to nie bedziesz sam - moze sie skrzyknijcie bo kilku jest zainteresowanych - lepsza cene uzyskacie.Stachu_xjr pisze:Przez Zime go kupie własnie
Supercharger/Procharger
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
$5,799.82 to dobra cena jak za Kenne BellaStachu_xjr pisze:Zanlazłem jescze jeden Supercharger dośc ciekawy https://www.shelbystore.com/ProductDeta ... -KB-46-TSS i chyba to bedzie mój wybór

dla porownania kompresor saleena jest 700$ drozszy http://speedlab.saleen.com/store_conten ... ct_id=7021
,ale ma mozliwosci podobne do Kenne Bella 2,8L, ktory pewnie jest jeszcze drozszy..
moim zdaniem jesli nie chcesz max mocy i najszybszego GT w Polsce, to wystarczy Ci kompresor Vortecha za 4tys.$, bo boost 9psi jest wystarczajacy, auto dalej pozostaje ekonomiczne a podzespoly nie cierpia przy 430rwhp bo ok tyle powinienes uzyskac przy 9psi..
jesli jednak chcesz max moc to polecam kompresor Saleena,który ma mozliwosci do 900HP lub Kenne Bella 2,8L (do 1000HP) z tym ze pod kompresor Saleena masz specjalnei oopracowany kompletny kuty blok 5.0V8 za 3,5tys.$ http://www.brenspeed.com/engineinfo.html , ktory na dzien dobry da Ci 730HP i ok 1000NM, czyli moc jak u Alustara przy lżejszym silniku i aucie..
Mnie bardzo kusił ten blok, bo chcialem w zime stworzyc ze swojego GT saleena SMS lub chociaz s281, s281 ma silnik 4,6 ale SMS wlasnie 5.0 i moc 730HP

niestety plany wziely w łeb bo zaden diesle mi sie nie sprzedal w momencie gdy mnei bardzo przycisnelo z kasa i musialem sprzedac GT

teraz rozgladam sie za nowym GT 5.0 i tez juz mysle o kompresorze do niego, tylko cena+cło i transport mnie odstraszaja, wyjdzie z zalozeniem 25-30tys a przykladowo direct port NX z progresywna rozbudowa mocy od 50-200KM ok 7tys.zl ..
a swoja droga to jak kompresor Kenne Bella ma opracowany układ chlodzenia doladowanego powietrza? Saleen mial plynem bez intercoolera, podobno idealne rozwiazanie, ja jednak mysle ze lepszym byllby porzadny duzy intercooler tak jak u Vortecha..
ten projekt jeden z Ladniejszych stylizacji Mustanga. Napewno bardziej charakterystyczny niz projekty ROUSH-a.koral pisze:z ta maska http://picasaweb.google.c...258643597860386
http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 9986666098 tyl i wydechy super ..
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Steeda oferuje fajny kit superchargera w dobrej cenie http://www.steeda.com/store/magnuson-ma ... stang.html
Kupujcie od sprawdzonych producentow ktorzy tylko tym sie zajmują - nie od sklepów co maja wszystko i nic - Teraz zaoszczędzisz a potem towar zejdzie i sie bedziesz bujal z serwisem badz bedziesz demontowal.. Proponuje :Stachu_xjr pisze:Steeda oferuje fajny kit superchargera w dobrej cenie http://www.steeda.com/sto...rd-mustang.html
1) Keeny Bell
2) Sallen
3) Ford Racing
4) Rosh
moje zdanie i zadnych turbo - tylko kompresor
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Moze masz racje - nie znam szczegółów - ja przerabialem KB .. http://www.kennebell.net/Roush dobry cena tez przystępna ale z teg oco czytam to komputer wymaga kalibracji u nich w US w zestawie nie ma tunera.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
jestem ciekaw jak Ci pojdzie z ta sprezarka..moze i ja sie skusze jak uda Ci sie zgrac wszystkoStachu_xjr pisze:Ja nie na Cargo , ale tez sie pochwale - sprawdziłem sie ostatnio z Evo X i szedłem łeb w łeb przy 3 biegu juz mu zaczołem odchodzica miał ponoć 360km i zakuty silnik, i wczoraj z nowym Oplem Gt mówił ze 260 km, a z GT nie miał szans od pierwszego biegu mu odchodziłem kilkakrotnie ruszaliśmy tak samo jak z Evo. Ciekawe co bedzie na wiosne z Kenny Bellem pod maską

