Ciężko im chyba poprawiać cokolwiek tak, aby cena nie wzrosła znacząco. Zawsze można użyć lepszych materiałów itp., ale wtedy Nissan nie byłby tak atrakcyjny cenowo. Wystarczy popatrzeć na ceny Porsche Turbo czy AudiR8V10.
koral pisze:
a tu dosyc ciekawy artykul o nowym GT500
http://www.autoblog.com/2...ne-loses-120-p/
Cytat:
Ford researchers had received for a cylinder bore coating system they developed called the Plasma Transferred Wire Arc (PTWA) process.
Ford isn't even the first automaker to use this specific coating process. That honor falls to Nissan, which actually licensed the technology from Ford for use on its V6 engine in the GT-R.
swoja droga w nowym GT przekonuje mnie głownie silnik, wyglad mniej,natomiast w nowym GT500 i silnik i wyglad
Hehe... To tylko potwierdza, że Nissan przy projektowaniu GTRa R35 skorzystał z najnowszych technologii.
Teraz pomyśl Koral, co by było gdybyś miał pod maską takie nowoczesne V6 jak Nissanie (487 koni)? A gdyby jeszcze taką fajną skrzynię dodali? A zawieszenie? I całą resztę?
To miałbyś Mustanga na miarę XXI w.

Aczkolwiek nie można by go już wtedy nazywać Muscle Carem.

A tak, jest to wciąż klasyczny Muscle Car (co na swój sposób też jest super), który to co roku jest troszkę ulepszany (no, akurat teraz zmiany są istotne, bo pojawiły się nowe silniki), GTRa R35 (odcinając się kompletnie od kultowego już Skyline'a)?