Ogranicznik prędkości

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
depalo
Posty: 5
Rejestracja: 2009-08-09, 23:23
Model: Mustang V6,2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Ogranicznik prędkości

Post autor: depalo » 2010-10-04, 20:03

Czy znacie kogoś z okolic Warszawy,kto mógłby zdjąć ogranicznik prędkości w V6 2008 r.?Jeśli jest to możliwe ,rzecz jasna.Wiem,że można za pomocą tunera jak np. Diablosport.Ale czy można zdjąć bez uzywania tunerów,na stałe?Dziękuję za porady.



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2010-10-04, 20:37

Wszystko się da,tylko po co przy 180 km też można niezłe koziołki nawywijać ?! :death1: :death1: :death1:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
depalo
Posty: 5
Rejestracja: 2009-08-09, 23:23
Model: Mustang V6,2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Post autor: depalo » 2010-10-04, 23:54

190Km/h daje radę,ale.....czasem wkurzające jest jak go "poddusi" w najmniej odpowiednim momencie. ;) .



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-10-05, 10:18

Dużo więcej nie pojedziesz.
Po pierwsze seryjny wał w V6 powyżej 200 wpada w straszne wibracje, a po drugie stokowe V6 nie powala przyśpieszeniem w tym zakresie prędkości. Po ente... po co zdejmować jak i tak nie ma gdzie z takimi prędkościami jeździć. :zdegustowany:


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-10-05, 11:52

E tam nie ma. Czasem jak jest miejsce na autostradzie to by się chciało, a tu się kaganiec odzywa przy 3500obr :zly: Wolałbym mieć możliwość rozpędzenia powyżej 200km/h
i wtedy decydować - czy dodać gazu czy nie. W s197 to pięć minut roboty z SCT


Obrazek

Awatar użytkownika
depalo
Posty: 5
Rejestracja: 2009-08-09, 23:23
Model: Mustang V6,2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Post autor: depalo » 2010-10-05, 19:49

No właśnie,autostrada i.......przydałoby się więcej.W Niemczech,Włoszech,Francji-jednak brakowało by pomknąć trochę szybciej. ;)



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-10-06, 10:11

Sorry chłopaki ale jakoś nie widzę sensu wydawać 300$ na SCT aby zdjąć ogranicznik, tylko po to aby na autostradzie pojechać sobie 200km/h. Tym bardziej stokowym V6 , które dużo więcej nie pojedzie, nie mówiąc o możliwościach zawieszenia i hamulców - a raczej o ich braku. Nie to auto do takich prędkości ....


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-10-08, 23:48

depalo, masz wymienione elementy zawieszenia żeby tak kozaczyć, czy po prostu jak kupiłeś Mustanga to myślisz, że jesteś nieśmiertelny, a zdjęcie ogranicznika pozwoli Ci jechać cholera wie ile?
Zostaw ogranicznik taki jaki jest dla bezpieczeństwa własnego i innych.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-09, 06:25

koledzy maja racje...ponad 200km na h na tych zawieszeniach to igranie z losem..musi byc w miare pusto i brak wiatru :rotfl: ..bo buda cala chodzi... :rotfl: a hamowanie nagle z tej predkosci przegrzeje w moment tarcze i i rece na kierownicy jak pod pradem Ci beda lataly :rotfl: :rotfl: (no chyba ze masz te gratki wymienione..)..

ale raz na jakisz czas...czemu nie adrenalina wskazana :rotfl:



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-10-09, 21:29

Dobrze Hans gada , w PL można 130 !!!!!!! , dla bezpieczeństwa własnego i innych . :rotfl:


Bull & quattro

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-09, 22:06

jak ronin napisal, powyzej 185 mega wibracje. nie da sie jechac.
zdejmiesz ogranicznik, to i wał do wymiany. zawieszenie musiałbyś mieć z wersji pony - absolutne minimum, hamulce wymienione, bo nie hamuje.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-10-14, 13:24

SCT dwie minuty roboty i ogranicznik zdjety :D :rotfl: :rotfl: :rotfl:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-14, 13:25

pudel pisze:SCT dwie minuty roboty i ogranicznik zdjety :D :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ale widzisz ze to drogo chlopakowi...



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-14, 13:38

Może i lepiej że mu drogo bo jak na seryjnym zawiasie i hamulcach chce latać ponad 200 km/h to niech kaganiec zostanie ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”