[Pavulon_] - 65 Convertible 289

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Post autor: Evening » 2010-10-11, 12:47

Pavulon_ pisze:
6t07t pisze:Ty, Pavulon, te tarcze to jakies takie mało koszerne jesli chodzi o zgodność z oryginałem :P
Wiadomo, że były opcja Disc Brakes ale nie takich!![..]
sam wiesz że kupno disc brakes Fomoco graniczy z cudem a te są przynajmniej na oryginałach wzorowane[..]
nie wiem czy sie nie wygłupie ale takie nie mogly by byc?:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :MESELX:IT

z tego co sie orientowalem pasuja od granady/ponoc nawet od scorpio I gen.
jak cos to prosze o wyprowadzenie z błędu.

p.s. mozesz podeslac linka gdzie je kupowales?:)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-11, 12:49

Evening pisze: p.s. mozesz podeslac linka gdzie je kupowales?:)
http://www.discbrakeswap.com



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-11, 13:20

Evening pisze:
z tego co sie orientowalem pasuja od granady/ponoc nawet od scorpio I gen.
jak cos to prosze o wyprowadzenie z błędu.

:)
Nie myl Granady europejskiej z amerykańską bo jedyna wspólna cecha tych aut to FORD jako producent ;)
Hamulce pasują bolt-on włąśnie np. z amerykańskiej Granady lub bliźniaczego Mercurego Monarch ale ich konstrukcja jest inna od oryginalnych montowanych we wczesnych Mustangach.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-11, 13:31

Pavulon_ pisze: mało kto ma pod maską wszystko tak jak w 65 ! Twoje 'valve covers' też nie są fabryczne ( no chyba że masz k- code :hyhy: ), nie mówiąc już o tym że mając T w VIN powinno być 6 a nie 8 cylindrów ;) ;) hyhy
A właśnie, że mam dokładnie takie jak były w K-code. chyba nie myślisz, że zamontowałbym jekieś zwykłe chromowane dekle za $30 ;)
Jak mi się opatrzą to zamontuję zwykłe malowane.
Tak, robie swap z I6 na V8 ale tylko z wykorzystaniem części fabrycznych z innego Mustanga :]
Jak kupię fastbacka to wszystkie części I6 bedą mogły wrócić do coupe przywracając w 100% stan fabryczny z 1966r.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-15, 22:11

po dzisiejszej wizycie w warsztacie kolejny update - blacharka ukończona ufff :), karoseria została już też zabezpieczona podkładem epoksydowym po punktowym piaskowaniu, na podwozie nakładane zabezpieczenie:

kilka fot:
IMG_8501.jpg
IMG_8517.jpg
IMG_8505.jpg
IMG_8516.jpg
co ciekawe COWL jest zupełnie OK :)



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Post autor: giepe » 2010-10-23, 20:31

Robi wrażenie! Mam nadzieję, że na wiosnę przejadę się do Poznania.
Wstyd się przyznać, ale jeszcze mnie tam nie było :/
Mam przy okazji do Ciebie pytanie, gdzie kupowałeś wszystkie graty?
Właśnie się zastanawiam na tym gdzie kupić części.
I jeszcze jedna wątpliwość - piaskowanie. Robić przed blacharką, czy po?



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-23, 22:31

giepe,
do poz zapraszam ! daj znać wcześniej zorganizujemy jakiś zlocik :)

graty kupowałem w różnych miejscach:
1. Mustang Unlimited
2. Summit Racing
3. Mustang Barn
4. Ebay

z tego co słyszałem godne polecenia jest jest min. CJ Pony Parts oraz NPD Link. Generalnie wszędzie ceny podobne, różnie jest jednak z dostępnością, graty do silnika to raczej Summit.

Apropos piaskowania to oczywiście przed blacharką wszystkie miejsca gdzie jest ona konieczna do zrobienia, po jej zrobieniu jeszcze miejscowo conv był piaskowany i od razu zabezpieczany epoksydem.



Awatar użytkownika
GPE
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
Model: Mustang Coupe 351 '67
Silnik: inny V6
Kolor: czarny

Post autor: GPE » 2010-10-25, 10:11

Pavulon_ pisze:giepe,
do poz zapraszam ! daj znać wcześniej zorganizujemy jakiś zlocik :)

graty kupowałem w różnych miejscach:
1. Mustang Unlimited
2. Summit Racing
3. Mustang Barn
4. Ebay

z tego co słyszałem godne polecenia jest jest min. CJ Pony Parts oraz NPD Link. Generalnie wszędzie ceny podobne, różnie jest jednak z dostępnością, graty do silnika to raczej Summit.

Apropos piaskowania to oczywiście przed blacharką wszystkie miejsca gdzie jest ona konieczna do zrobienia, po jej zrobieniu jeszcze miejscowo conv był piaskowany i od razu zabezpieczany epoksydem.
polecam gorąco serwis części: http://www.rockauto.com.
wysyłka do Polski przy małych zamówieniach (czyli bez UC) potrafiła dojść do mnie w 3-4 dni. nie ma rzeczy "tuningowych", są tylko eksploatacyjne - ale jakie ceny. oceńcie sami :):)
--
zdrówko
GPE



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Post autor: giepe » 2010-10-27, 20:34

GPE pisze: polecam gorąco serwis części: http://www.rockauto.com.
wysyłka do Polski przy małych zamówieniach (czyli bez UC) potrafiła dojść do mnie w 3-4 dni. nie ma rzeczy "tuningowych", są tylko eksploatacyjne - ale jakie ceny. oceńcie sami :) :)
Dzięki, każdy kontakt przyda się w trakcie prac.
Pavulon, mam do Ciebie pytanie o ramę, na której jest Twój samochód (na zdjęciach z 15.10.2010), bo bardzo mnie i mojego kolegę zaintrygowała. Mógłbyś się dowiedzieć ile takie ustrojstwo jest warte.



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Post autor: giepe » 2010-10-27, 20:35

No i gdzie to można zdobyć (jeżeli oczywiście można :D )



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Post autor: conver67 » 2010-11-21, 16:18

Hejka,przyznam,ze projekt Pavulona ok,ale kolor bym bardziej obstawial na Acapulco Blue,moj tez w takim bedzie kolorze,baja jak na nadmorski klimacik:)pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-11-21, 18:46

kolor bedzie taki jaki był z fabryki :P żaden inny, poza tym jest bardzo rzadki w tym roczniku i baaaardzo mi się podoba :D



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-11-21, 18:57

Dobrze, dobrze, ma byc oryginal :D
Robicie postępy Pavulon ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-01, 19:22

Po skończeniu blacharki, spasowaniu itd. autko trafiło dziś do lakiernika, kilka fotek jak zjechało z lawety. Na luty ma być gotowe, na kiedy będzie to się okaże :D
starachowice1.JPG
starachowice2.JPG
starachowice3.JPG



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-01, 20:29

Pavulon_ pisze: Na luty ma być gotowe, na kiedy będzie to się okaże :D
wazne zeby rumak byl gotowy na wiosne :) zamawiam przejazdzke nim,moge ? :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”