Camaro
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Camaro
Ostatnio zmieniony 2010-10-01, 13:16 przez Dark Red, łącznie zmieniany 1 raz.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Jak dla mnie może nigdy nie być sprzedawany w Europie.Dark Red pisze:Kiedy Mustang będzie w salonach Forda ?
Kod: Zaznacz cały
Stanach Zjednoczonych Camaro umocnił swoją przewagę w segmencie samochodów sportowych, pozostawiając w tyle takie modele samochodów sportowych jak Ford Mustang, Nissan 370Z czy Dodge Challenger.
No i sama sprzedaż, nawet dla starego modelu 2010, mimo że spada, to i tak jest lepiej niż u Camaro:
Sales of the Ford Mustang for July of 2010 were 7,489 compared to 6,686 from July of 2009 showing a 12% increase in sales from the previous year. Year to date Mustang sales are 47,524 compared to 40,474 for 2009, which is a 17.4% increase.
Month to Month sales were down again for the second straight month as June 2010 sales were 8,974 compared to July 2010 sales of 7,489 which is a 20% decrease.
Taking a look at the competition the Chevrolet Camaro sold 7,486 while the Dodge Challenger sold 3,695 units.
Ostatnio zmieniony 2010-10-01, 13:19 przez andronik, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dane Forda za lipiec 2010 http://www.mustangblog.com/blog/1048029 ... s-released
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Troche stare dane ale w modelu 2010 prowadzilo Camaro
http://www.amerykany.v10.pl/Chevrolet,C ... 40165.html
http://www.amerykany.v10.pl/Chevrolet,C ... 40165.html
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
A ja mysle ze FORD moze wejsc na europejski rynek z silnikami 3.7 i 5.0 a juz na pewno z EcoBoost bo tego jestem pewien. Jezeli auto odnioslo tak ogromny sukces to u nas tez pewnie byloby to samo. Jedynym problemem są ceny paliwa ale ten problem znika wraz z pojawieniem sie ekonomicznego 2011 i super-ekonomicznego 2012. Camaro ma teraz sporo do nadrobienia jezeli chodzi o pobicie 5.0 "Kojota" 

Mariusz 



-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Wczoraj jeździłem Camaro SS.................siłą mnie wyciągali z auta.
Jeżdżę i jestem fanem mustanga, ale muszę powiedzieć, że jazda camaro to zupełnie inna półka. Stockowe camaro SS gdzie raptem obcięto sprężynę o pół zwitki prowadzi się tak pewnie jak Alustarowy SS z Griggsem. Było mokro, ślisko a auto trzymało się linii prostej. Dodanie gazu powodowało ślizganie kół, ale auta nie chodziło na boki. Hamulce Brembo - miód. Skrzynia biegów w manualu - chirurgiczna robota.
Żeby mieć takie osiągi w swoim koniu, musiałbym w niego wrzucić lekko 60 000 pln.
Zaczynam mieć wątpliwości
Ciekawe jaka będzie cena w Polsce.
Jeżdżę i jestem fanem mustanga, ale muszę powiedzieć, że jazda camaro to zupełnie inna półka. Stockowe camaro SS gdzie raptem obcięto sprężynę o pół zwitki prowadzi się tak pewnie jak Alustarowy SS z Griggsem. Było mokro, ślisko a auto trzymało się linii prostej. Dodanie gazu powodowało ślizganie kół, ale auta nie chodziło na boki. Hamulce Brembo - miód. Skrzynia biegów w manualu - chirurgiczna robota.
Żeby mieć takie osiągi w swoim koniu, musiałbym w niego wrzucić lekko 60 000 pln.
Zaczynam mieć wątpliwości



Ciekawe jaka będzie cena w Polsce.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Pozatym jak wyjdzie w Europie to dalej nie bedzie auto dla kazdegoKuba pisze:pudel pisze:Ja uwazam ze Camaro spoko niech wyjdzie w Europie bede mial piekne auto na co dzien a na zloty starego mustanga se kupie: D![]()
![]()
DO TAKICH ZABAWEK TRZEBA JAJ!!!
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....