to 12.54 to mega dobry wynik, powiedz gdzie go zrobiłeś na jakich zawodach? bo szukałem kiedyś po archiwum imprez w1/4 w PL i nigdzie takiego nie widziałem :zalamany:


A opony to tylko M/T STREET lub M/T DRAG lub temu podobne, żadne slicki na niskim profilu nie dadzą lepszej trakcji nawet na naszych kliepskich torach,znam na to przynajmniej kilka przykładów samochodów w PL jaka była różnica po zmianie ze slick czy semi-slick na oponę DRAG.....ogromna przepaść.
A to,że na dragowych oponach wozi na 1/4 to prawda :)


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-23, 10:09

Stangdaro pisze: A tak nawiązując do tematu czasów Mustangów moja MysticCobra kompresor 485KM najlepsze ET miała 12.54s a prędkość po 402m - 208km/h

ta corvette zpredkoscia ok240km/h powinna moim zdaniem robic niskie 11stki albo wysokie 10tki.. co prawda na bemowie sa benadziejne sliskie plyty ale niskie 12stki robia tam auta ktore nie osiagaja 200 albo niewiele ponad 200.. moze wlasnie to byl problem startu i opon..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 11:49

koral pisze:
Stangdaro pisze: A tak nawiązując do tematu czasów Mustangów moja MysticCobra kompresor 485KM najlepsze ET miała 12.54s a prędkość po 402m - 208km/h
ta corvette zpredkoscia ok240km/h powinna moim zdaniem robic niskie 11stki albo wysokie 10tki.. co prawda na bemowie sa benadziejne sliskie plyty ale niskie 12stki robia tam auta ktore nie osiagaja 200 albo niewiele ponad 200.. moze wlasnie to byl problem startu i opon..
To był problem z trakcją zarówno u mnie jak i u Grzenia Jego Vetta potrafiła przy dobrej trakcji zrobić 10,8



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 12:05

michal@ pisze:pamiętam tą mystic cobrę bardzo fajny samochód, lakier kameleon no i ta moc,3 lata temu jak kupiłem mojego mustanga wkrótce po tym pojawił się na allegro po awari silnika za "grosze" wtedy nawet dzwoniłem do właściciela (być może do ciebie) i wypytywałem o auto,napaliłem się na nie, ale przerażał mnie wtedy remont tego 4,6 silnika.
Po chyba 2 latach znowu widziałem auto na allegro.........kurde ja bym takiego auta nie sprzedał :zdziwko:

Co do wyniku na 1/4 to 12.54 to mega dobry wynik, powiedz gdzie go zrobiłeś na jakich zawodach? bo szukałem kiedyś po archiwum imprez w1/4 w PL i nigdzie takiego nie widziałem :zalamany:


A opony to tylko M/T STREET lub M/T DRAG lub temu podobne, żadne slicki na niskim profilu nie dadzą lepszej trakcji nawet na naszych kliepskich torach,znam na to przynajmniej kilka przykładów samochodów w PL jaka była różnica po zmianie ze slick czy semi-slick na oponę DRAG.....ogromna przepaść.
A to,że na dragowych oponach wozi na 1/4 to prawda :)
Ja sprzedałem Cobrę do Siedlec tam koleś nie przyfilował przerwanego przewodu od dodatkowej pompki paliwa i wypaliło mu dziurkę w tłoku ( koszt części oryginalnych sprowadzanych przez Ford Polska ok2.5 tyś zł ) więc warto było ją wziąć sam przeoczyłem że poszła za taką kasę bo bym ją odkupił :(

Czas był zrobiony na lotnisku w Szymanach ale nie pamiętam który to był rok :/ mam gdzieś chyba jeszcze kartkę z wydrukiem

Co do opon mi lepiej trzymał wyścigowy slick 275/17 niż ET Street 26/10,5/16

Właśnie zaczynam szukać Cobry Terminator co by trochę podłubać i namieszać w klasie :D Wczoraj mi jedna uciekła w zajebistej cenie 450 konna :(



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-11-23, 18:12

Stangdaro

szacun za 12,54 to naprawdę dobry wynik przy tej mocy :padam:

"uczepiłem się" tego wyniku ponieważ pamiętam,że jak mystiic cobra była wystawiona na allegro to w aukcji napisane było bodaj że best ET 12,8 (12,9) i 0-200km/h 12 sekund. pamiętam,że gadałem z kumplem,że auto ma sporo większy potencjał i musi upalać na starcie temu tylko 12,8. :oczami: pomimo tego 4 czy więcej lat temu to był naprawdę świetny wynik :P teraz wiadomo poziom rośnie więc........ :hyhy:

bierz cobre, nie znam tych aut nawet nie widziałem na żywo, ale w USA bardzo chwalą ten model.
Będziesz jeżdził na jakieś zawody SSS, lub WST ?


co do opon to próbowałem u siebie sporo różnego rodzaju slicków "torowych" miękkich i twarych, jeżdziłem także na semi-slickach i najlepsze 60FT uzyskiwałem na dokładnie takich jak ty jeżdziłeś oponach Street 26/10,5 16"

w przyszłym sezonie będę jeżdził na M/T 26/10/ 15 Drag :oczami:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 22:14

Taaa problem z trafieniem w czarne był straszny 1 bieg to porażka dopiero na 2-ce na slickach ciągnął do przodu ale przeważnie na starcie puszczałem sprzęgiełko bez gazu i dopiero kita żeby nie tracić przyczepności tak więc też strata cennych ułamków sekundy była.
Generalnie potencjał był z kompresorem miała 486KM (strojona na hamowni w VTG) i w zapasie 75 i 100KM N2O :D podtlenek przy kompresorze użyłem tylko dwa razy poza wyścigami i raz na wyścigu ale Grześ coś nie tak wystroił :( 150KM odpaliłem i do mety nie dojechałem bo tłok wypaliło :( ale łeb urywało myślę że wysoka 11 by wtedy była :hyhy:
Potem przesiadłem się do terenówki i do dziś się bawię w extremalne rajdy przeprawowe :)
Ale terminator spędza mi sen z powiek więc zaczynam się rozglądać za jakąś sztuką za wielką wodą :) jak się dokupię to pewnie coś w niej dłubnę żeby 11-kę wykręcić, polatam z rok i na SSS się pokażę w końcu licencja gdzieś leży i karta członkowska :)



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-11-24, 07:00

Stangdaro pisze:Co do opon mi lepiej trzymał wyścigowy slick 275/17 niż ET Street 26/10,5/16
ale M/T street 26/10,5 16" mają zaledwie 21cm przylegania z asfaltem, a te slick napewno 26-27cm więc odpowiednikiem dla nich będzie 28 /13,5/ 15" która ma właśnie tyle styku z asfaltem i zdecydowanie powinna dać lepszą trakcję od niskich profili torowych,

M/T drag 26/10 15 ma 25cm szerokości przylegania z nawierzchnią.


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-25, 08:16

Stangdaro pisze: z kompresorem miała 486KM (strojona na hamowni w VTG) i w zapasie 75 i 100KM N2O :D podtlenek przy kompresorze użyłem tylko dwa razy poza wyścigami i raz na wyścigu ale Grześ coś nie tak wystroił :( 150KM odpaliłem i do mety nie dojechałem bo tłok wypaliło :(
no jak Ci zle wystroili to nawet kute tloki nie pomoga,dziure i tak wypali.. dlatego uwazam kompresor duzo bezpieczniejszy od nitro..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-11, 09:05




ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”