Czy orientujecie sie czy między lewą a prawą połówką baku jest pompka?
Zdarza mi się, iż po kilku litrach odbije. Właczam stacyjkę, następuje wyrównanie poziomów (tak to sobie tłumaczę) i później bez problemu tankuje pod korek.
[S197] Problemy z tankowaniem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
stary....wszyscy mamy te problemy w S197 do rocznika bodajze 2007...
dobrym sposobem jest manewrowanie pistoletem od dystrybutora...najlepiej ustaw go od samego poczatku na godzine 2 o lej...roznie bywa bo zalezy tez duzo od cisnienia pompowanego paliwka ze stacji...u mnie na przyklad najlepiej tankuje sie na stacji lotosu, a na niektorych BP to potrafie wlewac 20l z 15min
pozdro
dobrym sposobem jest manewrowanie pistoletem od dystrybutora...najlepiej ustaw go od samego poczatku na godzine 2 o lej...roznie bywa bo zalezy tez duzo od cisnienia pompowanego paliwka ze stacji...u mnie na przyklad najlepiej tankuje sie na stacji lotosu, a na niektorych BP to potrafie wlewac 20l z 15min

pozdro
w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
ja nie wkladam do konca rury i spust na pol gwizdka..leci troche dluzej ale nie odbija az pod sam wianektomaho pisze:stary....wszyscy mamy te problemy w S197 do rocznika bodajze 2007...
dobrym sposobem jest manewrowanie pistoletem od dystrybutora...najlepiej ustaw go od samego poczatku na godzine 2 o lej...roznie bywa bo zalezy tez duzo od cisnienia pompowanego paliwka ze stacji...u mnie na przyklad najlepiej tankuje sie na stacji lotosu, a na niektorych BP to potrafie wlewac 20l z 15min
pozdro


